Spelrum
| Giraffen | 59 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 443 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Rultatultan | 2014-07-14 22:22 | |
![]() | @kajix Är man konfirmerad så är man ;) Däremot finns det i vissa församlingar olika diskussionsgrupper och annat man kan vara med på. Alfa- och betagrupper arrangeras också på vissa håll. Om aktiviteter för vuxna är lika roliga som de tonåringarna tar del av - det kan jag dock inte gå i god för ;) Fullärd blir man dock aldrig. Och man kan mycket väl konfirmera sig i vuxen ålder om man inte gjort det tidigare. | |
| Rultatultan | 2014-07-14 22:24 | |
![]() | Ja, sniglar, ja. Mördarna har snaskat upp mina jordgubbar. Alla fem styckna. Glupska jävlar :( Fick dock tag på hela fyra smultron som jag avnjöt på en tiondels sekund. Mums! | |
| kryddeluntan | 2014-07-14 22:29 | |
![]() | Fjällan, hur gammal är lillfjället nu? Jag är hos min dotter och 1.5 åringen är underbar, 6åringen med. Han stolpar runt och pratar i ett, fast inget riktigt, märkligt att man förstår ändå vad ungen vill. | |
| Moose72 - Ej medlem längre | 2014-07-14 22:29 | |
![]() | Allt var väl roligare då man var ung :) Den som är nyfiken kan ju kolla in detta och den som inte vill klicka inte på länken om Alfakursen. www.alphakursen.se/index. php | |
| dinodog | 2014-07-14 22:33 | |
![]() | Ohhh maskar är läskiga varelser. Tar upp sniglarna med sekatören. Ibland när det regnat mycket ser man hur lövmaskarna kryper upp ur gräsmattan. Usch ser så läskigt ut. | |
| Kazzer | 2014-07-14 22:45 | |
![]() | En chattråd för oss som vill vara kvar skrev Fulsnack ... Vill jag vara kvar, måste fundera. | |
| _Fjällan_ - Ej medlem längre | 2014-07-14 22:46 | |
![]() | Kryddeluntan han blir 6 månader på torsdag, tiden går så jäkla fort :/ Fullt upp med dina barnbarn nu då :) Di små har ju sån energi :) | |
| kryddeluntan | 2014-07-14 22:59 | |
![]() | Det första året går otroligt fort Fjällan :-) ja, jag njuter och har fullt upp med småfolket. | |
| kryddeluntan | 2014-07-15 10:00 | |
![]() | God förmiddag! Soligt och varmt idag med, så det blir badstranden. | |
| Possitiv - Ej medlem längre | 2014-07-15 12:06 | |
![]() | Hej! | |
| dinodog | 2014-07-15 12:23 | |
![]() | Funderar på om man skulle gå en sväng och kolla efter lite kantareller. | |
| kryddeluntan | 2014-07-15 12:43 | |
![]() | Det är inte dumt Dinodog, ska göra det när jag kommer hem. | |
| Sote | 2014-07-15 14:50 | |
![]() | Sådärja! Sista lasset kört till återvinningen. Så jävla nöjd med mitt rensande igår så nu kan jag öppna vindsluckan bara för att sticka upp huvet och titta på hur tomt och fint det blev! Nu jävlar ska det inte upp fler saker där som står och skräpar! Kommer förmodligen inte att hålla men ändå...... | |
| dinodog | 2014-07-15 18:14 | |
![]() | Alltid gött att göra ett riktigt röj. Kom aldrig ut i kantarellskogen dels hällregnar det lite då och då. Fick åka till svärmor på sjukhuset med lite smått och gott. Mobilladdare duschgrejor korsordtidning m.m. Hon var bättre idag och det var blodförgiftning hon hade. | |
| Lill-IT | 2014-07-15 18:18 | |
![]() | Vilken pärs. Stackars din svärmor. Jag miste nästan min mor när hon fick blodförgiftning.. Även de minsta såren kan ställa till det eländigt. Skön att din svärmor redan kände sig bättre. <3 | |
| hfranke | 2014-07-15 18:24 | |
![]() | Själv var jag på vårdplanering för hjärtsviktspappan idag. Det gick bra. Sen skulle jag åka och hämta hans mobilladdare, var borta 20 minuter och kommer tillbaka till en säng med 6 personer runt honom och fullt utblommad blodförgiftning. Yr i mössan och 39 graders feber. Fullt pådrag, penicillin och dropp och hela baletten. Gammalt folk ska inte ligga på sjukhus! | |
| Lill-IT | 2014-07-15 18:29 | |
![]() | Fy sjutton Hfranke. Hoppas han kryar på sig snabbt, han också. | |
| kryddeluntan | 2014-07-15 18:35 | |
![]() | Oj, det var mycket på en dag för er alla. Skönt att det har gått bra för era kära. Det är aldrig roligt när ens föräldrar börjar bli gamla och sjuka. Håller med dig Hfranke, gammalt folk ska inte ligga på sjukhus. Min pappa vägrade åka till sjukhus, han hade fått nog av allt vad vård hette med svår diabetes och hjärtproblem. När han kände på sig att det var dags, sa han bara" ring efter flickorna, nu åker jag in". En vecka senare somnade han in." Nu blev det sorgligt, men det är ju en del av livet. | |
| hfranke | 2014-07-15 18:40 | |
![]() | Ja det blev liksom så akut. Men han sov så lugnt och satuterade sig till 87% utan syrgas och febern fick neråt så fort han fick en stötdos penicillin, så vid tre åkte jag hemåt. Inge kul när man har 12 mil, men vad ska man göra. Han är inte livshotande sjuk, och han är ju iallafall på sjukhuset. Värre känsla för brorsan som är i Grekland tills på torsdag, som bara har mina sms att gå på. Försöker lugna men inte skyla över, så gott det går. | |
| dinodog | 2014-07-15 20:08 | |
![]() | Ja jösses verkar vara rena ketchupeffekten när det väl händer grejer så kommer allt på en gång. Men de skulle behålla henne ett par dagar iaf. Svullnaden börjar gå ner tårna är normala igen, men hon är fortfarande rödlätt på foten och upp på benet. | |