Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 275 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ordsvall - Ej medlem längre | 2006-12-23 22:57 | |
![]() | en av betapets bästa trådar, om min åsikt om den saken får uttryckas här | |
| SheDeVille | 2006-12-24 00:33 | |
![]() | Alla som gillar diskmedel bubblar gärna. Kaka söker maka, heter det väl. F ö ser jag att det avvikits från ämnet i tråden som i Mouches inlägg - det är väl inte salt tråden handlar om :-) eller Svinto :-)) ? Nä, lite ordning och reda får det allt vara! Jag brukar hälla i vatten OCH lite YES och koka upp i fastbrända kastruller, sen behövs inget Svinto eller salt! Diskborsten räcker. En varning dock, passa kastrullen när de börjar koka! Det skummar och bubblar och bubblar och bubblar och bubbl....... | |
| Mouche - Administratör | 2006-12-24 07:52 | |
![]() | Detaljer SheDeVille...petitesser.. Någon var i kastrullnöd och då måste man våga gå emot strömmen för att hjälpa. =) Mouche | |
| pelikanen - Ej medlem längre | 2006-12-24 23:43 | |
![]() | Tack Mouche och God Jul, jag ska pröva ditt knep. Jag var mest lite orolig över om man kunde använda kastrullen när den är så där skimrande i mörka moln i botten (blått och grått där det förut var blankt). Det finns inget fastbränt kvar utan det ser ut som om den fällt ut något. Men det är ju rostfritt stål, så jag vet inte, fast vad vet jag egentligen om stål...? En trevlig julhelg med mycket disk önskas er alla. /Pelikanen | |
| flinger | 2006-12-25 07:08 | |
![]() | Jag vill bara varna för att använga diskmedel i tvättmaskinen! | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2006-12-25 15:37 | |
![]() | Nu blir jag oerhört nyfiken. Vad händer om man råkar stoppa maskindiskmedel i tvättmaskinen? Sen vill jag även återigen uppmärksamma er forumadmins på att Pelikanens oro och bryderier kring eventuella utfällningar - och hälsoaspekten kring dessa - gör att denna tråd absolut bör flyttas till seriösa ämnen där vi på ett mer djuplodande sätt kan penetrera detta oerhört viktiga ämne. God fortsättning på er diskmedelsdryftare, förresten! | |
| flinger | 2006-12-25 19:09 | |
![]() | OK, maskindiskmedel har jag aldrig lyckats stoppa i tvättmaskinen, men en gång för länge sedan använde jag flytande YES i den, det stod faktiskt på flaskan på den tiden att man kunde använda det yill fintvätt. Lite för sent insåg jag att det nog var handtvätt som avsågs. Jag torkade lödder i en evighet!! Livrädd att jag skulle haft sönder maskinen var jag också, jag var 14 och mamma var bortrest. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-12-26 21:19 | |
![]() | Vill bara säga (angående diskmaskiner) att jag i vissa stunder av snålhet delar maskindisk-tabletten i två! Det räcker faktiskt med en halv till en normalfylld diskmaskin. Annars kan jag tillägga att jag köper YES då alla de andra märken jag prövar varit sk-t! YES citron! Varför vet jag inte, men det brukar bli så! | |
| TopBanana | 2006-12-30 14:53 | |
![]() | Aaaaarggh!!! Pril är slut!!!! | |
| SheDeVille | 2007-01-01 02:37 | |
![]() | Har helt självsvåldigt utnämnt IMO till professor i diskmedelogi på Betapetuniversitetet. Konstaterar att hon nu är i hatten! | |
| IMO 1punkt1 - Ej medlem längre | 2007-01-01 03:26 | |
![]() | Åhå! Man tackar! Fast rätt ska vara rätt... Jag är i grunden utbildad dekoratör så jag om någon har rätt att vara plakat! Gott nytt år på er diskmedelsvänner! | |
| MischievousE | 2007-01-01 21:54 | |
![]() | hua, nu har jag helt oförhappandes läst hela den här tråden. nu vet jag allt som behöver vetas om diskmedel. håller med om att IMO är professor i diskmedlogi, den bästa dessutom. YES original bäst, det är kanon och väldigt drygt även utspätt med vatten i sprutflaska. vill även upplysa om att YES finns (eller iallfall har funnits) i blått. Anti-bakteriel. och slutligen vill jag önska gott nytt år till alla! | |
| iodine - Ej medlem längre | 2007-01-02 17:40 | |
![]() | varför finns ej självdiskande diskmedel? att diska kan vara ett av världens tråkigaste sysselsättning. dessutom är jag övertygad om att någon har extranyckel till min lägenhet och går in och smutsar ner disk då jag jobbar. kan omöjligt vara jag som stökar ner så mycket i köket. | |
| SheDeVille | 2007-01-02 18:04 | |
![]() | Är det månne strumptjuven som utökat sin verksamhet? | |
| iodine - Ej medlem längre | 2007-01-02 19:09 | |
![]() | antagligen. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2007-01-02 21:10 | |
![]() | yes-somethings coming | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-01-02 21:16 | |
![]() | Är verkligen coming den korrekta böjningen på cum? | |
| Dille - Ej medlem längre | 2007-01-09 15:56 | |
![]() | Appropå!! Jag är oerhört besviken på maskindiskmedelstillverka rna (satan va långt) som bara påroducerar bitar!! jag använder nämligen pulver i tex stekpannor och grytor när det brännt fast, eller i termosar med kaffe rester. Det är så enkelt att koka vatten,, hälla i pulver, vips, 10 min senare, skinande rent!! | |
| SuzS - Ej medlem längre | 2007-01-09 16:24 | |
![]() | Inte för att jag vill vara tjatig men, har ni provat maskindiskmedlet från företaget Vårda (pulver)?! Det funkar bra och som sagt man får både det och tvättmedel och andra av deras produkter framkörda till dörren. Inte är det dyrare än annat heller och framför allt man slipper släpa hem det från affären! | |
| boatbed | 2007-01-23 00:22 | |
![]() | Nån som har tips på bra dsikmedel då dieselmannen varit på besök? | |