Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 44 |
Mobilspel
Pågående | 19 708 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-12-17 21:21 | |
![]() | Rhoteta. Radiointervjun är ju en efterkonstruktion. Jag tror det var på bloggen jag läste även det som utelämnats. | |
Minta | 2014-12-17 21:23 | |
![]() | Det är bättre att läsa intervjun i sin helhet än enbart lyssna på det han säger i intervjun. Han säger att han är felciterad, att det är taget ur sitt sammanhang men det förnekas av journalisten som publicerade allt Söder sade som inte var med i intervjun. | |
totravel - Ej medlem längre | 2014-12-17 21:23 | |
![]() | Jag har ingenting emot judar som har migrerat till Mellanöstern. Jag har något emot hur Israel sköter sina affärer i området. Du gör dig som vanligt löjlig med dina insinuationer. Du får väl helt enkelt leta upp lite exempel på när migration har lett till positiv utveckling som motvikt mot de delvis negativa du nämner, om du nu känner för det. Mig kvittar det vilket. Jag har inte skrivit att det endast är en positiv utveckling som uppnås med migration. Läs mitt inlägg som det står och sluta missförstå avsiktligt. Du har återigen visat dig vara en idiot....... | |
totravel - Ej medlem längre | 2014-12-17 21:25 | |
![]() | Rhotheta, Björn Söder gör en pudel och du går på det? | |
Rhotheta | 2014-12-17 21:27 | |
![]() | När man gör en pudel tar man tillbaka och ber om utsäkt. Han står på sig. Om ni inte kan begripa en så här enkel intervju kan jag bara beklaga er. sverigesradio.se/sid...el =6046932 | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-12-17 21:28 | |
![]() | Jag har hört den men jag har också förstått den. :) | |
Minta | 2014-12-17 21:32 | |
![]() | Jag har läst intervjun och hört intervjun. För honom, liksom för SD, är nation/nationalitet viktigare än medborgarskap. | |
totravel - Ej medlem längre | 2014-12-17 21:32 | |
![]() | Pudel eller inte pudel. Han gör väl en schäfer då. Han förnekar något han har sagt och förvrider det i sann trollanda. Rhotheta, du gör bort dig. | |
Minta | 2014-12-17 21:34 | |
![]() | Han fick läsa igenom intervjun, 2 gånger, och godkände den. I tv vill han minimera följderna av det han säger. | |
Minta | 2014-12-17 21:38 | |
![]() | Intervjun: www.dn.se/val/nyval-...on alismen/ | |
Bitte - Administratör | 2014-12-17 21:44 | |
![]() | Nu tycker jag det börjar vara nog med "gliringar" i tråden diskutera ämnet och inte huruvida andra klarar av att begripa saker eller ej Bitte | |
Måns_E | 2014-12-17 21:55 | |
![]() | Det är väl ganska tydligt att Söder försöker skademinimera, han har ju till och med fått kritik (om än rätt så mild) inifrån partiet. Jag är inte helt säker på att Söder kommer att komma tillbaka som talman efter valet, jag är inte ens helt säker på att han kommer att bli nominerad. | |
Nora1 - Ej medlem längre | 2014-12-17 22:13 | |
![]() | " Forskarna menar bilden av Sverigedemokraterna som ett missnöjes parti är skev. "Stödet för SD är knappast alls förknippat med individernas missnöje med det politiska etablissemanget. Däremot finns det ett mycket kraftigt samband mellan negativa attityder till minoriteter och röstande för SD.", står det i debattartikeln. Efter debattartikeln fick forskarna ta emot dödshot och i ett SMS kallas de för parasiter. " expo.se/2014/hotas-e..._6 733.html | |
Rhotheta | 2014-12-17 22:47 | |
![]() | Det är rätt korkat av mig att diskutera med er. Jag har tidigare avsagt mig diskussion med var och en av er på egna meriter i andra ämnen. Jag får ta på mig det idiotiska misstaget. | |
kryddeluntan | 2014-12-17 22:47 | |
![]() | Skrämmande utveckling, tack för länken Nora1. Undrar just vad som skulle hända om det osannolika händer att vi inte ska ha extraval? Det är några dagar kvar till 29.12. | |
totravel - Ej medlem längre | 2014-12-17 22:49 | |
![]() | Nora1 Det känns som ett större hot mot demokratin att seriösa forskare hotas för att de bedriver i vissas ögon olämplig forskning än att SD-politikern Björn Söder blir ignorerad och retad i Riksdagen. | |
kryddeluntan | 2014-12-17 23:09 | |
![]() | Jag håller med dig totravel och det är verkligen en skrämmande utveckling. Söder får väl slingra sig som den mask han är. | |
Stinky Lomax - Ej medlem längre | 2014-12-18 07:23 | |
![]() | Varför är alla så rädda för minskad invandring? Varje gång en våldtäktsman söks i "Efterlyst" så beskrivs han på samma sätt "Mörkhyad och talade svenska med brytning". Det är dags för er att vakna. | |
ingson | 2014-12-18 07:48 | |
![]() | Helleluja, ingson är bönhörd. Äntligen öppnar någon annan än SD näbben i den tydligen mycket angelägna migrationsfrågan. Jag tänker på Göran Hägglund i dagens DN. Huruvida förslagen är sådär jättebra är väl mera tveksamt | |
Taxtaxtax - Ej medlem längre | 2014-12-18 08:35 | |
![]() | Hägglund tar en för laget. Nu är det bara att vänta på twitter-skitstormen. | |