Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 720 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:28 | |
![]() | Inte ens lite gåshud fick jag... så blek och tradigt att när sändningen dog en stund så vart jag glad. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:28 | |
![]() | trashone nä, vart försvann din profilbild? :( | |
| -Lala-la | 2008-12-12 23:29 | |
![]() | Vann kevin? var det han som sjöng som en tjej eller han som var liksom kines? | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:32 | |
![]() | -lala-la han som kom til lsverige för 1 år sedan den 12:december.. eller vadfan de var.. | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:32 | |
![]() | Kevin är en grym sångare, bättre lär man inte hitta i Sverige! | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:33 | |
![]() | nephelia äsh snicksnack alice va bäst i hela sverige.. <3 love is in the air ya :D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:34 | |
![]() | fashion tog bort den :) | |
| Gilena | 2008-12-12 23:34 | |
![]() | Fashion: Jag är 43, och har tyckt genom nästan hela tävlingen att Kevin är bäst - nu de sista tre veckorna har jag tyckt att Alice blivit bättre, men Kevin fortfarande etta. Allt bedömt på total performance. Men ikväll var det ett sant nöje att se Alice vässa klorna och ge den givna ettan en match! Jag tyckte verkligen inte att det var hugget i sten vem som faktiskt skulle vinna förrän resultatet kom. Jag tyckte att Alice var bäst ikväll, men Kevin totalt sett. Hursomhelst är det två mycket talangulla artister vi fått se komma fram och det har varit jätteroligt att få följa dem på resan! | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:36 | |
![]() | Gilena jag ogilalr idol.. p.g.a det som var tidigare så har jag inte velat se.. sen så blir det så att jag och mamma bråkar.. för hon tycker att hon ALLTID ska få ha tv,n på fredagarna.. för hennes pogram kommer för mina.. men några dagar eller dom sista dagarna har ja följt idol just bara för å få se alice o anna. Men kevin vann ju så jag ska inte så mycket egentligen mer en vad jag tycker enligt min egna åsikt då. | |
| Gilena | 2008-12-12 23:46 | |
![]() | Fashion: Det blir ju kul nu att ser hur det går för både Alice och Kevin framöver! | |
| -Lala-la | 2008-12-12 23:53 | |
![]() | Vet inte gilena om jag håller med dig. jag är också faschinerad av hur duktiga idoldeltagarna är varje år. Men vad hände t ex med Picasso från förra året? Får kevin samma öde? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:55 | |
![]() | Tveksamt. Marie tomboll Picasso lyckades vinna för att månen och de andra planeterna inte var i balans. Kevin är ju iaf lite talangaktig | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-12 23:56 | |
![]() | Reglerna säger att så länge man inte har skivkontrakt så får man va me :) | |
| Gilena | 2008-12-13 00:26 | |
![]() | Som du säger -Lala-la ; Picasso blev det inte mycket med. Av gammal hävd har det ju faktiskt alltid gått bättre för 2:orna och 3:orna. Kolla Danny &/ EMD, Amanda Jensen mfl.. Tänkte ändå särskoöt på det okvll - vilket fantastiskt pärlband av duktiga artister som har kommit fram genom Idol, det är jättekul att ungdomar får chansen! | |
| glozz | 2008-12-13 01:38 | |
![]() | Jag tror att Kevin kommer att gå längre än Marie gjorde. Kevin har en genuin sida, han är glad och tacksam. Jag tror att han vann idag för att han har den personligheten. Alice sjöng bra, fast jag tycker att hon utstrålar inte alls den glädjen som Kevin gör på scen! | |
| Angel Dust | 2008-12-13 01:45 | |
![]() | Vilket öde va???!!! Kom till Sverige exakt för ett år sedan och vinner hela svenska idol.. | |
| Gilena | 2008-12-13 02:05 | |
![]() | Ja, och här har en annan gått å släpat i fyrtiotalet år å inte en jäkel som bryr sej...! | |
| minimojjan | 2008-12-13 02:28 | |
![]() | livet är rättvist ;) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-12-13 10:13 | |
![]() | Jag gillade Kevin från början, hans personlighet, ödmjukhet och sanna glädje gör att han är en vinnare vilket som :) Sen att han sjunger väldigt bra och äger på scen gör ju inte saken sämre :) Alice är söt, sjunger bra men noll utstrålning och känsla | |
| swempa | 2008-12-13 10:15 | |
![]() | det va rätt som vann visar bara att man kan komma till sverige o lära sig om man vill fram för fler såna killen har ju charm nej jag är inte bög | |