Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 296 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-09-08 21:39 | |
![]() | Okej. ;) | |
| DennisPlz | 2008-09-08 21:47 | |
![]() | Soft imorgon, be there :) | |
| agre | 2008-09-09 08:17 | |
![]() | Roliga och präktiga människor som betapetar! Har jag hamnat i rätt forum? | |
| _diz_ | 2008-09-09 16:16 | |
![]() | Lika bra att presentera sig när så många andra gjort det, lite skoj faktiskt att läsa om er! Själv heter jag Linda, är 24 år och ganska snäll om jag får säga det själv. Periodare på betapet och arbetar inom byggbranschen. Tycker ofta det händer för lite i mitt liv och skulle nog behöva lite fler påhittiga vänner som tog med mig ut på äventyr :-) Jag är (enligt mig) nyfiken och gillar att testa nya intressen... några av dem jag gillat bäst hittils är dans, kajakpaddling och fäktning. I övrigt gillar jag hus, inredning, musik och att sy. Så om du har planer på att hoppa fallskärm, fjällvandra, göra klassikern eller något annan rolig (eller kanske idiotisk enligt vissa...)utmaning, så säg till om du vill ha sällskap :) | |
| dwight | 2008-09-09 16:31 | |
![]() | Didrik, 15 år bor i Överum utanför västervik, Har varit med i en massa SM i badminton men lagt av med det och spelar fotboll istället. | |
| swingmatism | 2008-09-09 16:41 | |
![]() | Jonathan, strax 22 från söder om söder. Pluggar Grafisk Design på den ena utav de två reklamskolorna som är värda att nämna - knäcker extra som fotograf och illustratör. Är en trist, bitter och blyg skinhead som lever ut mina drifter på Betapets forum. Jag lyssnar kanske främst på första generationens ska och reggae men älskar jazz och blues - och musik på det stora hela. Läser mycket för att underhålla min existentiella ångest och går hellre och oftare på teater än på bio - om några månader flyttar jag till San Fransisco och tänker sitta av preskiberingstiden för studielånen där. | |
| hemliga anna | 2008-09-09 18:07 | |
![]() | EvaPno: Oj tack så mycket! va glad jag blir! | |
| elbin1 | 2008-09-09 18:11 | |
![]() | 36 år, två barn (13 o 9) och sambo boende i Stockholm. Byråkrat, men bara på arbetet som är på en stor myndighet. Tycker om att shoppa (gärna i terapeutiskt syfte) och diskutera (gärna politik). Forcerad, lite slarvig, rastlös och livsglad. Dessutom är jag storasyster till "Hemliga Anna" vilket får mig att börja undra om det är min ovilja att svara i telefon när jag inte vet vem som ringer som bidragit till hennes frustration. I så fall vill jag ta tillfället i akt och säga att jag givetvis svarar när jag ser att det är från hennes mobil. Att hon valt att ha skyddat nummer hem är däremot svårt att göra något åt :) | |
| elbin1 | 2008-09-09 18:12 | |
![]() | JAG bor givetvis också i Stockholm ;) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-09-09 18:18 | |
![]() | Hallå, allihopa! Noterade ni att det förekommer frierier i tråden? GARIAM och DENNISPLZ SKALL GIFTA SIG! | |
| hemliga anna | 2008-09-09 21:14 | |
![]() | en stor applåd för det blivande brudparet! | |
| hemliga anna | 2008-09-09 21:19 | |
![]() | kära syster! det var inte dig jag syftade på när jag skrev att jag hatar när folk inte svarar i telefonen, det var konseptet. Tycker för övrigt att du brukar svara i tele numera. | |
| Official_P | 2008-09-09 23:15 | |
![]() | Grattis Gariam och Dennis! Lägg gärna upp bilder om ni gifter er med något skojigt tema. | |
| Suds McDuff | 2008-09-09 23:18 | |
![]() | Självklart måste det ju bli ett betapettema, med öppen inbjudan för alla medlemmar. Öppen bar också:) | |
| Suds McDuff | 2008-09-09 23:18 | |
![]() | Fast det kanske det är på alla bröllop?? Har aldrig varit på nåt...... | |
| Jollz | 2008-09-10 02:13 | |
![]() | Jan, 25 år. Föddes i Kiruna för att sedan skuffas runt ett par år bland varmare breddgrader innan jag hamnade i Göteborg, där jag numera pluggar till tandläkare. - En vän av musik, men för lat för att skapa ett riktigt intresse. - Spelar gitarr, för mig själv och min katt. - Har aldrig rattat en bil och tycker överhuvudtaget att det är obehagligt att sitta i dem. - Kan dricka te till allt. | |
| Jarnis86 | 2008-09-10 03:13 | |
![]() | Robin, 22 år. Född, uppvuxen och boendes i Uddevalla, bor i en bostadrätt på 40 kvadrat. Läste handelsprogammet på gymnasiet och har sen jag fyllde 18 försörjt mig på att spela poker. Gillar att resa, har varit i 15 länder bl.a. USA, Kanada och Vatikanstaten ;) favoritresan gör jag dock till London för att sänka några pints och kolla på när Chelsea spelar, har varit över 7 gånger men vill hela tiden tillbaka. Vad gäller musik så lyssnar jag helst på Dire Straits, Dylan, Springsteen, Petty eller varför inte lite svenskt såsom Thåström, Magnell, Afzelius å Sofia Karlsson. Jag: Är 181 cm lång Väger 70-75 pannor Snusar Dricker inte kaffe Spelar ofta tennis Har körkort Har vunnit $100 000 Guarenteed-turren på Ongame Kollar alldeles för mycket på sport Vill över 3000 i rating på betapet igen ;) | |
| bara_för_jt - Ej medlem längre | 2008-09-13 20:41 | |
![]() | 108 år från alingsås... | |
| pensionären | 2008-09-15 11:40 | |
![]() | Pensionären. Uppvuxen i Köpenhamn, utbildning civilekonom, Maka. mamma, mormor och farmor, samt matte till en underbar cavalier king charles, en riktig hanne på 10 år. Har jobbat i privata företag som ekonomiansvarig och senaste åren innan pension som revisor på skatteverket. Jag spelar lite golf, läser mycket, jag har rest mycket i vida världen och kommer väl att fortsätta med det, är ägare till en gammal fin Amazon som går varje dag, men sedan en tid tillbaks har jag blivit betapetfrälst, förlorar väl mest men lär mig varje dag, tackar alla anvariga för detta roliga spel. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-09-15 18:21 | |
![]() | Hejsan. Jag heter Malin och jag är 22 år. Snart hemlös. Pluggar. Gillar att laga mat. Jag har fast inkomst och jag har inga betalningsanmärkningar. Jag är en hejare på att städa och tvätta. Gillar att ta ett glas rött ibland, men annars är jag ingen "partyanimal". Har inga husdjur.. om man bortser från min lilla grottmänniska till pojkvän som hälsar på då och då. Flyttar den 29/9 från min nuvarande lägenhet, så det börjar bli bråttom nu. Vill inte frysa ihjäl i vinter. Om nån är intresserad av att ta hand om mig i vinter, så kontakta mig! | |