Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 304 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| smalbebis - Ej medlem längre | 2008-03-26 21:35 | |
![]() | haha, ska genast googla Wilander :) . | |
| smalbebis - Ej medlem längre | 2008-03-26 21:36 | |
![]() | vet inte om man får klippa in så här, ni får väl ta bort inlägget isf: Jag sitter mitt ibland gamla och unga människor på det här fiket. Framför mig står en bricka, med en kopp kaffe, med två sockerbitar liggandes på koppens tallrik. Snart ska dom ner i det varma kaffet och kämpa för att inte bli nedsmälta.Jag greppar dem mellan tummen och pekfingret. Precis när jag är ovanför koppens runda väggar tappar jag ner dem, båda två, i kaffet. Plopp lät det, samtidigt som en droppe kaffe far upp ur koppen. Liksom den hade legat där nere på bottnen och bara väntat på att hämnas.Hämnas bara för att sockerbitarna sjönk ner på bottnen och tog hans plats. Så nu befinner sig droppen hotfullt långt ovanför koppen. Plötsligt vänder den och tar fart mot mig och min vita tröja. Jag hinner inte undan. Droppen träffar mig mitt på magen. Jag tittar ner och ser den dra ut sig lika stor som en tumnagel. Jag har helt glömt bort sockerbitarna som ligger där nere på botten och får lungorna fyllda med svart kaffe. Dom dör bara för att ge mig njutning.På bordet står också en askkopp. Det ligger fem fimpade cigaretter i den. Tillsammans bildar de en fruktansvärd massgrav. En onödig massgrav. Så jag reser mig upp och går min väg. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-26 21:37 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Xu GYRXhPYU | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-03-26 21:38 | |
![]() | Haha, visst är det stor...konst :) | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-26 22:19 | |
![]() | är han vidrig för att han är kass på poesi enligt er då? | |
| Candee | 2008-03-26 22:41 | |
![]() | Divan Carola Häckfis, Bert Trynet Karlsson, Shirley Klamp, pensionären Christer Sjögren, Perelli Macaroni, BB-Linda B med GG-kupor eller nåt, BWO=spykänslor, Lena PH som sångerska men gillar hennes humor ..men listan kan säkert göras längre. | |
| vonne_ | 2008-03-26 22:45 | |
![]() | Håller med Candee | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-03-26 22:48 | |
![]() | Nä, jag tycker inte att Mats Wilander är vidrig, all heder ska han ha för sin fina tenniskarriär. Däremot lämnar hans "musik- och poesikarriär" en del övrigt att önska. En hel del. Skulle förmodligen ha läst rubriken en aningen mer nogsamt innan jag tultade in och skrev i tråden... my mistake, Uffe :) | |
| vonne_ | 2008-03-26 22:50 | |
![]() | Sveriges BÄSTA artister genom tiderna är TAKIDA | |
| SodaPopz | 2008-03-26 22:56 | |
![]() | Sveriges sämsta artist: Håkan Hellström - alla kategorier. Bubblare: Han som sjöng Hej Hej Monika... | |
| Elmis | 2008-03-26 23:06 | |
![]() | Martin...den karln FÅR inte göra comeback. | |
| smalbebis - Ej medlem längre | 2008-03-26 23:12 | |
![]() | Vem får inte göra comeback? Menar ni Håkan så jävlar...... | |
| NoXlady - Ej medlem längre | 2008-03-26 23:17 | |
![]() | eric gadd är äcklig | |
| Tjolli Bolli | 2008-03-26 23:26 | |
![]() | Orup, Peter Lemarc, Peter Jöback, Lena pH, Tomas Ledin, Ulf Lundell, Rickard Wolf men värst av alla är Magnus Carlsson med sitt transplanterade hår och sitt vidriga höftvickande, USCH!! | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-26 23:32 | |
![]() | Den där trubaduren som har tänder som en bardval...vet inte vad han heter,,,ser ut att lajja med Thomas Quick och grabbarna | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-27 00:03 | |
![]() | Uffe när man står i dörren vill man väll inte ha konkurans men du får väll skicka efter någon med fiollåda. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-27 00:07 | |
![]() | Sorry Basta,,men jag hängde inte med där? | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-03-27 00:16 | |
![]() | Konkurrens från vad? | |
| Zeppelinare - Ej medlem längre | 2008-03-27 00:19 | |
![]() | Jag ogillar Magnus Uggla, hur kan man vara rebell och samla på mcdonaldsleksaker? | |
| vonne_ | 2008-03-27 00:30 | |
![]() | Ni har varit inne på poeter det finns bara en och det är Dan Andersson | |