Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 578 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:00 | |
![]() | I Jonas värld kan man hitta bättre än Madde. | |
| SplashDamage - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:00 | |
![]() | Jag tycker att 1. inte Tora gjorde något direkt fel i själva sexet (hon, liksom jag, kanske inte kände igen karln - jag vet inte hur han ser ut ens nu fast han figurerat på löpet i flera dagar) 2. Jonas är en idiot och borde tvångsförflyttas till Börtnan eller nåt 3. Tora är lite lagom sluskig som sålt storyn till media 4. sånt här egentligen är onödigt att slösa tid på :P | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:14 | |
![]() | tora har rätt att ha sex m vem hon önskar. tora har rätt att tala sannign om sitt liv. helt ärligt, om man ligger m hett kändis stoff måste man ta ställning till om man aktivt vill dölja det för deras skull, i evighet ty (som 21 åring jo tjena) eller om man ska ta ansvar för sina egna handlingar endast å leva på. hon har gjort rätt. hon behöver ABSOLUT inte vara mediakåt. kanske bara inte själsmachosist. naturligtvis känner hennes vänner ( å ringar på ringar runt) till detta å det blir sprängstoff. bra tora. äg ditt liv. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:17 | |
![]() | Håller med ramsay!! Japp det gör jag:-)) Äg ditt liv! Fan så bra.. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:19 | |
![]() | :) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:21 | |
![]() | Blir faktiskt riktigt uppretad på folk som försöker lägga skulden på Tora! Vacker, ung, kvinna som kände för ett one night stand, vad kan va fel med det såvida vi inte lever på 1800-talet? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-04-23 23:28 | |
![]() | inlägg som ts första är faktiskt riktigt vidriga. förstår att tess har annat att göra än betapeta på ett tag. | |
| Bananstump | 2010-04-24 03:11 | |
![]() | Tess08: "BS- Jo, jag var lite busig där.. Min tanke var faktiskt lite mer "åt "mediehora"-hållet.. Har inte alls läst så mycket i detta, men såg något uttalande från en "vän" som beskrev henne som en som ville synas (kommer inte ihåg exakt, men det finns ett par svenska motsvarigheter jag gillar lika lite)..." Visserligen avviker det från det ursprunliga ämnet,men jag blir nyfiken på vilka de svenska motsvarigheterna är. | |
| lillselle | 2010-04-24 06:13 | |
![]() | jag håller med Tess, ni vinklar ju hennes inlägg duktigt, det enda hon var ute efter var: Varför går hon ut i pressen? Tora-Hora var ju bara en undran, namnet blev kanske en fördel i pressen!! Tess, synd att du blev hackkyckling, jag fattade iaf! | |
| ArgsintEva | 2010-04-24 07:40 | |
![]() | Lite otrohet skadar väl inte va ? | |
| ArgsintEva | 2010-04-24 07:40 | |
![]() | Jag skojade ! | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-04-24 08:46 | |
![]() | Två unga människor som var kåta . . . händer väl lite då och då har jag hört. :) | |
| bobo flux | 2010-04-24 09:06 | |
![]() | nej, lillselle. TS var inte bara ute efter att luska i varför hon går ut i pressen. "Vid ett tillfälle uttryckte jag en fundering om det kunde vara för att hon heter Tora som rimmar på H... Eller om hon hoppas kunna rida på detta länge även om det blir hennes 15 minutes of fame." Premisserna var att hon antingen heter Tora som rimmar på H... ELLER att hon är mediakåt. Värderingen ligger således inte i det faktum att hon gick ut i pressen, utan i hennes intima handlande med Jonas. Läser man nästkommande mening i TS första inlägg så skingras dimman än mer: ”Om jag hade legat med en man jag vet var upptagen hade jag snarare skämts än basunerat ut det.” "Två unga människor som var kåta . . . händer väl lite då och då har jag hört. :)" kafountine, det är väl en himla tur att de var unga. Allt sådant som sker efter gemensamt passerad 30-årsdag kallas väl skamlag? :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-04-24 14:29 | |
![]() | Nu är det iaf offentligt slut mellan M & J. T tjänade lite stålar på det hela. C'est la vie. | |
| Robbandido - Ej medlem längre | 2010-04-24 21:39 | |
![]() | Enligt vad Tora har sagt till pressen så visste hon inte vem Jonas var vid tiden för det intima mötet. Således visste hon inte att han var upptagen (Jonas själv borde dock ha haft en svag aning om att han redan hade ett förhållande). Att Tora sedan går ut i massmedia med denna intrikata historia kan man givetvis ha sina synpunkter på. Men jag är inte säker på om hon gjorde prinsessan en otjänst eller ej. Kanske var det bäst som skedde, trots allt. Jonas visade sig vara en man som inte är karl för sin hatt. Män som är otrogna är ju inte det. | |
| lillselle | 2010-04-25 07:39 | |
![]() | nu ångrar sig Tora att hon berättade för pressen, går hon ut med i pressen......den där tjejen verkar vara ung, kåt, presskåt, knäpp, korkad o.s.v, men hon har inte gjort nått fel för det?? Hon kanske borde varit tyst va? | |
| pion ekrot | 2010-04-25 09:40 | |
![]() | Verkar vara ung? Ja, hon ÄR ung. Vem är du/ni att döma ut henne som korkad o.s.v. Vilken jäkla skittråd. | |
| ANDERStG | 2010-04-25 09:47 | |
![]() | Vill man vara dömande så kan man ju fundera över varför någon vill bli C-kändis för några tusenlappar från kvällstidningarna. Men nu har vi ju mera "Madde sågs med..." att se fram emot. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-04-25 09:57 | |
![]() | 1. T o J träffades FÖRRA påsken 2. T visste inte vem han va 3. Ryktena började gå o kom till pressens kännedom 4. T valde att få betalt för att berätta sin egen sida 5. Det har inte stått ett smack om saken sen dess 6. M o J förlovar sig i augusti, EFTER händelsen 7. Det knasar mer o mer mellan M o J 8. 1 år efter händelsen väljer pressen att gå ut o berätta 9. M o J gör officiellt slut 10. Ts familj erkänner pengarna, men vill ha lugn o ro 11. Vems är "ansvaret" egentligen om inte Jonas o pressens... | |
| ANDERStG | 2010-04-25 10:20 | |
![]() | Tanten: Sånt där rationellt snack kan passa de inblandade. Vi vill uppleva det som en berättelse om svartsjuka och passion, tragedi och katarsis. | |