Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2010-05-05 21:55 | |
![]() | Hur tänker ni er att andarna "ser" oss? De har ju inga ögon (eller öron, näsa, mun heller, för den delen, väl). | |
| bj-olle | 2010-05-05 21:58 | |
![]() | men ande-kinden klappen får! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-05 21:58 | |
![]() | Vad märkligt. Man skulle kunna tro att vi inte hade tillgång till samma världsallt. I min värld finns inget av det här. Ingen tro, inget fortsatt liv bara fysikaliska och kemiska verkligheter. Energi kan omvandlas, men att det skulle ta jsut formen att stå och snacka utanför folks fönster om natten är i min värld lite vär osannolikt. Någon av oss har ju fel...Rejält fel. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:03 | |
![]() | tänk om verkligheten förändras för var och en som upplever då? Då har faktiskt alla rätt, om det nu är noga. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:04 | |
![]() | Om det är så, så vill jag ha en ponny i julklapp också. | |
| ANDERStG | 2010-05-05 22:09 | |
![]() | "Det är klart du ska få en häst" sjöng en i min gymnasieårskurs. Men på fjärde versraden började hästerbjudandet te sig lite suspekt. | |
| TomasLeonard | 2010-05-05 22:12 | |
![]() | Tvålis: -Ponnyn symboliserar dina önskningar om livet: Djuriskhet,skönhet och oskuld. ;) | |
| Dyslekso | 2010-05-05 22:16 | |
![]() | img260.imageshack.us...ot rm8v.jpg | |
| nippertippan | 2010-05-05 22:17 | |
![]() | Varför inte gå till ett välkänt medium och testa? Först då kan du förstå ifall det är sant eller falskt för dig. Det är ju dumt att säga nåt, ifall man inte provat. | |
| bj-olle | 2010-05-05 22:19 | |
![]() | jag tänker då rakt inte gå till nåt medium. vill ju inte sitta där och bli utskrattad när de ser min framtid, och betala för det dessutom! | |
| nippertippan | 2010-05-05 22:22 | |
![]() | bj-ser det så illa ut tro? :) | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:25 | |
![]() | Sorgligt att så många måste håna, skratta och bete sig som skrämda barnungar för att de inte delar samma tro som en del andra. Kan inte den här tråden få handla om Terry och övernaturliga händelser så kan väl skeptikerna lämna tråden? Och inte för att denna tro är någon religion men jag tror föga att folk är lika villiga att håna andra människors religioner som man nu väljer att håna de som har denna tro. Skulle bli ett fasligt liv på vissa om man började snacka skit om islam t.ex. Men men,,jag orkar inte bry mej. Man har lärt sig efter ett antal år i detta forum. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:27 | |
![]() | Av samma anledning som jag inte utövar religösa akter så skulle jag aldrig få för mig att gå till ett medium. Jag är mer benägen att betala en tomte för att komma och lura kidsen på jul faktiskt. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:29 | |
![]() | Inte för att håna. Det är alltså så främmande och overkligt för mig. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:30 | |
![]() | håller med Bs, man blir ledsen över detta hån från andra. jag gnäller tex inte på dansband om nån gillar det. Skulle iaf inte håna dem som lyssnade på det eller håna deras tråd. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:31 | |
![]() | Tvålis: du kommer få ditt andliga uppvaknande du med. Jag lovar dig. | |
| bj-olle | 2010-05-05 22:34 | |
![]() | jaha? var har snackat om yttrandefrihet tagit vägen nu då? ska man behöva rita av andarna som rondellhundar för att folk ska säga att man får håna dom? lessen bs, men det finns säkert några kanonbra forum där folk som är inne på den där grejen får vara ifred. hoppas du hittar ett bra sånt. här verkar det inte som det är annorlunda än när folk snackar om sånt på krogen, eller på kafé, eller nån annat sånt ställe. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:35 | |
![]() | Jag välkomnar det! Detta känns lite som att sitta på en fotbollsmatch utan att förstå reglerna eller heja på nåt lag. Tyvärr så tror jag inte att jag är här för just det ändamålet. Vilket ju är skönt att man kan utesluta ett... | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:36 | |
![]() | Tvålis, du har fler andar runt dig än du kan ana. Det kommer öka när du får barn med. I all välmening. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-05-05 22:37 | |
![]() | BJ: man måste inte gå in i tråden och idiotförklara alla som tror på nåt som du själv inte kan acceptera, eller har upplevt eller vill tro på. Det är ganska respektlöst. Som att såga Schumann och Bach o dom. | |