Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade48
Mobilspel
Pågående19 495

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Snowlion2010-08-04 10:19
Antal inlägg: 273

Nja... Men jag går inte enligt konstens alla regler... Giftermålet kommer när det kommer.. Dock vet jag att det kommer.. =) Älskar man varandra och vill ha varandra livet ut så behöver man ej stressa... Göra giftermålet till något mysigt och trevligt.. Planera det till så som ni vill ha det istället.. SLUTA STRESSA här i livet och njut av tiden med varandra =)

witchgame2010-08-05 09:44
Antal inlägg: 1826

killar/män som inte vill lägga pengar på en fin ring till sin brud är snåljåpar som borde dumpas genast, elektronik till hemmet kan man spara ihop gemensamt senare. Och vad menas med "dyrt" enligt er ?
Ett hett tips är att kolla på fina antika ringar på antikaffärer, de kan faktiskt ha överkomliga priser jämfört med nytillverkat, och det blir mer personligt. Dessutom, om du inte har råd med ring till henne hur ska ni ha råd att gifta er alls , bjuder ni inga gäster ? festen då ? maten ? musiken ? hmmmm.....

Ögonsten - Ej medlem längre2010-08-05 09:46
Antal inlägg: 281

killar/män som inte vill lägga pengar på en fin ring till sin brud är snåljåpar som borde dumpas genast.
Jisses!
Är du så tokig??.
Jag skulle aldrig dumpa min om HAN inte vill lägga pengar på en fin ring!.

gottmix71 - Ej medlem längre2010-08-05 12:35
Antal inlägg: 547

Det är ju just det Witchgame, han kanske vill lägga de 20 000 på en stor fest istället för en ring! :)

Man behöver väl inte vara en snåljåp för att man inte vill lägga hur mycket som helst på en metallbit..
Jag tycker hon kan betala sin ring själv, så kan han köpa hemmabiosystemet.. Båda blir nöjda. Fast i hennes fall kanske det bara handlar om ska ha... ska ha... ska ha.. Det kanske inte låter likadant om man måste betala själv!!

Spankywhip - Ej medlem längre2010-08-07 19:51
Antal inlägg: 27

Betala sin egen ring själv, är ett bra alternativ.
Det gjorde jag o min sambo när vi förlovade oss i fjol.

mishizaki2010-08-07 20:49
Antal inlägg: 2533

pröva att köpa en ring om du är kille. att bära något vackert lyfter en lite ovan det värdsliga.

nPod2 - Ej medlem längre2010-08-07 20:54
Antal inlägg: 23

Köp något dyrt

Nilli - Ej medlem längre2010-08-07 21:03
Antal inlägg: 496

Alla män som gifter sig med en kvinna ska veta att smakar det så kostar det. Det är inte mer än rätt att köpa exakt den ring hon vill ha, och när det är gjort, köp ett hemmabiosystem, det kommer hon också vilja ha om ett halvår.

Anden_88 - Ej medlem längre2010-08-07 21:26
Antal inlägg: 313

Dumpa henne!

En tjej som verkligen ville ha dig skulle stolt bära en ring av lego om den symboliserade det ni har tillsammans. Hur dyr den är spelar ingen roll, det är vad den symboliserar som räknas, det borde även kvinnfolk förstå... Sen om hon hellre vill ha nåt fint, fine, det ska du kunna gå med på. Men att lägga alldeles för många hundralappar på något som man inte har någon användning av är inte vidare smart=/

Byt upp dig till en mer jordnära tjej som förstår ditt, och materiella tings rätta värde!

_sweetlime_ - Ej medlem längre2010-08-09 13:29
Antal inlägg: 174

Tyvärr tror jag att ni får problem framöver, ni synkar inte.

Exempel: Ni hyr ett hotellrum med havsutsikt. Hon vill njuta av utsikten och solnedgången i tystnad tillsammans med dig, men du föredrar att titta på tv-sporten inne i rummet. Självupplevt och jag säger bara det: Dumpa!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?