Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 064 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Wizz77 | 2010-07-21 00:16 | |
![]() | Mag, jag tycker fortfarande att alla ovannämnda saker ingår i restaurangpersonalens normala uppgifter utan att man skall betala extra för det. Det skall ingå i priset och priset skall anpassas av restaurangen själv så att det är korrekt med hänsyn till personalens kompetens. Man betalar mera för maten på ett ställe där hela paketet håller hög kvalitet och personalen bör ha högre lön. Dricks ger jag om det varit genuint bra service, inte av automatik. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:17 | |
![]() | om du startar en tråd- sitt inte å vakta på mina inlägg only, tack. jag komer att skriva min mening. och det har jag gjort. | |
| Gautama | 2010-07-21 00:17 | |
![]() | Hos min frissa, massören, ansiktsbehandlingen, fotvården, banken, min revisor osv. | |
| Gautama | 2010-07-21 00:22 | |
![]() | Det gör jag inte ramsay. Men du besvara mej mer direkt och då svarar jag dej förstårs. De andra skriver mer allmänt hur de tänker och gör. Men skitsamma jag har inga problem med dej förutom att jag tycker du är lite hård ibland och kläcker ur dej onödigt taskiga kommentarer som inte fyller någon funktion ibland som t.ex. (norsk sa...) För övrigt känns det mer som du har problem med mej, eftersom du hugger direkt. Jag har tvärtemot dej hållt med dej ett flertal tillfällen. Så inget agg från mej:-) | |
| strella70 | 2010-07-21 00:26 | |
![]() | betalar bara när servicen är god och servitrisen/servitören är trevlig | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:28 | |
![]() | Gautama, beundrar hur Du hållit upp detta...delade inte helt dina ingångsargument.....även om de så klart har sina poänger. Men vet också att Du beaktar andras argument....till skillnad från t.ex Ramsay som bara tuggar på.... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:29 | |
![]() | titta i tråden. vem skriver till vem. har fått lite problem med dig ja, eftersom du alltid använder mina inlägg som om dom var riktade till dig. läs igenom tråden så ser du det.(kanske imogon är bättre) pratat klart med dig hsh. var vänlig respektera att mina inlägg inte handlar om dig i framtiden. om omöjligt. ta det med mouche eller psykolog. ha det gott! | |
| reallynx | 2010-07-21 00:30 | |
![]() | Alltid dricks,ju fullare jag blir ju mer ger jag i dricks så det räknar jag alltid med i när jag räknar ut vad jag skall spendera på en utekväll. Många tusen kan det bli =) | |
| Gautama | 2010-07-21 00:32 | |
![]() | "pratat klart med dig hsh. var vänlig respektera att mina inlägg inte handlar om dig i framtiden. om omöjligt. ta det med mouche eller psykolog. ha det gott!" Du talar för dej själv vännen. Med det inlägget visar du vad du går för. Hård yta!! | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:37 | |
![]() | Gautama, visst måste det vara så. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:38 | |
![]() | tack KKK. hård mot dom hårda. kul att lite korsbrännare hittar hit:) | |
| Gautama | 2010-07-21 00:40 | |
![]() | Slagruta att du eller andra inte delar min uppfattning har jag som du sett inga problem med. det är väl meningen med en diskussion, blir ju lite tråkigt om alla skriker "jag håller med dej":-)) Men att man blir hånfull och otrevlig är ett större problem. Tycker det tyder på omognad att inte kunna föra en diskussion utan att vara nedlåtande. Tack för din backning i alla fall:-) | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:43 | |
![]() | Ramsay, kkk.. menar Du det? Efter ett munhugg om dricks... | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:43 | |
![]() | oj, nu blev detta så djupt... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:44 | |
![]() | tack slagruta före att du inte backar mig. det vore vidrigt. antirasist som jag är. förstår att du tar chansen efter dina vidriga facistuttalande dock. det känns ju som en idiot kan haka på dig, för en gångs skull. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:46 | |
![]() | jag blandar ihop seglivad med slagruta! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:46 | |
![]() | Ot: Slagruta, jag efterlyser lite nyanser här. Bägge damerna har varit lite edgy och onödigt inriktade på varandras inlägg - det gör din "beundran" för den ena gladiatorn lite orättvis. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:46 | |
![]() | stort misstag, förlåt slag! | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:47 | |
![]() | vilka vidriga rasistuttalanden har jag givit?...blir lite ledsen nu då jag tycker mig vara en ickerasist.. | |
| Slagruta - Ej medlem längre | 2010-07-21 00:49 | |
![]() | ok | |