Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ydh | 2010-11-10 18:28 | |
![]() | nulltj - jag håller fullständigt med dig. Skulle också tycka att det var ganska pinsamt att inte klara sig själv när man har passerat 20.. synd att föräldrarna har så svårt att släppa taget och inte vill se sina små älsklingar ta vara på sig själva. Jag skulle vägra att ständigt städa efter och serva mina barn om de var fullt kapabla att göra det själva. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-11-10 21:33 | |
![]() | Ja, verkligen. Jag förstår inte hur man kan vara stolt över att mamma fixar allt - mina föräldrar finns förvisso där när jag verkligen behöver dom - men inte sjutton kommer dom med frukost varje dag eller fixar min tvätt. Och hade dom gjort det hade jag blivit rejält orolig. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-11 19:05 | |
![]() | det var bland det värsta jag sätt dessa föräldrar borde tvångs steriliserats ,så har dom gjort jorden en tjänst,inte konstit att det finns så mycket puckade barn när det fins så mycket puckade föräldrar,föräldrarna förtjänar grisarna de skapat. | |
| magnusito | 2010-11-11 19:16 | |
![]() | De slipper separera och kanske hamna i en depression. På något sätt måste detta ha att göra med att dt skapar mening i deras liv. De säger att diska är inget kul som barnen ska behöva göra, men själva åker de miltals varje dag för att göra just detta. Tänker d einte på hur barnen ska se på det? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-11 20:00 | |
![]() | en dag kommer deras föräldrar att dö ,hur går det då? | |
| limpan__2 | 2010-11-11 20:14 | |
![]() | De personer som när de är över 18 år gamla frivilligt väljer att se sig själv som barn och som hävdar sin rätt att vara barn så länge som möjligt borde i alla fall bli fråntagna sin myndighetsstatus och därmed bli nekade rösträtt samt möjligheten att gå på krogen! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-14 14:37 | |
![]() | Jag tycker egentligen inte att man är mogen att varken dricka alkohol, köra bil, gifta sig och allt annat som man får lov att göra lagligt när man blir 18. När man är 18 tycker man att man är såå mogen och vuxen, sen blir man lite äldre och ser vilka barn de som är 18 är. Men hur blir man mogen då? Mer begränsningar och höjd åldersgräns? Nej man måste få testa själv. "Kan själv" som små barn säger. Den där Olga säger ju att hon säkert kan städa om hon blev tvungen. För dom här ungarna verkar ju allt handla om städning (som är såå jobbigt och tråkigt för det visar ju mamma/pappa att det är) Dom sitter och "äger" psykologen i Debatt tycker dom för att dom inte förstår innebörden av att vara en människa som VET att hon "kan själv". Har funderat på varför dom säger att vi andra skulle vara avundsjuka. Är det för att dom tycker att dom har så roligt medan vi andra bara städar hela dagarna? Ser dom sig som lite bättre människor för det? Antagligen. Jag trodde att vi var på väg bort ifrån ett samhälle där allt går ut på att vara snygg, rik och glida runt i en fet bil. Eller är det bara de som inte vet bättre som fastnat där? Hoppas det. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-14 14:40 | |
![]() | människor med skev självbild och narsisistiska drag bemöter alltid kritik med avundsjuke anklagelser. det upprätthåller den konstruerade jagbilden. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-14 14:49 | |
![]() | Helt underbart uttryckt, Ramsay. Finns inget värre än "folk är bara avundsjuka på mig". Så totalt fel är det. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-14 14:59 | |
![]() | Om någon kallar mig tjock ska jag säga "Du är bara avundsjuk!" | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-14 15:01 | |
![]() | haha, javisst:) så får du en liten narisisisstdiagnos av mig att hänga på väggen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-14 15:05 | |
![]() | haha :) Jag skrev i Olgas blogg att hennes hår var gult då svarade hon "Det är någon indiers blekta hår" Jaha men det sitter ju på din skalle pucko | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-14 15:06 | |
![]() | va! haha:D | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-14 15:07 | |
![]() | Det är ju jobbigare att vara lat än att vara flitig. Det är jobbigare för en lat person att diska än för en klämkäck person. Det är lättare för dessa föräldrar att diska än det är för barnen. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-11-14 15:07 | |
![]() | Det är ett sätt att flytta fokus från en själv också, för innerst inne så kanske man inte är så kaxig; och när någon kritiserar hur man beter sig så är det lätt att ta till avundsjukekortet, då gör man det till motpartens problem. Tycker man. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-11-14 15:09 | |
![]() | Delicious>> Haha, vad smart hon verkar | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2010-11-15 20:01 | |
![]() | Nu börjar det igen! | |
| slånbär | 2010-11-15 20:06 | |
![]() | Lord oh Lord!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-15 20:06 | |
![]() | japp kollar för fullt,jag skulle skämmas ihjäl om jag var förälder till de | |
| Tinna | 2010-11-15 20:07 | |
![]() | Strömmen har gått.. "Det kanske löser sig själv". Ehm ja.. :P | |