Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 18 533 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vildman | 2010-12-02 11:35 | |
![]() | Det handlar också om välvillighet, kommunikation, empati och en hel bunt med andra egenskaper. Du har delvis rätt, men grejen är att bristande respekt och ärlighet även tar sig andra uttryck än otrohet. Sen är det ingen ursäkt för beteendet. Det jag protesterar mot är att just den sexuella otroheten utmålas som ibland den enda dödssynden i ett förhållande. Livet är inte så enkelt. Inte minst så varierar synen på sexualitet. För vissa är det något man delar med "den ende" i livet och är jätteheligt. För andra är det mer en skön grej som man visserligen kanske inte förväntas dela med andra, men har man den synen så lär man sannolikt ha närmare till sexuell otrohet än den som har en mer kysk syn på det. Så det är inte så lätt att kategoriskt döma. Tycker jag. | |
| karl50 | 2010-12-02 11:53 | |
![]() | Vildman...Håller delvis med dig. Synen på sexualitet kan också variera hos en och samma person. De tre år som jag levde "själv" hade jag en mycket öppen syn på sexualitet. Oavsett den diskussion som blev här i slutet så är min ståndpunkt att jag ogillar websidan...Men om andra gillar den så är det upp till dem. Som människa är vi fria att göra vilka val vi vill så länge vi inte skadar andra....det är min åsikt. | |
| numsan | 2011-03-10 00:18 | |
![]() | Hahaha, såg precis tv-reklam för VictoriaMilan.. Kunde inte låta bli att skratta högt när jag tänkte på hur folk måste reagera på den i tv-soffan. | |
| Bettanse | 2011-03-10 08:12 | |
![]() | Dålig stil tycker jag! | |
| lenty - Ej medlem längre | 2011-03-10 09:27 | |
![]() | skit dålig stil tycker jag | |
| apajävel | 2011-03-10 09:55 | |
![]() | Det finns nog med otrogna svin utan att man behöver uppmuntra till det!!! | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2011-03-10 10:00 | |
![]() | Var inne och tittade på hemsidan nu. Är det inte lite patetiskt? Jag får en lätt avdankad "vi som inte orkar göra nåt åt vårt liv" känsla av den. Jag trodde själva grejen med otrohet var att det var en passion man helt enkelt inte kunde motstå. | |
| Mamah | 2011-03-10 10:26 | |
![]() | sjukt sjukt | |
| firedancer | 2011-03-17 09:16 | |
![]() | så jävla dumt... grrr jag blir arg | |