Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| petidin | 2011-01-25 10:31 | |
![]() | Jag vet inte om jag håller med om att fler än ungefär en har en åsikt som pekar på att kvinnan bör stänga av sig från alla sociala sammanhang. De flesta verkar trots allt överens om att en viss diskretion kan vara på sin plats och det är egentligen det hela. Vidare handlade väl tråden i sig om vad folk hade för åsikter och funderingar i frågan, därav diskussionen? Det är inte någon liten folkomröstning här om huruvida vi ska införa lagar mot höga skratt, ammande mödrar eller grälla färger. | |
| henrik_l | 2011-01-25 18:49 | |
![]() | Stämmer iofs att jag har låg tolerans mot folk. :) Helst vill jag slippa umgås så mycket som möjligt. Med vissa undantag. | |
| groenmeyer | 2011-01-25 19:27 | |
![]() | Fram med tuttarna och amma bäst ni vill, ganska naturligt enligt mitt tycke och absolut inte stötande. | |
| nippertippan | 2011-01-26 13:00 | |
![]() | håller med groenmeyer. och Det är onaturligt med alla silikontuttar som putar ut tycker jag. | |
| tina_haxa | 2011-01-26 14:46 | |
![]() | jag har en restaurang. Inte så tjusig men ändå ett ställe där alla typer a människor möts. Det ammas, oftast med ryggen ut mot lokalen och bebisens mysfilt i anslutning. Äckligt? Vi har också gäster med diabets som halar fram magen och tar sin spruta utan att ens försöka vända sig bort, samt dessutom lämnar nålar mm på brickan för oss att ta hand om. Äckligt? På sommaren inträffar också gäster med bar överkropp (män) eller i bh (inte nödvändigtvis bikinibh, gärna en sliten sloggi) svetten rinner över deras kroppar och de sträcker sig över salladsbuffén med svetten drypande ur sina orakade armhålor. DÄR sätter jag gränsen, dem slänger jag ut. Diabetikern får en diskret tillsägelse på tuman hand och förstår genast vår ovilja mot begagnade nålar i diskrummet. Vid nästa besök brukar han/hon klara av det hela i bilen. | |
| zlipzten - Ej medlem längre | 2011-01-26 15:00 | |
![]() | Bra inlägg, tina_haxa. Tycker också det är rejält äckligt när folk droppar svett och hårstrån bland mat. Det borde väl alla diabetiker veta om att nålar lämnas i särskild behållare, så att man bl a inte riskerar att kökspersonalen får stickskador och infektioner. | |
| FarewellTour - Ej medlem längre | 2011-01-26 15:07 | |
![]() | Forskrackligt. Forbjud bebisar. | |
| Betty29 | 2011-01-26 16:27 | |
![]() | De e väldigt naturligt o amma, sen visar man inte hela bröstst, man lägger ju tröjan över litegranna, så gjorde ja allafall, o de gick finnemang :) Ja förstår inte vrf de ska vara såna rabalder om amning hit o dit, brösten e ju inte bröst längre, de e ju mat, så kände ja, ja skämdes inte alls o visa bröstet när ja ammade, för ja ansåg att de var matpåsar ingenting annat!! Ni kanske tycker ja e crazy när ja tänker så :P | |