Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 20 385 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Heyday | 2012-01-04 23:02 | |
![]() | Angående crooked rain - att höra folk äta och drick är något jag kan reta ihjäl mig på. Det är så äckligt. Det finns många ljud att reta sig på i största allmänhet. | |
malman | 2012-01-04 23:05 | |
![]() | jag retar mig på karlar som inte visar känslor, och inte kan tala om vad de tycker är fel. utan väntar in i det längsta med att säga någe. och då är det redan försent | |
Dyslekso | 2012-01-04 23:39 | |
![]() | Smala kvinnor som beskriver hur mycket och hur dålig mat de äter. Sällan man hör/läser något av en man som berättar om hur han "svullar" på chips och godis och massor av mat. Är det smygskryt om att man kan äta mycket men ändå hålla figuren, månne. För malman letade jag för övrigt utan framgång efter Pirinen-klassikern "Min fru klagar på att jag inte visar några känslor. Jag HAR ju för fan inga känslor." Du får en Ulf Lundkvist istället: www.satirarkivet.se/..._1 _600.jpg | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2012-01-05 00:09 | |
![]() | Folk utan arbetsmoral. Gött, nu måste jag jobba för två imorrn. | |
numsan | 2012-01-05 00:39 | |
![]() | Crooked rain - jag håller med dig. Det skämmigaste som finns är att behöva äta på tåget. Hur luktfri och tyst mat man än har så känns det som att hela tåget kan både känna, se och höra en äta. Retar mig mycket på att det tyvärr är nödvändigt ibland när man åker så mycket tåg som jag gör. | |
bobo flux | 2012-01-05 01:17 | |
![]() | Retar mig på att jag bara har en och en halv ärkefiende. Det blir i längden ganska montona berättelser i serietidningen om mina äventyr som den maskerade/mustaschprydde hippiehjälten Blomstertass. | |
numsan | 2012-01-05 09:07 | |
![]() | Skrivkramp. | |
marmeladov22 | 2012-01-05 11:40 | |
![]() | varför skulle det vara "skämmigt" att äta på tåg (sj/öresunds-tåg) Det är ju det man gör. Där finns gott om plats en massa bord osv. Ingen bryr sig. Det roliga var just att äta på SPÅRVAGNEN i GÖTEBORG, fullknökad med. Det är hysteriskt roligt. Om man har åkt spårvagn så fattar man hur kul det är. Jag menar Göteborg är så litet att man gott kan vänta med sin pressbyråsallad och bestick till man kommer hem. Det är bara tokLOL | |
bobo flux | 2012-01-05 12:14 | |
![]() | Jag retar mig på att fotbollsspelaren Hulk inte köps av Chelsea för ett gammapris på en miljard ungefär. Jag vill se honom gå bärsärk efter en förlustmatch på Stamford Bridge sen... "Hulk förlorade match. Hulk krossa omklädningsrum!" | |
marmeladov22 | 2012-01-05 12:20 | |
![]() | fjollerier ursäkta | |
bobo flux | 2012-01-05 12:54 | |
![]() | Min disciplin de senaste två timmarna. | |
recidivfara - Ej medlem längre | 2012-01-05 13:08 | |
![]() | dys, det handlar om att försöka blidka det vredgade (feta)kvinnokollektivet som vill förminska den smala med sin; hon är så tom, så bekräftelsesökande, stackarn, jag tycker synd om henne mentalitet. särskilt unga flickor sysslar med detta. | |
marmeladov22 | 2012-01-05 13:27 | |
![]() | hoppas du mår brA | |
Pubbe | 2012-01-05 14:05 | |
![]() | Var o fixade nytt pass, allt blev sämst, foto, namnteckning tyckte faktiskt att fingeravtrycken såg lite loja ut :( | |
Delicious - Ej medlem längre | 2012-01-05 14:07 | |
![]() | Herregud ass' bloggfiler.no/sophie...92 0037.jpg | |
Pubbe | 2012-01-05 14:13 | |
![]() | Ja det är tjat men kollar man formkurvan är det skrattretande, fattar inte vad felet är det är väldigt retfullt. Måste fan skärpa mig! | |
Obstinat- | 2012-01-05 14:39 | |
![]() | Retar mig på tv4play. Värdelös jävla skit. | |
Maja G | 2012-01-05 17:27 | |
![]() | Retar mig en aning på vissa vänner...När de är singlar så går det bra att umgås,men inte annars för då går partnern före. Eller före o före...hör inte av vännerna alls;( Sedan när förhållandet spricker, ja då är jag bra att ha.Då ska jag släppa allt. Bitter jag,näää inte alls:( | |
Lillstölla | 2012-01-05 18:38 | |
![]() | Maja: Du jag instämmer helt och fullt i din retning, har en vän? som också är sådan. Rätt löjligt egentligen att inte kunna höra av sig till sina vänner fast man har partner. Men nu tror jag personen i fråga fattat galoppen för jag har sagt ifrån på sista tiden, dessutom sagt vad jag anser om personen som min vän? är ihop med, som h*n tagit tillbaka för tredje!!!! gången. Men nu tänker jag faen inte plocka upp bitarna nåt mer! För övrigt retar jag mig rejält över att jag ligger sjukt mycket efter i min tidsplan! | |
Pubbe | 2012-01-05 18:51 | |
![]() | Att jag måste traska ut i slasket med den fyrbente vännen som inte heller gillar det :P Men ändå vissa behov är nödvändiga, tydligen. | |