Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 246 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2012-02-27 23:11 | |
![]() | Joe ...t synd om honom? Han verkar ju milt sagt trög, en sån snubbe som blir kär och patetisk i varenda tjej som visar intresse. Hanna har ju sagt flertalet ggr nu att hon inte vill nåt mer och han sitter i bikten och lipar, det är ju inte normalt efter ett fyllehångel. Sorry, han är bara otäck. Och varför pratar han som en smurf? | |
| le-lou | 2012-02-27 23:12 | |
![]() | ja precis, Sexy Hanna, normalt att gå runt och tilltala nån så. Usch, han ger mig rysningar. | |
| Gautama | 2012-02-27 23:21 | |
![]() | Det är just därför som jag tycker synd om honom, för att han inte fattar bättre än så..., tänk på att han kommer från Norrland, det kanske var första tjejen han såg på några år:-) Jag fattar inte varför de springer omkring halvnakna på varenda fest, kija är bara för mycket "titta på mig". Och Hanna 3 såg ju för rolig ut när hon gick omkring i denna utstyrsel och stod och diskade med den på, blev så malplacerat på något sätt. En husmor i raffset?? | |
| kiwiskal | 2012-02-28 21:44 | |
![]() | Haha, husmor i raffset ja. Skämdes när hon ställde sig och diskade i det där när dom hade FEST. Hallå! "Ja ska ba diska lite"... -.- Åk hem och ta hand om din OCD och barn :P Vill typ strypa Amandus. Vilken jävla besserwisser. Han är ju lika pratig som Jessica men ingen säger till honom? Pinsamt att han heter Viktor egentligen haha. | |
| Obstinat- | 2012-02-28 23:06 | |
![]() | Nån som vet varför vinsten är 500k? Förra året var det väl en miljon. | |
| Jumanjia | 2012-02-28 23:15 | |
![]() | Älskade BB tills i år. nu är det bara sexfixering. Deltagarna har ett fokus SEX, hade jag velat sett porr så hade jag kollat på porrkanalen, trist när det blir så, men visst sex säljer. Men INget mera BB för mig, skääms alldeles för mycket för att kunna se det | |
| le-lou | 2012-02-28 23:31 | |
![]() | jag är böjd att hålla med Jumanjia... det är otroligt låg nivå (kan det bli lägre än vanligtsvis ? svar Ja). Otroligt sexfixerat och man skäms ju i soffan, det är inte underhållande längre utan blir mer äcklande :(. Jag vill bli underhållen och road, brukar alltid kolla på detta trashprogram och skratta högt. Idag sket jag i att kolla ens, det har liksom inte ens 1 % stil längre. De har verkligen fått tag på uberkorkat folk som skriker "knulla" var femte minut. Förra året var folket ju rätt underhållande och framförallt, allt ALLT fanns med - i rätta doser. | |
| Gautama | 2012-02-28 23:42 | |
![]() | Håller också med er, jag har verkligen älskat att se detta program. Men denna gång känns inga utav dem intressanta eller roande att se på. Ser programmen än så länge men aldrig på 24-7, ångrar att jag köpte det. | |
| kiwiskal | 2012-02-28 23:48 | |
![]() | Mm, finns verkligen INGEN som jag känner "Vilken rolig och intressant person!" med.. Verkligen inga intressanta eller vettiga samtalsämnen. Det är bara sex, fisar/annat äckel, mobbning och skitsnack. Skicka in förra årets deltagare igen. Speciellt Peter och Martin. Katerina är ju en fis i rymden jämfört med den där Jessica också.. | |
| le-lou | 2012-02-28 23:57 | |
![]() | Vem byter om efter sändning till stay ups och stringtrosor för att bara festa? Är det normalt för nån här att gå på fest i underkläder? | |
| kiwiskal | 2012-02-29 00:34 | |
![]() | le-lou, Nej men när jag gick i högstadiet brukade det arrangeras så kallade "porrfester" i olika lokaler av olika fjortisar och deras fixande gubbkontakter. Men även hemma hos "coola gänget" var det porrfester. Man skulle vara klädd i underkläder, resten vet jag inte eftersom jag hade vett redan då att inte gå på sånt. ^^ Här har vi en bild på en ung (yngre) BlondinBella ricciandfeffe.blogg....46 5129.jpg Den andra tjejen är min dagiskompis, lol. Dessa bilder las upp på hemsidor och PA (Playahead) :D Fyfan. SBN (Stockholm By Night) Var väl inte direkt porr men såhär skulle man se ut juicystuff.blogg.se/...06 2632.jpg Skumfest balliealmish.blogg.s...87 5895.jpg Sen hörde man om folk som typ knullat på dansgolvet och grejer. Tur att jag var mogen som sagt. Förlåt, men jag fick lite feeling på det där med att festa i underkläder ;) | |
| kiwiskal | 2012-02-29 21:50 | |
![]() | Fyfan vad 24/7 suger. Sämsta teknikerna i världshistorien. | |
| marmeladov22 | 2012-02-29 21:53 | |
![]() | kolla inte på skiten deli du blir fördärvad och varför är du bara i denna ab-tråd hela tiden? | |
| dyngfrombil | 2012-02-29 21:57 | |
![]() | finns inget bättre program på tv just nu!! tänkte faktist söka nästa år.. | |
| enlitennisse | 2012-02-29 22:40 | |
![]() | Verkligen inte ligga bra som dom två första säsongerna. Speciellt andra med Peter, Elin, Jakob, Alex och gänget. Nu är det inte alls lika bra än så länge. Relativt tråkiga människor hittills. Kanske blir bättre eftersom, kan inte bli sämre iaf. | |
| strömavbrott | 2012-02-29 22:54 | |
![]() | Sån makalös dynga! | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 22:56 | |
![]() | Du, jag håller med! Och därför tittar jag inte på idiot-TV! | |
| le-lou | 2012-02-29 23:21 | |
![]() | vad är mest meninglöst : titta på BB eller skriva i en BB-tråd? | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-02-29 23:22 | |
![]() | Ja du det var en stor fråga! Vad tycker du själv? | |
| kiwiskal | 2012-02-29 23:26 | |
![]() | www.bigbrother.se/1....me ddelande | |