Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| icy | 2011-06-19 20:59 | |
![]() | Vad duktiga många här är.....Gillar speciellt Candids, Grönögas och Sjutusans alster... Här kommer en liten dikt jag skrev en gång, brukar mest bli sångtexter, men denna var menad som en dikt: Jag är slutet på din väg, början på ditt slut. Jag är dörren till det fria när du inte hittar ut Jag är det kalla när du är het, men tänder dig ändå och fastän du ej vet är jag den som gör oss två. Här är en låt som jag skrivit som en duett där en kille sjunger vissa rader och en tjej vissa. Ni kan nog räkna ut vem som sjunger vad.....ni är ju smarta..;) Jag vet, hur du tänker och jag vet, hur du mår och jag vet, den kärlek jag skänker é det finaste du får jag kan se, hur det bränner det du har inom dig och jag vet att det du känner det vill du dela med mig………. Men det känns som allting tar slut, jag är vilse och hittar ej ut och jag vill inte ha det så här. Ja, det känns som allting tar slut, jag är vilse och hittar ej ut och jag vill inte ha det så här. Jag vet, att du vill sticka du vill pröva, på nåt nytt Nu har allting börjat spricka och vår tid, den har nu flytt Jag kan se dig med nån annan och jag blundar och tittar bort för jag vet att du ej stannar och det tar på mig så hårt Och det känns som allting tar slut, jag är vilse och hittar ej ut och jag vill inte ha det så här. Ja, det känns som allting tar slut, jag är vilse och hittar ej ut och jag vill inte ha det så här. Jag hör, hur du gråter och försöker gömma dig Men jag hoppas du förlåter och du snart ska glömma mig Och det känns som allting tar slut, jag är vilse och hittar ej ut och jag vill inte ha det så här. Ja, det känns som allting tar slut, jag är vilse och hittar ej ut och jag vill inte ha det så här. ...och så får ni en på engelska också...;) Why don´t you lay down, beside me, before you go. There are some things I, would really, like you to know We´ve had our problems, and yeah, most of them have been mine But if you lay down, beside me, we´ll be fine Why don´t you sit here, beside me, like you use to do Then we could talk some, or make love, the whole night through But now your heart´s grown cold like I never thought it could But if you´d sit here, beside me, we´d be good We´d be fine, ´til the morning tears us apart You´ll be mine, and forever stay in my heart But it hurts, it hurts, each time you leave, each time you leave Why don´t you tell her, the secrets, that we share That when she´s lonely, it´s only, cause you’re here Why don´t you leave her now and only stay with me And if you tell her the secret, than we´ll see / Mattias That We´ll be fine, ´til the morning tears us apart You´ll be mine, and forever stay in my heart But it hurts, it hurts, each time you leave, each time you leave | |
| icy | 2011-06-19 21:00 | |
![]() | Oj blev ju lite knasigt på slutet..:) | |
| SockerChock | 2011-06-20 01:19 | |
![]() | Här kommer en av mina opublicerade dikter: Längtan till stjärnstoftshimmel och lyckorus till väggar som hört mitt skratt och min gråt till välbekanta golv som knarrar av välbehag av mina nakna fötters dans Längtan till en andningspaus och hjärtefrid till ett galleri av minnesbilder och dofter av ett förflutet som jag har drömt om att återse och omfamna hemlängtan | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-20 11:01 | |
![]() | sockervadd | |
| Moem89 | 2011-07-25 22:02 | |
![]() | Neon Och stenar som vi går på lyser sagor under himlen kastar ljus i mörka ögon En bit blir två vi slår oss samman formar en gemenskap ett ödes förutbestämda Kan inte räknas ej förintas tillsammans är vi alla och allt och ingenting Såga genrer med tandpetare kyssa liv i dörrar när vi går vi bör, om inte på dig ska jag lita Ett uns och jag blir blind Skapar makt och hugger tro som missbrukare av svamp lyser allt inatt kan de stoppa oss? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-07-25 22:45 | |
![]() | Det andra kan duga lika bra, ibland... Halkade över stenar som oavsett hur jag än försökte att balansera, antingen var för stora eller för små. Slog mina knän blodiga, väntade på befrielsen. Den som aldrig kom, blev bara svidande fula skrubbsår. Försökte istället som ett alternativ, att dränka mig. Då det ändå tycktes vara omöjligt för mig att stå upprätt, att hålla balansen. Men pölarna var för grunda och gav inget mer än en ovanligt illasmakande kallsup. Jag gav upp och gick istället till fiket ute på udden och köpte mig en mjukglass med extra mycket karamellströssel. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2011-07-25 22:48 | |
![]() | Nä, inte suicid. Jag har inte tagit livet av mig det är bara livet som tagit av mig lite mer än normalt. Det har inte varit min önskan att vara frånvarande frånvaron bara knackade på och steg in hur det nu är möjligt. Ville inte vara liten och smulig längre så nu är jag inte det. | |
| The_Cheat | 2011-07-26 17:52 | |
![]() | Jag skriver av mig ibland för att inte bli helt knäpp i bollen; Sparar det mesta på linussjoholm.blogg.se Läs om ni har lust! | |