Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 20 149 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2011-04-14 22:03 | |
![]() | Eeeuuww! Nu lämnar jag honom till sitt öde där han ligger och snarkar och luftar sina fossingar. Nu går jag av. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-04-14 22:06 | |
![]() | Fantastiska människor ni åker tåg med. Min egen personliga favorit var han som borstade tänderna på spårvagnen och spottade ut skummet i en genomskinlig plastpåse. Fick flytta för att slippa tandkrämsstänk. | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-04-14 22:07 | |
![]() | Kommer ni ihåg den där killen i lågstadiet? Han med glasögon, fyrkantig frilla, tystlåten och med ett sparsamt kroppsspråk? Han som inte svarade på tilltal, men som stod i bakgrunden och skrattade med när de tuffa pojkarna mobbade andra? Retar mig på när man möter den killen nu när vi vuxit upp. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-04-14 22:09 | |
![]() | Jimmie Åkesson? | |
Hoodman - Ej medlem längre | 2011-04-14 22:10 | |
![]() | Kläätsch på den! | |
-baudi6babe - Ej medlem längre | 2011-04-14 23:05 | |
![]() | jag retar mig på helt galen miljöpolitik. Jag har en kompis som ska ta sig med flyg mellan göteborg-stockholm. Sparar en massa pengar, hur mycket vet jag inte, på att åka göteborg-milano: milano-stockholm (kostar 400 kr). Det får ju en att tänka på om det verkligen har någon betydelse att jag bytt ut alla glödlampor i huset till miljölampor.... En sån resa måsta ju förstöra mer miljö än mina glödlampor skulle göra under 6000 år. eller nåt.... Det är ingen exakt vetenskap jag slänger mig med, men likväl retar jag mig på det. Jag såg ett reportage om Nigeria igår. Där har befolkningen så dålig infrastruktur så elnätet inte funkar... Lösningen är att alla har var sitt dieselagregat som står och tuffar 24-7. Och jag som köpte en miljöbil som går på gas.... | |
Månsson123 | 2011-04-14 23:09 | |
![]() | Retar mig på att det var ett år sedan ";PpPppPPpPP" var coolt. Tiden går så fort. | |
Laserswärd | 2011-04-15 05:26 | |
![]() | Fågelkvitter. | |
promenad - Ej medlem längre | 2011-04-15 05:31 | |
![]() | Ja, håller med. Jobbigt. | |
Laserswärd | 2011-04-15 05:48 | |
![]() | Skönt att höra, folk brukar bara säga att jag är galen som inte gillar fågelkvitter :P. Att de är tvungna att kvittra så fort solen börjar gå upp så man vaknar, är ju knappast något som gör en mindre irriterad heller. | |
crooked rain - Ej medlem längre | 2011-04-15 06:03 | |
![]() | Att jag skulle googla "korta bussar" (fråga inte varför) och google föreslog "korta busiga frisyrer". Panikskrattade i en halv minut, minst. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-15 11:12 | |
![]() | Retar mig än en gång i mitt liv på att jag inte är ihop med Theodor Jensen. Gick bakom honom häromdan. Ingen rör sig så vackert som han. | |
Dyslekso | 2011-04-15 11:23 | |
![]() | Retar mig på att min tråd stängdes innan den blev självlänkande. Märkligt vad lågt i tak det är ibland. | |
nystan1 | 2011-04-15 11:37 | |
![]() | Följande text är kopierad från en väns facebook-status: "Sverige har barn som går till sängs utan att äta..... Äldre som går utan nödvändiga läkemedel..... Psykiskt sjuka utan behandling..... Familjer som går i ekonomisk konkurs..... MEN VI DONERAR MILJONER TILL ANDRA LÄNDER UTAN ATT HJÄLPA VÅRA EGNA FÖRST!!! 99% av er kommer inte att ha modet att kopiera och återanvända denna texten, HAR DU???" Fyfaan, som det retar mig! | |
Laserswärd | 2011-04-15 11:41 | |
![]() | Blir irriterad på att jag envisas med att läsa folks inlägg i den här tråden, det resulterar ju bara i att jag blir ännu mer irriterad. | |
kverulanten - Ej medlem längre | 2011-04-15 11:43 | |
![]() | Ja, den där nazistpropagandan är äcklig, nystan. | |
nystan1 | 2011-04-15 11:45 | |
![]() | Ett förtydligande: Det jag retar mig på är att folk tycker så, och att de dessutom tycker att det räcker att "ha modet" att sätta på sin status. Skit i vad vi ska göra åt saken, jag skriver att jag tycker en sak, så har jag gjort min del och kan ge mig själv en klapp på axeln. | |
FruTruck | 2011-04-15 13:54 | |
![]() | www.swebus.se/Global...pf lode.png Jag förstod inte riktigt. Gick det att avboka utan avbokningsskydd? | |
numsan | 2011-04-15 15:00 | |
![]() | Men Sylvia, bättre än Theodor Jensen kan det väl ändå bli? | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-04-15 15:03 | |
![]() | Retar mig på att jag fastnade i något och därför inte kom ut på en skön promenad i solen. | |