Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 19 651 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Bitte - Administratör | 2011-02-19 09:48 | |
![]() | God Fm,, sovit illa ytterligare en natt ,,, men har ju det så emellanåt. Blir ju inte mycket vila idag heller då vi ska kalas här, innebandy på EM samt hockey i kväll,, en dag full som vanligt Bitte | |
bobo flux | 2011-02-19 09:48 | |
![]() | Åh, vad hittade du för bok? Det är lätt att fastna i en bok, eller förkovra sig om man ska använda ett lite skitnödigt uttryck så här tidigt på morgonkvisten ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 09:54 | |
![]() | Bitte - Det är bara att bita ihop och ta sig igenom. Man brukar få upp ångan efter ett tag, så jag hoppas du ändå får en fin dag. :) Bobo - Njae, det var en riktig dravelbok. Jag blev besviken. Den heter "Igår, idag och i morgon". Har bara läst halva än, men är som sagt inte imponerad. | |
Mouche - Administratör | 2011-02-19 09:56 | |
![]() | Jag ska på 15-årskalas =) Grabben ville ha kalaset kl 11 för att ha dagen fri för "roliga saker" sen Hahahaha.. Härlig kille minsann. Hej på en stund alla. | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 10:02 | |
![]() | Jag ska också på kalas idag, Mouche. Flickan blir ett och det är ett tag kvar innan hon tycker att roligare saker sker efter kalaset. *haha* Ha en bra dag! :) Kram | |
bobo flux | 2011-02-19 10:03 | |
![]() | Dravelböcker är ju inte roliga... | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 10:05 | |
![]() | Bobo - Ibland väljer jag dem medvetet för att bara fördriva tid, men den här var mest dryg - och inget jag borde ha plockat upp mitt i natten. | |
bobo flux | 2011-02-19 10:49 | |
![]() | Ibland springer man över såna böcker också. Jag tycker det är skönt att det är lördag idag, för det känns som söndag nämligen :) | |
Maja G | 2011-02-19 11:11 | |
![]() | Dagens roliga historia; En kvinna har tagit med sig sin älskare hem under dagen, medan hennes man är på sitt arbete. Utan att hon vet det så har hennes nioårige son gömt sig i garderoben Hennes man kommer överraskande hem, så hon gömmer älskaren i garderoben, där den lille pojken redan är. Den lille pojken säger: Mörkt här inne. Mannen: Ja det är det. Pojken: Jag har en baseboll. Mannen: Det är ju bra Pojken: Vill du köpa den? Mannen: Nej, tack. Pojken: Min pappa är utanför. Mannen: Hur mycket? Pojken: 2.500:- Mannen: Ok. Någon vecka senare, händer det igen att pojken och mammans älskare är i garderoben tillsammans. Den lille pojken säger: Mörkt här inne. Mannen: Ja det är det Pojken: Jag har en basebollhandske. Mammans älskare minns förra gången och frågar: Hur mycket? Pojken: 7.500:- Mannen: Ok. Några dagar senare säger pappan till pojken: - Hämta handsken och basebollen så går vi ut kastar lite. - Jag kan inte. Jag har sålt dem. - Va?! för hur mycket då? - 10.000:- Pappan blir upprörd: - Det är inte snällt att ta så hutlöst betalat av dina vänner. Det är många gånger mera än de kostar nya. Du får följa med till kyrkan och bikta dig för prästen. Dom går till kyrkan och pappan placerar pojken i biktbåset, stänger dörren och sätter sig att vänta utanför. Pojken säger: Mörkt här inne. Prästen: Börja inte med det där skitsnacket nu igen... | |
bobo flux | 2011-02-19 11:17 | |
![]() | Haha :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 11:17 | |
![]() | Bobo - och du tycker söndagar är speciellt bra? :) Maja - lång, men rolig. :) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 11:19 | |
![]() | Jaha, då blev mina planer ändrade. Inget kalas nu på dan. Både bra och dåligt. Hade varit kul att träffa alla, men nu blir dagen mindre stressig. | |
Erikous - Ej medlem längre | 2011-02-19 11:27 | |
![]() | Plugg till anatomiprov hela dagen. Tjingtjong! | |
Maja G | 2011-02-19 11:27 | |
![]() | så kallt ute.Brrrr! Har varit o handlat o nu går jag inte ut mera idag! Här ska det bli broccoligratäng med bacon till mig.Så gott med mycket grädde och ost i:) | |
Eken_70 | 2011-02-19 11:27 | |
![]() | Usch vilken usel start på helgen. Vaknade tidigt i morse och frös som en tok, sjuk igen :-( Feber o ont i halsen. Tyck synd om mig alla! :-D | |
Maja G | 2011-02-19 11:28 | |
![]() | *Tycker synd om* | |
nettan23 | 2011-02-19 11:28 | |
![]() | Eken: Det ÄR synd om dig :) Krya på sig! Hej alla andra och Lady gumman ;) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 11:28 | |
![]() | Stackars Eken. :( Hoppas det inte blir lika långvarigt som sist, vännen. Kram Erikous - låter som en spännande dag - inte! Hoppas den blir bra ändå. :) Åh, vad gott Maja! När ska jag komma? :D | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-02-19 11:30 | |
![]() | Hej Nettan! Hur mår du, vännen? <3 | |
nettan23 | 2011-02-19 11:31 | |
![]() | Lady: Jodå...seg! Ska åka och jobba om ett par timmar och hade hellre slappat, men annars så :) Med dig? ;) | |