Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade63
Mobilspel
Pågående21 662

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lovley2006-01-12 00:42
Antal inlägg: 68

Ja Du Nilla79... jag kommer också att spela mycket mindre nu.. Tyvärr, men nu kan ju alla "taktiker" spela på alla bräden och välja och vraka, trött att höra om taktik. Slumpad var spännande på alla sätt och vis! Det var just slumpen det handlade om inte taktiken! Taktikerna kan väl spela standard och special eller? ja vilket som så får man mer tid över till annat nu TYVÄRR!!
 
Farsan Mu - Ej medlem längre2006-01-12 00:49
Antal inlägg: 22

Fel, fel fel. Slumpad handlade oerhört mycket om taktik och ordkunskap - alltså själva det här spelets grundíde.
 
Lovley2006-01-12 01:05
Antal inlägg: 68

Jaha men varför gnälls det då om taktiken hela tiden??
 
Lovley2006-01-12 01:07
Antal inlägg: 68

Äh, taktik hit och taktik dit, vet inte om jag spelar taktiskt eller inte, antar att jag är lite taktiskt annars kanske jag skulle haft lägre rating, vill iaf ha tillbaka gamla spelplanen
 
black witch - Ej medlem längre2006-01-12 14:52
Antal inlägg: 470

håller tummarna för att gamla slumpad
kommer igen
 
ojjojj2006-01-12 18:03
Antal inlägg: 313

aha, visste inte att dom ändrat slumpad.. är det därför spelplanen är annorlunda .. ja, jag håller med att den var bättre innan ... trott bara att jag haft oturen hur dom färgade har kommit..

tog blueztar:s ord här..
**Hur många bonusrutor det ska vara och utseendet på frizonen går att diskutera. ATT det ska finnas en frizon är för mig självklart, eftersom den tar bort det enda jag tycker har varit negativt med slumpat bräde.**

vad menar du med frizon ?? å är det mindre antal bonusrutor nu ??

har det varit en tråd om detta innan , så säg gärna var den är så jag kan läsa den..
 
Blue Ztar2006-01-12 18:09
Antal inlägg: 1065

Med frizon menar jag de rutor kring mittenrutan där inga bonusrutor slumpas ut

Det finns en annan likadan tråd (under Frågor) som det diskuteras parallellt i:

www.betapet.com/inde...am p;page=0
 
mango782006-01-12 18:44
Antal inlägg: 6

det är ju inte alltid att det är den som startar som får det bästa läget.... kan ju lika gärna slumpa sig så det blir den som lägger det andra ordet.
och jag tycker inte att det är självklart att den som lägger första ordet kommer att vinna. jag har byggt ett långt ord med "Bra " bokstäver mot slutet som jag fick nästan 300 poäng för. jag ledde nästan hela matchen, och gissa vad.... det var INTE jag som började!!

så se till att få tillbaks det gammla spelbrädet!! det var ju just det som var roligt med det att man aldrig viste hur det skulle se ut. och dom som är rädda att förlora några poäng kan ju spela på vanliga bräden i så fall.
jag tycker att slumpat spel är tråkigt nu. och jag spelade JÄMT slumpat tidigare.
 
Sidh2006-01-12 18:58
Antal inlägg: 18

röstar för gamla slumpad varför lägga energi på att byta
 
TheGoddess2006-01-12 20:29
Antal inlägg: 2

Nästan alla vill ju ha tillbaka de gamla slumade spelet, varför hålla på att ändra ett vinnande koncept? för nu man ju lika gärna spela "normal"! Dåligt,,,
 
TheGoddess2006-01-12 20:30
Antal inlägg: 2

slumpade förlåt
 
Didis2006-01-12 20:40
Antal inlägg: 103

Håller helt med varför spela överhuvud taget? det folk säger att man förlorar massa men tänk om man själv får 300 points i början det jämnar ut sej lovar :)
 
Didis2006-01-12 20:40
Antal inlägg: 103

Glömde gamla slumpat var MYCKET bättre ;)
 
evis2006-01-13 12:45
Antal inlägg: 5

Den gamla slumpade var MYCKET bättre och MYCKET MER spännande. Nu är den ganska tråkig.Då kan man ju lika gärna välja normal eller special.

 
Frbg - Ej medlem längre2006-01-13 13:06
Antal inlägg: 243

Jag tycker att det är en väldig skillnad på nya slumpad och standard och normal.
I standard och normal ligger ju inte X-rutorna bredvid varandra överhuvudtaget. Enda skillnaden mot det gamla är ju att de rutorna inte ligger i anslutning till start, vilket är jättebra.
Efter det gamla sättet blev det ju inget spel , mer ett lotteri.
Det är min åsikt.
 
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?