Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fen0mena | 2006-01-14 00:27 | |
![]() | Fredagen den 13:e Har det hänt dig något hemskt och olyckligt denna Fredag den 13:e? *min sambo cyklade omkull *jag har fått ont i ryggen av för mkt betapetspelande i obekväm soffa | |
| sholof | 2006-01-14 00:29 | |
![]() | Det enda dåliga som har hänt idag är att jag har fastnat i det kluriga rummet :) Annars har dagen varit bra med tur i mitt betapetspelande. | |
| fen0mena | 2006-01-14 00:30 | |
![]() | haha det ONDA rummet.. ONDA... | |
| sholof | 2006-01-14 00:32 | |
![]() | kommer inte kunna somna förrän jag är ute, vilket verkar helt omöjligt då jag inte har några ideer alls. Kanske bara för att den 13:e är över, nu börjar nog min otursdag. | |
| Kängan | 2006-01-14 00:41 | |
![]() | Ja ONDA rummet är verkligen rätt... jag är helt fast och ska jobba i morgon :O | |
| fen0mena | 2006-01-14 00:46 | |
![]() | ni får höra av er till mig om ni fastnar :) Jag klarade ju det till slut *stolt* men nu tappa vi tråden! kom på en till sak som bara kan vara fredagen den 13:es verk! *Gick ikväll rakt in i väggen, och slog i armbågen riktigt ordentligt, när jag blev distraherad av Rickard Sjöberg i Postkodsmiljonären på tvn! ( jag menar, man brukar ju inte direkt bli distraherad av den mistern andra dagar i månaden) | |
| Koste | 2006-01-14 00:50 | |
![]() | Jag var jättenära att halka på väg in till simhallen, bara 7 meter från en ond lyktstolpe, som kunde träffat mig mitt i tinningen (vänster sida av stolpen). Inträffar var sjunde månad? | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-01-14 00:54 | |
![]() | jag tappade filmjölk över mitt nya tangentbord. ingen stooor olycka men irriterande ändå. | |
| tjing | 2006-01-14 01:11 | |
![]() | Hmm ja jag började med att renovera hallen.. rev tapeter och spacklade.. sen när jag skulle börja måla efter flera timmars slit... visade dig sig att min (GRR) sambo använt mina nya roller och penslar till att måla i garaget. Jaha tänker ni och? Problemet är att jag har 8 mil till närmsta butik som saluför sånna grejer... ja ja inte mycket med det.. får använda bröd penseln.. eller.. :) man tager det man haver sa ... ja ni vet vem.. Nej jag gav upp och tog mig en rejäl klassisk grogg i stället! ( dricker ungefär 2 ggr per år) Coca cola oc sprite Blää fast lika äckligt som allt annat So What haha fredag d 13:de..Huu Hunden och katterna får sova ute inatt, sambon i Stockholm och jag sitter här i min helfula spacklade hall och inväntar en annan dag! :D | |
| jssfrk | 2006-01-14 02:22 | |
![]() | Jag har haft en av de bästa dagarna i mitt liv. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-01-14 03:39 | |
![]() | nja, jag har nog haft en vanlig dag. Bråk, jobb, städning... fast min pojkvän bjöd på pizza idag,och då måste det vara min oturdag för jag för en diet som inte tillåter pizza, men ungarna blev glada. | |
| pilutta-dej | 2006-01-15 22:50 | |
![]() | Jag håller på fredagen den trettonde, jag är nämligen född då. Konstigt nog finns det folk som tar det som ett bevis för vilken hemsk dag det är... | |
| Spyan | 2006-01-16 01:04 | |
![]() | (jag menar nu denna fredag nummer 13 som var nyss, i förrgår) min kompis tappade en hundralapp ute på gatan och märkte det först när den blåste iväg... min andra kompis glömde sin mobil på ett bord ute på krogen, vid stängningsdax hittade en annan kompis den och trodde att det var nån okänd människas mobil. Så han tänkte att "gud va bra, denna kan jag ta" då hans inte funkar. så han kastar ut SIM-kortet och stampar på det och puttar ner det i en väg-brunn, för att sedan få reda på att det var våran andra kompis mobil... denna kompis som blev av med simkortet blev jätteledsen (han hade ju trots allt förlorat ALLA sina nummer) så när vi gick av tunnelbanan klädde han av sig alla kläder och promenerade NAKEN hem. Nu är han sjuk. | |
| OneW | 2006-01-16 08:59 | |
![]() | Min jobbdator brakade totalt! R I P ! Jag min klant hade sparat en del lokalt men enligt vår tekniker kan han rädda det. Ska få en ny dator i dag .. måndag! | |
| flinger | 2006-10-12 19:16 | |
![]() | Imorgon är det dags igen. Några bra tips på hur man överlever dagen? | |
| Riverpoet | 2006-10-12 19:20 | |
![]() | Skippa vidskepligheten och drick en öl... | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2006-10-12 21:00 | |
![]() | För 17 år sedan dog min mormor. Då var det fredagen den 13 oktober. Det är det imorgon också. Min mormor sa alltid att det var hennes turdag, och eftersom hon var svårt sjuk i bröstcancer så vet jag inte om det var tur eller otur för henne när hon väl fick somna in. Hon blev bara 64 år. | |
| LillaJoh - Ej medlem längre | 2006-10-12 21:01 | |
![]() | Men jag ska göra som Riverpoet. Jag ska ta en öl. Eller 3... eller 7...eller... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-10-12 21:03 | |
![]() | Det är som med spöken, antingen tror man på´t eller så inte. Själv har jag inte haft några problem med varken fredag den 13e, att gå under stegar, se en svart katt korsa vägen eller liknande. | |
| blankafaen - Ej medlem längre | 2006-10-12 21:44 | |
![]() | skulle inte WTC den 11/9 varit 13/9 om sånt där tjafs hade nåt med verkligheten att skaffa..? liksom horoskop och spöken - tack, men nej tack... | |