Spelrum
Giraffen8
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade15
Mobilspel
Pågående19 924

Forumkategorier

Användare Inlägg  
elPatron - Ej medlem längre2008-06-24 19:57
Antal inlägg: 2131

Er BÄSTA är.....??
er bästa historia då, eftersom alla inte gillar blondinhistorier??

Min är nog:

En blondin kommer gående med en liten levande gullig spädgris i famnen till en busshållplats. En av de väntande säger:
-"Oj vad söt den var, var har du fått tag på den?"
-"Den har jag vunnit på bingo" .......... svarade grisen :)

Märk väl att detta var en DJURHISTORIA nu o inte en blondinhistoria .......

sjutusan2008-06-24 19:59
Antal inlägg: 824

Å Här kommer en tygdjurshistoria!

Vad kallar blondinen sin gose-zebra? -Pricken!

elPatron - Ej medlem längre2008-06-24 20:00

hehe

Söt som salt - Ej medlem längre2008-06-24 20:01
Antal inlägg: 176

Göran Persson var ute och åkte i den skånska landsbygden. Plötsligt sprang en gris upp framför bilen, och chauffören hade inte en chans utan körde på grisen som dog på fläcken.
Göran Persson sa åt chauffören att gå upp till bondgården och berätta vad som hänt.
En timme senare kom chauffören tillbaka med kläderna i oordning, rökande en cigarr och med en vinpava i ena handen.

Vad hände, frågade Göran
Jo, bonden gav mig vinaren, hans fru cigarren och sedan fick jag ha otroligt skön sex med deras 20-åriga dotter.
Herregud, vad har du sagt åt dem, sa Göran??
Jo jag sa bara: Jag är Göran Persson chaufför och jag har haft ihjäl svinet!

zmiley2008-06-24 20:01
Antal inlägg: 2170

Jag är en sån där fånig jävel som inte hinner till poängen innan jag börjar skratta. Lite jobbigt faktiskt.

elPatron - Ej medlem längre2008-06-24 20:03

hehe.. appropå statsministrar..

Vem var världens bästa trädgårdmästare?
Olof Palme, två skott o så många rosor...

Loppan652008-06-24 20:06
Antal inlägg: 644

En familj i en Audi Quattro blir stoppade vid norska gränsen.....Tulltjänstema nnen ser att det sitter fem personer i bilen och säger - Dere kan ikke färdas fem i bilen..Dere har faktiskt en Audi QATTRO...En måste lämna bilen! Chauffören tänder till och argumenterar en stund med tullaren som inte ger sig han kräver att EN stiger ur. - Jag vill prata med din chef omedelbart säger chauffören hög röd i ansiktet. - De er omöglit...säger tullaren, han er upptaget...
Chauffören kliver ur än mer upprörd - VAR ÄR DIN CHEF JAG VILL TALA MED HONOM? Tullaren blir lite handfallen och pekar - Han er där borte og snacker me tu Dansker i en Fiat UNO!

kixo2008-06-24 20:08
Antal inlägg: 78

Det var en gång en bankrånare som självklart skulle råna en bank.
Han rusar in på banken med en stort gevär och VRÅLAR lägg er ner på golvet. alla slängde sej ner utan en liten farbror. Rånaren vrålade igen lägg dej ner på golvet men den lilla farbrorn stod lugnt kvar och sa jag är special agent. Rånaren vrålade det skiter jag i lägg dej ner på golvet. men den lilla farbrorn stod kvar och stirrade på rånaren och sa jag är special agent. Rånaren blev nervös och sprang där ifrån. Och upp ställer sej en tant ARTUR du är inte SPECIAL AGENT du är senil dement!!!

ingrid19732008-06-24 20:38
Antal inlägg: 70

Vilket djur tycker inte om bergodalbanan?

Antilopen =)

7oni - Ej medlem längre2008-06-24 20:41
Antal inlägg: 177

Varför har jultomten en så stor pung ? Han kommer ju bara en gång om året :)

fiffirajtan2008-06-25 22:26
Antal inlägg: 131

ett till dåligt blondinskämt:

en blondin gick in på en frisörsalong för att klippa håret, hon sa att frisören fick göra vad han ville med håret, bara han inte tog av henne hörlurarna till hennes freestyle.
När frisören var klar frågade han vad hon tyckte, hon svarade inte så han frågade igen, inget svar. Han drog dåå utan att tänka på det bort blondinens hörlurar och frågade vad hon tyckte...

efter en stund svimmade blondinen och föll pladask på golvet. Mannen lyssnade då vad blondinen hade i freestylen; "andas in..............andas ut..........andas in...........andas ut......."

elPatron - Ej medlem längre2008-06-26 01:28

de gamla lomhörda paret hade vart gifta i 65år o hade båda uppnått den anrika åldern 90. När de låg där o älskade säger frugan:

-"De knacka på dörra.
-"Va? säger mannen
-"De knacka på dörra!"
-"VA?"
-"DE KNACKA PÅ DÖRRA!!!!"
-"Slank den in i röva?"

SweetieseN2008-06-26 01:49
Antal inlägg: 70

gapskrattar åt sjutusans historia....

illiterate - Ej medlem längre2008-06-27 22:29
Antal inlägg: 6521

An elderly man in North Carolina had owned a large farm for several years. He had a large pond in the back, fixed up really nice, along with some picnic tables, horseshoe courts, and some apple and peach trees. The pond was properly shaped and fixed up for swimming when it was built.

One evening the old farmer decided to go down to the pond, as he hadn’t been there for a while, and look it over. He grabbed a five gallon bucket to bring back some fruit.

As he neared the pond, he heard voices shouting and laughing with glee. When he came closer, he realized it was a bunch of young women skinny-dipping in his pond. He made the women aware of his presence and they all went to the deep end to shield themselves.

One of the women shouted to him, “We’re not coming out until you leave!”

The old man frowned and replied,

“I didn’t come down here to watch you ladies swim naked or make you get out of the pond naked.”

Holding the bucket up he said,

“I’m here to feed the alligators.”

mrperfect2008-06-27 22:37
Antal inlägg: 11437

Man kanske skulle skaffa en tjärn :)

Misic2008-06-27 22:40
Antal inlägg: 64

asgarvar åt artur och de gamla paret, jag får ont i magen!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?