Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 708 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Husa | 2008-07-23 12:02 | |
![]() | Spybot Jag hade förut ett program som hette Spybot search & destroy, för att kunna hitta o rensa datorn från en massa "skräp". Det var gratis och jag tyckte att det funkade väldigt bra. När jag sedan skaffade Telias virusprogram så blev det en konflikt dom emellan och jag fick avinstallera det. Nu har en kompis till mej fått nått problem i sin dator, efter att ha påbörjat en nedladdning av nå¨n uppdatering från , vad hon trodde, var av hennes virusprogram AVG. Nu tänkte jag prova att använda Spybot search & destroy men upptäcker att det inte längre tycks vara gratis. Nån som vet nåt liknande som är gratis? Som inte bara scannar datorn utan också reparerar. | |
| dhessner | 2008-07-23 12:31 | |
![]() | Spybot är fortfarande gratis. Sök på www.download.com/200...1_ 4-0.html | |
| Bergarn1 | 2008-07-23 13:18 | |
![]() | Hon kan inte ha fått något virus pga uppdateringen av AVG heller. Det är ju ett bra antivirusprogram. Du kan ju testa att använda cc-cleaner för att få bort alla tempfiler och annat skräp. Registrymechanic reparerar registret och tar bort "överflödiga" filer. Det kostar dock (om man är villig att betala dvs). Kan också vara så att det är en konflikt mellan två olika antivirusprogram? Norton brukar vara bra på att ta upp 100% CPU och låsa datorn. | |
| Husa | 2008-07-23 13:33 | |
![]() | Ja, AVG är bra. Det hon var på väg att ladda ner var nåt annat skumt. Det liknade AVG, men hade en annan bild med liknande färger. Och nu kommer hon bara ut på vissa internetsidor...vissa länkar fungerar inte alls osv. | |
| Husa | 2008-07-25 09:25 | |
![]() | Finns det ingen som använder nåt liknande gratisprogram? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-07-25 16:20 | |
![]() | Spybot-S&D är gratis ja, annars hade de inte haft "donate" som uppmaning: www.spybot.info/en/downlo ad/ | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-25 16:21 | |
![]() | AVG e bra..ccleaner oxo...adaware kan du oxo köra... | |