Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ballerina | 2008-08-07 20:16 | |
![]() | Är det tillåtet att strypa sin hyresvärd? Jag blir tokig! Jag bor i ett rum i en studentlägenhet och min hyresvärd är helt loca! Hon skriker efter mig när hon ser mig. Hon gick in i mitt rum klockan 2 på natten och skrek, hon snodde saker för ca. 700kr i min lägenhet. Hon skriker efter mina kompisar när de inte ens befinner sig i närheten av lägenheten och idag gick hon in i mitt rum och sa att min kompis inte fick vara här och att jag inte får ha en fläkt och det är typ 45grader i mitt rum om jag inte har den på. Vad ska man göra? Orkar inte flytta! ska jag lägga ett bananskal i trappen? för hon är gammal och halt. :) | |
| uffe6y | 2008-08-07 20:19 | |
![]() | Kanske skulle tänka om och undra varför just du är utsatt? Kan det vara du som gör något fel när de andra inte blir utsatta? | |
| dahlgren_ | 2008-08-07 20:19 | |
![]() | Jaa.. I sånna fall borde det ju va tillåtet iaf :P | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-07 20:20 | |
![]() | Oj hjälp, dessa galna spanjorer alltså... | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-07 20:39 | |
![]() | dina amigos kanske störde hennes siesta. | |
| Teppy | 2008-08-07 20:42 | |
![]() | Ballerina, stryp henne. | |
| bluebite | 2008-08-07 20:46 | |
![]() | polisanmäl henne för intrång ;) plus bananskal. | |
| jeppie | 2008-08-07 20:47 | |
![]() | du ska nog slå henne, eller åt minståne säga till henne på skarpen.. | |
| Ballerina | 2008-08-07 20:49 | |
![]() | Haha hon är dement, hon pratar om gamla elever som inte har bott här på 5år. Jag tror inte ens att hon unnar sig någon siesta för hon följer varje steg jag tar. Eller så har hon övervakningskameror. Uffe- alla som hyr av henne är utsatta, en tjej flyttade pga. henne. | |
| Teppy | 2008-08-07 20:50 | |
![]() | Hon kanske älskar Svenskor. | |
| vindsus86 | 2008-08-07 20:51 | |
![]() | så hon är sjuk och därför beter hon sig konstigt? jag tycker ni skall förklara för henne att hon borde sluta ta emot inneboende eftersom hon uppenbarligen inte är stabil nog för det. jag tycker inte du skall straffa henne med bananskal då det verkar vara någon sjukdom som leder till hennes beteende, inte hon själv. | |
| Ballerina | 2008-08-07 20:52 | |
![]() | bluebite Jag gick till polisstationen men de var så jäkla sega.. Dessutom kände jag mig som en lite dum blondin som anmäler stöld av smink..etc det är komiskt att en människa snor smink. Jag gick till henne och frågade vad hon hade gjort av mina saker och då sa hon att hon hade slängt dem, men när jag sa det till skolan och de ringde henne så vips så hade hon tydligen kvar dem i en påse förutom mitt balsam som hon hade gjort till en hundleksak. :) | |
| bluebite | 2008-08-07 20:54 | |
![]() | om du har ett lagligty kontrakt på lägenheten är det bara att förklara att du inte accepterar hennes trakasserier. fattar hon inte hinten, så låt en polis förklara saken för henne. hur kan hon komma in i lägenheten? ställ dig som en koloss i dörröppningen nästa gång. hon ska veta sin plats, även om hon är dement. | |
| Ballerina | 2008-08-07 20:55 | |
![]() | jeppie Det hjälper inte vindus Skolan ska sluta samarbeta med henne men vad ska jag göra nu? Jag kan putta ner henne för trappan och skylla på tvångstankar :P | |
| bobo flux | 2008-08-07 20:56 | |
![]() | Kontakta sociala myndigheterna. hon verkar ju vara i behov av vård. på tal om spanska, jag kom att tänka på den ljuvliga frasen: "gringos till mina amigos är mina gringos" :D | |
| Ballerina | 2008-08-07 21:00 | |
![]() | bubo när min kompis sa nåt på svenska till en annan kompis så skrek hon att min kompis kallade henne för gorda, hmmm kan min kompis ha sagt groda eller nåt? vi brukar iof. sjunga små grodorna på väg hem från krogen ibland :P | |
| bluebite | 2008-08-07 21:01 | |
![]() | "kom in 2 på natten" jösses, krut i henne också! :D | |
| Azetae | 2008-08-07 22:41 | |
![]() | Håller med jeppie, här gäller det att säga ifrån: Nej, ett bestämt nej! | |
| Ballerina | 2008-08-08 10:30 | |
![]() | Det gäller inte att säga ifrån. Har redan hotat med polisen. Hon bryr sig inte, det står en massa rum tomma för att ingen vågar bo här =) Men jag är egentligen inte rädd för henne för hon är väldigt klen. Hmm hon kanske sätter på gasen iof och tänder en tändare... nej usch | |