Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 696 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ingson | 2008-08-08 21:19 | |
![]() | Im not there Apropå konst i en annan tråd. Har just sett filmen Im not there om Dylan. Jag är patologiskt förtjust i många av hans sånger. Är (mer än vanligt) förvirrad efter att ha sett filmen. Tacksam för kommentarer från andra Dylan-nördar. | |
| bobo flux | 2008-08-08 21:40 | |
![]() | Jag gillade Dylan i Beverly Hills 90210 :P Men skämt åsido, I´m not there ska jag inhandla per omgående. Jag är ingen Dylan-fanatiker direkt, men jag är väldigt imponerad av skådeseplarensemblem. Cate Blanchett ska ju tydligen vara grym, och Bale och Ledger (RIP) borgar ju för yppersta kvalitet :) | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-08-08 21:58 | |
![]() | Jag gillar Bob Dylan skarpt men filmen var väl inte så jättebra. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-08-08 22:06 | |
![]() | Det var en av de få filmer som jag verkligen kände att jag bara måste gå och se på bio ;-) Jag tycker att det var ett väldigt målande porträtt av en väldigt mångfacetterad musiker, antagligen är det också därför som de hade använt så många skådespelare för att gestalta honom i hans olika epoker i livet och karriären. Fokuset på hans egensinnighet och motvilja mot allt vad pressen ville tillskriva honom som musiker och mot etablissimanget var ju bara så rätt! Ja, jag tyckte helt enkelt väldigt bra om filmen, men så är jag också en flitig lyssnare av Dylans musik också, det bidrog säkert till att jag gillar filmen så mycket! | |
| Softarman | 2008-08-08 22:16 | |
![]() | Filmen är ju jättebra! | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-08-08 22:25 | |
![]() | Om någon kan förklara filmen vore jag välidigt tacksam? Tycker den var något ogripbar även om den nu var bra. Det var få saker som man greppade, mycket som filmen utelämnade. Ja, om nu någon vill ta på se det | |