Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 542 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-13 04:32 | |
![]() | Bigfoot Vad tycker du om "Bigfoot"? Är det en spännande varelse, en fantasivarelse, eller en trivial apa? Är man dum i huvudet om man tror att "Bigfoot" finns på riktigt? Dela gärna med dig av dina åsikter här innan fredag. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 04:42 | |
![]() | Åh, jag tänkte starta en tråd om bigfoot för någon dag sedan, då jag kom att tänka på att det inte är allt för osannolikt, att en sådan varelse bigfoot har beskrivits vara, skulle kunna existera. Sen är ju alla försök till att bevisa dess existens tämligen tama. Då tänker jag mest på de som har lyckats filma denna varelse. Här är ett sådant hemskt exempel: www.youtube.com/watc...re =related | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 04:49 | |
![]() | Här är några som tror starkt på den kändaste av alla bigfootbilderna. De snackar om att inte någon har lyckats göra en liknande dräkt pga anatomin, då främst armarna. Ser inte att det skulle kunna vara så svårt egentligen, menmen: www.youtube.com/watc...re =related | |
| zmiley | 2008-08-13 08:33 | |
![]() | Jag är med största sannolikhet dum i huvudet eftersom jag omedelbart såg en bild av en amerikansk pickup med 2 meter höga hjul. | |
| Entragian - Ej medlem längre | 2008-08-13 08:40 | |
![]() | På samma sätt som med utomjordingar så VILL jag att det ska finnas en bigfootart på jorden :), Med tanke på att det nyss hittades 150 000 apor som ingen vissta fanns så kan det vara möjligt att det någonstans gömmer sig ett gäng bigfoots :) | |
| -Lala-la | 2008-08-13 11:02 | |
![]() | bigfoot tror jag inte riktigt på. men det finns en hel del ganska läskiga spökfilmer på youtube. den här tycker jag är "verkligast". www.youtube.com/watc...Gs bOde_oeU | |
| ordhämnaren - Ej medlem längre | 2008-08-13 11:10 | |
![]() | Jag tror lika mycket på Bigfoot som på Jay Leno | |
| Suds McDuff | 2008-08-13 11:15 | |
![]() | Undra vilka som startar alla dessa legender? Det vore ju grymt att kunna ha det på sitt cv, "jo just ja, det var också jag som startade legenden om bigfoot". | |
| bobo flux | 2008-08-13 11:19 | |
![]() | Någon som minns det fenomenala Scooby Doo-avsnittet med Bigfoot, där Helan och Halvan gästskådespelade? :D www.scoobydoowelovey...ig foot.jpg | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-13 11:33 | |
![]() | Vem är bigfoot, vad gör han? | |
| Framtung | 2008-08-13 11:37 | |
![]() | Ordhämnaren... Tror du inte på Jay Leno? | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-13 12:32 | |
![]() | Innan fredag? Kommer Bigfoot till Beta på studiebesök då eller? | |
| bobo flux | 2008-08-13 12:35 | |
![]() | Betafoot? | |
| asboi | 2008-08-13 12:45 | |
![]() | bigfoot är grym. rå, enorm, dumdum och kanske även missförstådd. Man kan bara fantisera vilka fina mjuka sidor som gömmer sig djupt in i den ännu mjukare pälsen. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-13 14:01 | |
![]() | Nej på fredag kommer det hållas en presskonferens angående Bigfoot-kadavret som hittats. Det påverkar ju förmodligen de som gillar att klumpa ihop saker såsom "Tomten, aliens, och Bigfoot", varför det kan vara kul att höra deras åsikter innan. :) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 14:13 | |
![]() | Men jag förstår inte varför det skulle vara helt omöjligt att det finns en skygg stor apa i några skogar. Tanken är ju inte direkt lika svindlande som gröna utomjordingar, tomtar och troll... Man har ju upptäckt alla möjliga konstiga djur genom tiderna. Som man förut ansett bara vara skrönor... | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-13 14:18 | |
![]() | Ja precis, jag har ett uppstoppat sjöodjur hemma... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 14:20 | |
![]() | Talar mer om Jättebläckfisken och Okapin t.ex. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-08-13 14:33 | |
![]() | Jo, jag skojade bara :-) (eller jag har faktisk en uppstoppad Nessie i plysch) Hörde ett program på radion för några veckor sen med väldigt engagerade insekts-forskare, och det var helt otroligt hur lite insekter som är "upptäckta" av hur många dom beräknade att det antagligen fanns... Borde ju rimligtvis kunna finnas större djur som vi har missat också då.... | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-13 14:39 | |
![]() | Jaja, förstod väl skämtet också, var bra att jag kunde slänga in ett par "vettigare" alternativ iaf :) Jag säger inte att jag nödvändigtvis tror på Bigfoot, men jag finner heller det inte jämförbart med visst annat... Ett sjöodjur a la Loch Ness style, är kanske inte heller helt dumt. Kan bo något mer stort där nere i mörka djupa outforskade vatten. Bor ju konstigare saker där redan nu kan ju tyckas :o farm2.static.flickr....20 c4_o.jpg time-blog.com/tuned_...Es quid.jpg | |