Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| StinaD | 2008-09-04 08:48 | |
![]() | Svacka... någon mer? Har inte spelat så länge egentligen... men just nu känner jag att jag bara förlorar och inga bokstäver går som jag vill osv..... :-( Jag spelar mest för att det är kul, men det gör ju inget om man skulle lyckas spela bra också.... Nån mer än jag som känt så? Dela gärna med er....... så jag slipper känna mig så ensam... :-) | |
| Miiii - Ej medlem längre | 2008-09-04 09:08 | |
![]() | Det händer att man bara kör nerför...och så vänder det..och man får upp en massa påäng, för att gå ner igen. Känner väl igen det. Förstår inte att jag kan gå nerför fr 1778 till nästan 1200 i ett sträck. Men det kommer vända för dig:) som det har gjort för mig. Lycka till! | |
| hejdu - Ej medlem längre | 2008-09-04 09:13 | |
![]() | Jag går också ner mig ibland. Vad jag förstår så det främst för att jag är trött i huvudet, men också otur förstås. | |
| emsut | 2008-09-04 09:13 | |
![]() | jag har det likadant.. big time! så du är ju definitivt inte ensam. :) | |
| taru | 2008-09-04 09:14 | |
![]() | Jepp. Definitivt pga trötthet men tycker helt klart "turen" spelar en STOR roll också. Undrar om folk som inte spelar med slumpat bräde har mer stabil tur. Någon som vet? | |
| lellemor | 2008-09-04 09:34 | |
![]() | Förra veckan funka inget. Rasa i poäng, fick inga bra bokstäver, "dom andra la inge bra" finns hur många orsaker till att detta MEN döm om min förvåning den här veckan "jippie" har aldrig haft så hög ranking som idag Så det kommer en sol fram bakom molnen som kommer skina på dej oxå. Fast nu kommer det väl att rasa för mig för att jag sitter här och är nöjd med mig själv.Så man får passa på att känna sig duktig så länge det varar. | |
| Gigi51 | 2008-09-04 09:37 | |
![]() | Jag spelar nästan alltid med specilabräde, och det är samma där vissa dar går det inte alls. Får man bara ettor och bara vokaler eller konsonanter och det inte blir bättre hur du än byter, då har man ju ingen ärlig chans. Men det är ju lika för alla. Och det vänder ju alltid. | |
| TIIIILT | 2008-09-04 10:09 | |
![]() | Vill bara meddela er att det beror på att ni alla är kassa! | |
| StinaD | 2008-09-04 10:18 | |
![]() | Det var ju upplyftande..... | |
| hejdu - Ej medlem längre | 2008-09-04 10:21 | |
![]() | Visst, men även kassheten har sina variationer. Du är nog inte född 1900 utan du är en mycket ung man. | |
| sanlin | 2008-09-04 10:24 | |
![]() | Hade en svacka nyligen men nu har det äntligen vänt!! =) Allt går upp o ner men det är väl det som gör det så kul Fast visst vill man gärna vinna ;-) | |
| Karincx - Ej medlem längre | 2008-09-04 10:27 | |
![]() | Det du beskriver, StinaD, är nog relativt vanligt, även om det flesta inte vill erkänna det..:) Kanske några tips?:) Som med alla spel bör man ju vara hyfsat pigg och aktivt intressera sig för spelet i fråga för att spela relativt bra. Det leder till att man blir mer fokuserad. Många ger bort lite för många chanser till motspelaren. Det är alltid en avvägning. Ett annat tips är att "gå ner" en nivå ett tag, dvs. exempelvis välja "stress" istället för "hets". Taru, man behöver intressera sig mer för att bli mer strategisk när det gäller slumpad. Det handlar ju till stor del om att lägga på fr.a. de gula och röda "ordpoängarna". Att lägga "j" och "x" på de gråa rutorna ger ju också höga poäng. Det är ju kul, även om det kanske känns lite knepigt i början. Betapet handlar ju både om lite tur med bokstäverna och att kunna/lära sig många lika ord. Att memorera några nya ord emellanåt - och kolla upp dem efteråt - gör många av oss här. Det utvecklar ju spelet och ger mer inspiration:) Har du senaste SAOL? Annars har du ett klockrent boktips där, som du kan ha nytta av hela livet... | |
| Amiable | 2008-09-04 10:52 | |
![]() | Ooojaaa.... har varit uppe i 1900p men det dalar och uppåt igen.. Känns lite motigt när det sker men, det är ju bara ett _spel_ och inte blodigt allvar - åtminstone för mig. | |
| StinaD | 2008-09-04 12:56 | |
![]() | Amiable, du har så rätt, det är bara ett spel...... :-) Så jag ska sluta tänka som jag gör och bara spela och ha kul.... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-04 13:05 | |
![]() | När jag hade sorkpest, spelade jag ner mig ca 700 poäng för det gick bara inte att tänka i 40 graders feber men ändå spelade jag ibland för att typ behålla förståndet. Nu lyckades inte det heller särskilt bra, som ni vet :) | |
| krutmarie | 2008-09-04 17:09 | |
![]() | mommesfrites, jag har inte haft nån pest alls och inte feber, det går dåligt ändå. Vissa dagar är det som förgjort bara. Det händer nog de flesta av oss. Man åker ner några hundra poäng och sen om nån dag går det bra igen. Det är aldrig kul att förlora, men det är j-ligt kul att spela :-) | |
| Karincx - Ej medlem längre | 2008-09-04 17:25 | |
![]() | Man kanske inte ska ge tips, om de inte uppskattas (snyft). Jag tyckte att det behövdes, så... Det är klart att alla förlorar ibland.:) Mitt rekord är väl när jag halkade ner 600 poäng på två dagar (när jag var sjuk nyligen). | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-09-04 17:27 | |
![]() | Jag hade en omgång idag, då jag nästa bara hade konsonanter. Sedan kom ett O och i nästnästa omgång ett A och så höll det på. Hopplöst! | |
| zmiley | 2008-09-04 17:27 | |
![]() | Jag har haft en jädra svacka men just idag känner jag mig starkare än Kenta himself. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-09-04 17:27 | |
![]() | *nästan | |