Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 539 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:31 | |
![]() | Utseende Vad är du mest vs minst nöjd med ang ditt utseende? I mitt fall är jag minst nöjd med låren och mest med ögonfärgen =) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:32 | |
![]() | Jag har tyvärr inga skavanker. Det är lite synd, för jag känner mig så mycket bättre än alla andra. Man brukar oftast hitta NÅGOT fel på andra, men hur noga jag än ser på mig själv, så nä, det finns inget. | |
| Gunna F - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:35 | |
![]() | Hahahaa.. roliga du "Nattis"... själv känner jag likadannt.. :) Det finns värre saker MYCKET värre saker att klaga på ;) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:35 | |
![]() | Helhet är bra... Om jag skulle plocka bort en viss kroppsdel skulle den se äcklig ut oavsett... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:36 | |
![]() | Gunna F: Rolig och rolig. Man tycker ju det borde finnas NÅGON endaste cellulit iaf. Jag känner mig som en docka. :( | |
| StinaD | 2008-09-04 15:37 | |
![]() | Nattravn: Tänk vad lyckligt lottad du är... :-) Men jag vet inte, håller med stilig karl, utan någon kroppsdel vore det ju lite konstigt.... Men jag är nöjd med mina bröst... (ja det är jag) och kanske mindre nöjd med mina lår....... | |
| vulcan | 2008-09-04 15:43 | |
![]() | Skaffa er ungar så får ni ärliga recensioner av ert yttre. "Du börjar faktiskt se lite rynkig ut pappa" som 7-åringen uttryckte det igår. Om några år får man säkert höra ännu mindre smickrande saker :-) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:44 | |
![]() | Då kan du komma hit och få höra hur söt du är. :* | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:45 | |
![]() | *fnissar* | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:50 | |
![]() | Jag fick höra av en 5-åring att jag var lik Kitty Jutbring. Jag glömmer aldrig den förolämpningen. Skulle nog kunna ändra både det ena och det andra på mig själv om jag fick chansen. Det är mest för att jag är ytlig och fåfäng, annars är jag väldigt välskapt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:53 | |
![]() | Jag är mest nöjd med mina öron och minst nöjd med magen. | |
| kartoffel | 2008-09-04 15:53 | |
![]() | Fördelen med ungar är ju att trots påpekanden om utseende så kommer de med största sannolikhet med det mest äkta "jag älskar dig" man någonsin kommer få höra i livet..:) | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-04 15:56 | |
![]() | Jag tycker inte att det är något att vara nöjd med, om man nu inte arbetar som plastikkirurg. I övriga fall är det bara att buga inför genernas allsmäktighet och hoppas på bättre tur i nästa reinkarnation. Jag är minst nöjd med vilkeln mellan sken- och lårbenet som inte är symmetrisk på båda benen. Eller något annat. Mest nöjd är jag med min fotsula, som är helt vårtfri. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-04 16:00 | |
![]() | Tänkte att det kunde vara bra att både få skriva bra och dåliga saker om sig själv. Fast alla är ju lika fina ändå, visst? ;) | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-09-04 18:47 | |
![]() | Hela mitt liv så har jag trott att jag såg helt annorlunda ut mot vad jag gör. Det var först för 2 år sen jag fick förklarat att jag inte var en stor tjej. Tydligen är jag i själva verket ganska liten. "Petit" var ordet. Bra eller dåligt? Jag har fullt upp med att förstå HUR jag ser ut mer än att hissa & dissa. | |
| skorpion3 - Ej medlem längre | 2008-09-04 19:17 | |
![]() | Intressant forum.. Varför skall alltid ens utseende vara i fokus? Visst är det ju första man ser vid ett sammanträffande. Men borde man inte vara glad för att man är frisk eller kan röra sej obehindrat ist? "Länge leve 70-80 talets bondbrudar" | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-09-04 20:01 | |
![]() | Ryktet säger att jag ser ut som Jesus, om det är en positiv eller negativ sak, låter jag någon annan göra. Men fan, man blir ju inte jämförd med världens kändaste flummare varje dag. :D Annars gillar jag mitt hår. Och min näsa. Men jag avskyr mina fötter, men det beror nog enbart på att jag i allmänhet ogillar fötter. De är äckliga. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-04 20:02 | |
![]() | skorpion3: Vad är det för poäng med att vara frisk när man är ful? Jag har en loggbok där jag prickar av fula människor. Och så kollar jag upp dem på internet. Sen skickar jag brev till dem. I brevet undrar jag bland annat vad de har för recept när de bakar bullar. Om de svarar med en bild, på bullar, som ser goda ut, river jag ut den sidan ur loggboken. Sen går jag och sover. Efter jag sovit ca. 4 h brukar jag drömma mardrömmar om fula bullar. Överjästa, sådär så det hänger över bullpappret. Nu kanske du förstår hur dum din fråga är, eller måste jag förtydliga ytterligare? | |
| Malla13 | 2008-09-04 20:02 | |
![]() | Jag är mest nöjd med ögonen och minst med magen.... | |
| Nicktroll - Ej medlem längre | 2008-09-04 20:02 | |
![]() | Ryktet säger att jag är snyggast på Beta. Inte så jävla svårt, förvisso. | |