Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 20 056 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| swingmatism | 2008-09-24 22:00 | |
![]() | varför jag hatar idag. Dagen började med en lätt försovning; sådär som alla inte jättebra dagar börjar. Kaffefiltren är slut så även om jag haft tiden så var jag ändå berövad möjligheten att få mitt kaffe. Upp, upp och iväg emot en 8 timmars arbetsdag... då väl lunchen anländer visar det sig att denna, på grund av ren jävlighet, inte varar i mer än en kvart för min del. Självfallet, så stöter jag på kontrollanter på tåget hem - som tar mitt färdbevis i utbyte mot dryga böter. Trött, ledsen och allmänt... bitter återvänder jag så hem för att där, innanför dörren - i högen bland reklam - finna ett födelsedagskort ifrån mamma. | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-24 22:01 | |
![]() | Usch, det förstår jag att du mår piss. Alltid lika deprimerande att hitta födelsedagskort från mamma. :( Hoppas att du mår bättre imorgon. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-24 22:03 | |
![]() | <3 illi =D | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:33 | |
![]() | haha ill..knäppis... såna dagar tycker ja att ja har för de mesta *s* fast hade ja hittat ett födelsedagskort från mamma så hade ja både blivit chockad.. förvånad o glad... för hon gick bort -76 *s* | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:40 | |
![]() | Kan du få böter om du lämnar fram ditt färdbevis, alltså har betalat?? :S Hängde inte med där | |
| Piaree | 2008-09-24 23:51 | |
![]() | Det kanske var ett ogiltigt färdbevis... | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-09-24 23:54 | |
![]() | "It's like a valentine from your mother It's bound to melt your heart" | |
| kreb | 2008-09-24 23:59 | |
![]() | Tjuvåker du på t-banan så är det rätt åt dig att du får böter. Jag betalar så varför ska inte du göra det. | |