Spelrum
| Giraffen | 18 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 20 225 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mimikryp | 2008-09-27 21:54 | |
![]() | Paniktid kvar? Ni som spelat panik, vad är ert rekord i tid kvar när spelet är slut? Jag fick 1:11 igår och trodde att det inte gick att slå, men nu hade jag 1:12 kvar. Och då har jag inte strävat efter att bara kasta ut brickorna, utan jag har spelat bra och vunnit (utan att mina motspelare har haft en massa minustid som jag kunnat tänka på). | |
| remvanrijn | 2008-09-27 22:09 | |
![]() | Äter du frukost lika snabb lär jag sitta och äta själv länge...=) | |
| Mimikryp | 2008-09-27 23:06 | |
![]() | *skrattar högt* Nädå, ingen fara! Jag äter lika sakta som jag spelar fort. ;-) | |
| mrperfect | 2008-09-28 22:58 | |
![]() | hur tusan kan du vara så snabb? | |
| Mimikryp | 2008-09-29 06:00 | |
![]() | Vet inte. :-) Igår hade jag min första panikmatch då jag fick minustid, hela 14 sekunder. Uschamej! | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2008-09-29 06:49 | |
![]() | Jamen så fantastiskt! Kanske kan vi spetsa till scrabbeln ytterligare ett snäpp, där spelet inte längre går ut på att visa skicklighet genom väl genomtänkta drag, utan där den snabbaste spelaren vinner obeorenda av poängskörd. Ett exempel: Kverulanten 467 poäng mot Högtblodtryck 111 poäng. Men! Högtblodtryck passade 19 gånger och fick mindre tid kvar och avgick därmed med segern. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-09-29 09:49 | |
![]() | Håller med dig kverulanten. Det hade varit mycket om alla bara hade spelat Betapet på just det sätt du tycker om och förstått att detta är bäst. Fy bubblan för alla som gillar andra spelsätt eller stilar. | |
| DennisPlz | 2008-09-29 15:42 | |
![]() | Bollos linje är helt rätt. Betapet hade haft minst fem ggr så många medlemmar om det bara funnits EN sorts spelplan, ETT tempo, EN ordlista och BARA rankade spel. Alla förändringar är av ondo. Det var bättre förr. Osv, osv... | |
| Maybach | 2008-09-29 15:43 | |
![]() | men mimikryp, vad fick du för slutpoäng när du hade över en minut kvar då? (standard/slump?) | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2008-09-29 16:25 | |
![]() | Jag är för mångfald, definitivt. Jag har till exempel varit gift 7 gånger och jag vill visserligen inte jämföra mina olika hustrur sinsemellan, men jag kan ändå antyda att de senaste fyra haft mer celluliter än de tre första. | |
| Grodhelvete | 2008-10-10 00:52 | |
![]() | wiie, hade nyss 1:28 kvar - slumpad och vinst (iofs mot en med mycket mindre i rank) :'D | |
| Mimikryp | 2008-10-10 06:44 | |
![]() | kverulanten; Jag skulle ALDRIG passa bara för att inte min tid ska gå medan jag lägger något! Jag passar bara på slutet när det inte går att lägga något längre. Eller möjligtvis någon enstaka gång EN passning om jag sitter med en rullning jag inte kan lägga. Maybach; Det kommer jag inte ihåg, men det var bra poäng iaf. Och jag spelar bara klassisk. Grodhelvete; Wow, bra jobbat! | |