Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 20 228 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jesper M | 2008-10-08 00:50 | |
![]() | slapp slappare slappast idag så har jag varit ledig hela dagen och har inte gjort något mer ansträngande än att promenera ca 100 meter till statoil för att köpa godis. en dag fylld av filmtittande, bokläsande, tidningsläsande och sovande helt enkelt! kommer inte ihåg senast jag spenderade en dag åt total lättja senast. och jag är nu vid läggdags MYCKET nöjd med min dag :D! när spenderade du senast en dag i lathetens tecken senast? | |
| cattalinka - Ej medlem längre | 2008-10-08 00:59 | |
![]() | alla mina dagar ser ut precis så. sedan fyra månader tillbaka. mycket behagligt. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-10-08 01:08 | |
![]() | Timmarna går ju så fort oavsett.. | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2008-10-08 01:12 | |
![]() | jobbar 2 dagar i veckan.. resten ledigt :) | |
| lellemor | 2008-10-08 09:18 | |
![]() | Så hade mina dar kunna varit OM INTE man diska, tvätta, laga mat, vek tvätt, damsög,gå med sopor,handla,mer tvätt, Men när man jobbade så hade man såna dar o dom var som himmelriket ingen gubbe o ungar hemma.Bara jag o dammråttorna och dom fick oxå ledigt den dan.=) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-08 09:35 | |
![]() | haha ja tiden går snabbt när man inte jobbar men man ska bara passa på att njuta | |
| ElinHelena | 2008-10-08 09:38 | |
![]() | Jag slappar varje dag. Nästan så jag skäms när det är läggdags.. | |
| Tess 08 | 2008-10-08 09:40 | |
![]() | När jag kom hem från praktiken i lördags (16-snåret) så var jag helt ensam!!! Det har än aldrig hänt och OM den händer så kommer barn inom 5 sekunder eller så ska jag far och hämta någon.... Denna dag var SAMTLIGA borta och skulle itne komma hem förrän på söndagen.... Så jag var ENSAM!! och så pass egoistisk att jag sket i att städa och så utan badade och läste reklam i stället... UNDERBART!!! | |
| Tess 08 | 2008-10-09 00:19 | |
![]() | slappar vidare.... *bumpar inte* | |
| Vigdir | 2008-10-09 00:51 | |
![]() | För två år och hmmm... ungefär åtta månader sedan. Därefter är jag mamma... Men när dottern blir tonåring ska jag inte gå ur sängen på en hel dag! | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-10-09 08:58 | |
![]() | Förra lördagen så bestämde vi att göra precis vad vi ville.... Hmm vilken dag...Vi är 5 i familjen och alla satt vid datorn...Själv fixade jag klart ett spel jag kämpat med ett bra tag.. Det enda vettiga vi gjorde var väl att äta och disken stod kvar till söndagen.. Det var sköööönt...... | |