Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 382 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tyston12 - Ej medlem längre | 2008-10-20 11:51 | |
![]() | bonde söker ? vad har hänt me bonde söker fru.. bög som letar efter en annan.. va é d här | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-20 11:52 | |
![]() | En bög bonde som söker någon att leva med är det väl, Bitte | |
| Lilla Busan | 2008-10-20 19:29 | |
![]() | Ja exakt Bitte... Tyston12, vad är egentligen ditt problem ??? Vi lever för fan på 2000 talet, kom det som en chock för dig att inte alla gillar det motsatta könet OCH är inte kärlek något alla borde få ????? Suck pust stön.. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-20 19:32 | |
![]() | Hört talas om bögar tyson? Eller har du växt upp i en koja i urskogen? | |
| einsturz | 2008-10-20 19:32 | |
![]() | hoppas du bara menade att felet är att programtiteln inte stämmer längre... | |
| MustaVeri | 2008-10-20 19:36 | |
![]() | Dom kunde ju iaf kalla det "Bonde söker sällskap/partner" eller något, menar, är ju både kvinnor, män och homosexuella med (eller varit), söker alla just en fru? - Nä. | |
| Lilla Busan | 2008-10-20 19:37 | |
![]() | äsch vad fan.. Alla hetero people o bögo gay fobiska tror ju alltid att i ett samkönat förhållande är det en manlig o en fjolla , o på tjejer en feminin o en killflicka.. Så klart att programmet skall heta Bonde söker fru för annars får ju folk mer att klaga över yeeeitttt. | |
| wesse4 | 2008-10-20 19:37 | |
![]() | Jag håller med tyston, bonde söker fru heter det faktiskt. Jag kan köpa att en tjej söker fru, men om en bög söker en partner så heter de inte fru. Det är de enda. Jag är själv bisexuell och jag tycker verkligen dom ska ändra så att de är bonde söker partner, bonde söker livskamrat eller what ever så länge de stämmer. eller så får dom väl bara ta in hetrosecuella par. | |
| wesse4 | 2008-10-20 19:38 | |
![]() | Lilla Busan- tror du bara det eller har du levt eller lever du själv i ett homo förhållande. De är inte alltid så. Långt ifrån alltid. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-10-20 19:39 | |
![]() | Ökade tittarsiffror och mer debatt. Tror bestämt att de åter igen har lyckats.... ;)) | |
| Lilla Busan | 2008-10-20 19:42 | |
![]() | Wesse////// Både och.. jag både tror det o har haft förhållande med brudar ... Men det var mina åsikter o jag sa dem bara .. Säger inte att alla tänker som jag ... men ofta är det faktiskt så här som folk ser på homoförhållanden.. Om du visste vad man får höra.. O berättar man att nu har hon träffat en tjej eller liknande så är ofta följden att det börjas diskuteras vemsom är den manliga i förhållandet Skrattretande men så är det ofta.. Kram | |
| wesse4 | 2008-10-20 19:45 | |
![]() | OKi Läste inte ditt inlägg ordentliget, uppfattade som att de var dusom trodde så men de var de ju inte, jag ber så hemskt mycket om ursökt | |
| Lilla Busan | 2008-10-20 19:47 | |
![]() | wesse4 du behöver absolut inte be om ursäkt.. Det här är ju trots allt ett forum o här skall diskuteras.. Läse fel kan vilken pärla som helst göra.. :-) Kram | |
| Klivia | 2008-10-20 20:00 | |
![]() | Tänk att det ska vara så svårt för en del att fatta att det är lika vackert med kärlek mellan samma kön som mellan motsatt??? Vi som är hetero kan inte helt plötsligt bara ändra oss och bli homosexuella, lika svårt är det för homo att bli hetero. Med andra ord omöjligt! Alla har rätt att älska och bli älskad oavsett kön och sexuell läggning. Det som också är anmärkningsvärt är att många accepterar lesbiska lättare än bögar. Kan det bero på sättet dom har sex på eller? Min nästa fråga blir då automatiskt...hur många heterosexuella män tycker inte om analsex? Var är skillnaden på att ha det med en kvinna eller en man...bara en undran. Hade en gång i tiden en väninna vars man sa på fullt allvar att blir mina barn homosexuella så är det inte mina barn längre...stackars krakar som är så okunniga! | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-10-20 20:16 | |
![]() | politisk korrekthet,,, ja,, suck,,, | |
| Tinna | 2008-10-20 20:17 | |
![]() | Hoppas också bara att TS syftade på programmets titel.. Men antar att tv4 gjort det lätt för sig och behållit programmets ursprungstitel, annars skulle nog många bli förvirrade om ett program byter titel titt som tätt. :P | |
| y not | 2008-10-20 20:32 | |
![]() | Jag tycker det är helt underbart att man har ett program som heter bonde söker fru där såväl fruar som bögar söker partner. Inte mycket mer upprörande än kvinnlig brandMAN i mina ögon. Var var protesterna när bondfrun sökte man tyston? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-20 20:36 | |
![]() | Jag ser inte riktigt problematiken här. Skulle ngn bli kränkt över titeln? | |
| Lilla Busan | 2008-10-20 20:41 | |
![]() | Klivia//7 så bra skrivet.. underbart,. | |
| krutmarie | 2008-10-20 21:09 | |
![]() | Han är bonde, söker en partner, va f-n spelar det för roll om han är bög? Han verkar trevlig, ser bra ut och det finns ju liksom inget program som heter "bonde/bög söker partner". Mer anmärkningsvärt tycker jag isf att man redan vid 21 års ålder måste söka en partner i TV, det kanske inte är lätt att hitta nån när man har det yrket, men vid 21 har man väl knappt ens hunnit försöka? | |