Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 126 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nella35649 | 2008-10-23 21:16 | |
![]() | Maskerad Är det någon därute som har ett bra förslag på vad man kan klä ut sej till när man ska på maskerad?? Vill inte lägga ner massa pengar, så de ska vara roligt o billigt :) | |
| Zickzacker | 2008-10-23 21:17 | |
![]() | Roadkill | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:18 | |
![]() | Nakenfis? | |
| Miss_jk | 2008-10-23 21:23 | |
![]() | Klipp två hål i ett lakan och var ett spöke. Ge dig inte till känna i första taget heller, utan låt de andra undra vem du är ett tag. | |
| ElinHelena | 2008-10-23 21:24 | |
![]() | Gå osminkad? | |
| Lerna | 2008-10-23 21:26 | |
![]() | Mumie ca 5 rullar dasspapper Grottmänniska rulla dig i lera o gräs (kanske svårt nu) Robot där behöver du pappkartonger silvertejp och en sprayburk. Detta är min mans erfarenheter.... | |
| Brittson | 2008-10-23 21:30 | |
![]() | Gå till Myrorna eller någon annan second hand-affär och titta, där finns billiga kläder som säkert kan inspirera till något! Egna kläder kan man också komma ganska långt med, i rätt kombination. Är man sedan lite pysslig så kan man få en billig, fullt acceptabel utklädnad! (Jag var vildvittra förra halloween. Köpte bara ögonmask, näbb och lite svart smink! Hade vit färg sedan tidigare...) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2008-10-23 21:34 | |
![]() | Miss_jk har helt klart det bästa förslaget - men glöm inte röstförvrängaren och ge dig inte tillkänna under hela festen. Kan bli spännande. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-23 22:49 | |
![]() | Jag ska också ha maskerad med en tjej snart för vi fyller år rätt nära varandra. Har ingen aning heller. Vi ska inte ha nåt tema eller så..tycker också det är kul att tänka men har inte heller kommit på nåt. Då kan ju jag ge några förlag till dig....: Geisha? vitt smink, rött läppstift & en snällkompis som fixar ditt hår. Du ska vara Ariel. En peruk med rött hår (Du kan köpa den på blocket säger vi) Du kan klä ut dig till ..f*n vad svårt det är | |
| Jollz | 2008-10-23 23:04 | |
![]() | Alex de Large (från A Clockwork Orange) Naken-Janne Båda gör succé. | |
| Piaree | 2008-10-23 23:07 | |
![]() | Klassikern från Karate Kid: En dusch. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-23 23:20 | |
![]() | En dusch..hm...varför inte. Eller Jack Sparrow. | |
| imsavimsa | 2008-10-23 23:24 | |
![]() | Jag vann förstapris i en maskeradtävling den gången jag klädde ut mig till utedass. En jättekartong och målarfärg, öppningsbar dörr med hasp och utskuret hjärta på framsidan och hål för armarna i sidorna. När man öppnade dörren fanns det tidningar att läsa och en rulle toapapper som hängde på insidan. När folk började spilla framåt småtimmarna var det många som knackade på och ville låna lite papper. Jätteroligt! Men roligast var nästan att cykla till festen med kartongen högt över huvudet och armarna och överkroppen ut genom dassdörren. Skitsnyggt ekipage, om ni tillåter en dassig ordvits. | |
| LadyZara | 2008-10-23 23:34 | |
![]() | Åh! Jag vill också gå på maskerad! Var på en maskerad med tema hår en gång. Då klädde jag ut mig till en rebus. Korkar dinglandes i håret -KORK- ett armband gjort av skruvar -SKRUV- och ett bälte gjort av lock från burkar -LOCK-. Jag var en korkskruvslock. Väldigt finurligt *S*. Utomjording är annars en bra grej, antenner görs lätt av ett diadem och folie. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-23 23:42 | |
![]() | Vilka projekt...utedass..det måste varit ensamt att sitta i en låda hela kvällen. haha :) Rebus..då tänker man på andra grejer som schack..skulle vara lite häftigt. Svart och vit | |
| imsavimsa | 2008-10-23 23:46 | |
![]() | Fast gissa hur mysigt det blev med sällskap inne i lådan! ;) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-23 23:47 | |
![]() | :) | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:01 | |
![]() | Jag skulle satsa på fastighetsmäklare. Så oväntat, men ändå genialt. Gå bara runt hela kvällen och prata om nya stammar och fråga folk om de vill titta på tvättstugan. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-24 00:10 | |
![]() | Skitbra skäggiga gubben! om nakenfis nu inte passar (biligast hittills!), så skulle jag också anta en personlighet. Du kan ju t.ex. maskera dig som pyroman. Allt du behöver är lite tändstickor. sen på festen går du omkring och ser lite pilemarisk ut så där och tänder eld på folk och ting. Du kommer definitivt att bli festens mittpunkt! | |
| barbi | 2008-10-24 00:12 | |
![]() | det bästa och billigaste är att du fyller din mun med fullt av majonäs och sen när nån frågar vad du föreställer så trycker du på kinderna så majonäsen sprutar o säger en kläckt finne:=)) | |