Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 666 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cekt | 2008-10-25 21:36 | |
![]() | Göteborgsvarvet -09 Finns det fler här som ska springa? Isf tänkte jag att vi kunde dela med oss av träningstips samt peppa varandra fram till loppet. De där tunga dagarna kan det behövas... =) | |
| ooord | 2008-10-25 21:45 | |
![]() | Har sprungit alla varv sen 1996, så någon egentlig peppning behövs egentligen inte. Dock kanske det behövs lite för morgondagens träningstur. Regnmängder motsvarande en månads regn samt kraftig blåst är utlovat. | |
| Cekt | 2008-10-25 22:31 | |
![]() | Ok då, jag behöver lite peppning! =) Mitt första långlopp men jag har bestämt mig för att det ska bli bra. Har du några tips? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-25 22:46 | |
![]() | akta er att springa förbi ÖIS lilla skitarena så den inte ramlar sönder på er. | |
| Cekt | 2008-10-25 22:57 | |
![]() | Allt kan kopplas till fotboll om man bara vill... =) | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-10-25 23:03 | |
![]() | Jag tränar inför Göteborgsvarvet, men det är osäkert vilket år det blir. Det beror alldeles på hur träningen går. | |
| ooord | 2008-10-26 00:07 | |
![]() | Några råd: Träna regelbundet, och känns det tungt skaffa träningskamrater. Det är alltid svårare att låta bli om man är mer än en. Dessutom är det roligare och sporrar. Anmäl dig till några småtävlingar innan varvet. Det är alltid bra att ha några delmål att sikta på innan. Det är alltid annorlunda att springa med en nummerlapp. Resultatet är egentligen inte viktigt, utan att få en bekräftelse på sin träning. Även ett svagt resultat är också ett resultat. Känns det tungt vid något pass, så improvisera, gör det roligt. Du måste inte alltid springa din mil eller vad du tänkt innan. Löpträning kan bedrivas på många sätt. Ja det går att räna inomhus också ibland. All träning är bra mycket bättre än ingen träning. Iblad gör det lite ont. Det är inte farligt, det är bara kroppen som anpassar sig. Känns det bara inte värre två dagar efter passet så är det bara att köra på igen. Lär dig älska uppförsbackar, ta gärna en omväg för att hitta dem. Det är några meter efter krönet, som du skall känna dig imponerad av vad du och din kropp är i stånd att klara av. När det börjar närma sig bör du åtminstone en gång har varit ute och sprungit 20 km. | |
| ooord | 2009-05-16 10:29 | |
![]() | Nu är det dags. Starttid för mig är 14:27. Väderprognosen säger 17 grader och sol, dock ostlig vind. | |