Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 342 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ElinHelena | 2008-10-26 18:25 | |
![]() | Hundtillbehör Snart är det dags att få hem ny vovven, äntligen! Men vart kan man billigast köpa tillbehören? Behöver koppel, hundbäddar, matskålar m.m, men allt jag hittar verkar vara för små hundar, eller så är det svindyrt ;s | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-10-26 18:29 | |
![]() | Vilken ras är det du skaffat då? | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-26 18:37 | |
![]() | googla på nätet, eller varför inte köpa beg på blocket eller av någon polare, valpar tuggar ju ändå sönder allt i början. :) | |
| mrperfect | 2008-10-26 18:41 | |
![]() | Viktigaste tillbehöret är en bra ägare... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-10-26 18:42 | |
![]() | Det behöver inte kosta så mycket. Om du går på loppis kan du hitta fina matskålar till din vovve till ett bra pris. Bäddar Är dyra, kolla på tradera eller blocket (el liknande..) om det finns någon begagnad, men jag tror nog din vovve sover precis lika gott på en skumgummimadrass från Jysk eller IKEA för 125:- (som du kan vika dubbel och sy ett snyggt överdrag till). Koppel finns till väldigt skilda priser, leta dig fram. Halsbandet växer han/hon ur ganska snabbt i början, ingen ide att lägga några stora pengar där innan vovven har växt färdigt... Här kanske finns något... www.hundgrossen.se/ Lycka till =) | |
| micro113 | 2008-10-26 18:49 | |
![]() | Gå till Rusta för skålar och leksaker -- billiga och helt okej grejor. Koppel -- ett ordentligt i skinn -- blir zoo affären Strunta i korg, bädd -- ge valpen en filt att sova på --- eftersom de ändå oftast käkar upp alla saker i starten. Var nogrann med ett bra foder första två åren -- låt det kosta istället för korgarna och godiset. Och glöm inte att försäkra din hund. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-26 18:52 | |
![]() | www.fyrbent.se ... är annars bra. www.hooks.se www.zoo-ma-in www.börjes-tingsryd.se www.zoosajten.se IKEA har börjat med ett billigt sortiment som man kan ha i början. Färgerna är väl inte dom snyggaste men var kan man annars få en hundskål för 7:-?? :) Tror som Grönis att den lilla inte behöver massa "märkesgrejor" utan kan klara sig med det man har hemma i början. Mina hundar, amrisar, sover i varsin banankartong med deras favoritfiltar i, där dom kan härja runt och bädda utan att den far ut på golvet hela tiden.. :) Min stora, schäfer, har en *hosthost* landstingsfilt hopvikt på golvet som hon sover på. Den ena lilla har en gammal poslinsskål att äta ur, den andra har en matskål med "blingbling" på och den stora en stor plastskål från IKEA. En stor 5 rostfri skål med vatten. | |
| ElinHelena | 2008-10-26 18:56 | |
![]() | grönöga - det är 75% Finsk Lapphund & 25% Finsk Lapphund. ewaleena - Vill inte ha begagnat, vill ju att de ska va nytt. | |
| ElinHelena | 2008-10-26 18:56 | |
![]() | mrperfect, du har helt klart rätt. men den ska ju ha något att äta i, ligga i och koppel måste jag ha så hon inte springer bort från mej :) | |
| mrperfect | 2008-10-26 19:02 | |
![]() | Mat = rester Koppel = kommandoord *S* | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:07 | |
![]() | 75% finsk lapphund + 25 % finsk lapphund... måste bli en .. .100 % finsk lapphund eller ??? :D | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2008-10-26 19:17 | |
![]() | www.guldfisken.se | |
| ElinHelena | 2008-10-26 21:42 | |
![]() | Haha, oj! Menade 25% Siberian Husky ewaleena! | |
| VirreDIF | 2008-10-26 21:48 | |
![]() | nu såg jag att du bor långt ifrån Ullared, men deras bäddar är KANON och billiga!! Har du nån som skall åka ner så be dom köpa en sån där säng, lite upphöjda kanter och avtorkbart material!! | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-26 21:49 | |
![]() | hehe, ja det såg lite konstigt ut faktiskt.. | |
| wesse4 | 2008-10-26 21:51 | |
![]() | www.alltomhundar.com | |
| ElinHelena | 2008-10-26 21:51 | |
![]() | Tack för alla tips förresten, ska kolla in dom nu :) | |