Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 01:26 | |
![]() | BRÖSTFIXERING Jag tycker det är ganska löjligt när man läser i forumet... Oj oj jag har så stora bröst att jag kan inte ta en vettig bild att ha här på beta..typ nåt sånt...läste jag för ett tag sen... Nu var det nån som hade problem med sina bröst när hon tränade.... Fattar inte varför tjejer vill tala om att man har stora bröst.... Det sägs att killar är bröstfixerade, men tjejerna verkar vara fixerade vid att "tala om " att dom har stora j-a bröst... Låter jag avundsjuk ??? :) Nej....jag har en j-a massa problem med nacke o rygg pga av en massa kilos övervikt i frampartiet.... Man ska iof vara stolt över sin kropp , sig själv osv...men man måste inte tala om att man har kroppsdelar som är över medelmåttan.... Det syns....TYVÄRR... Och det känns med och det är ändå mer TYVÄRR... Fast en sak är säker man kan komma långt med stora bröst *asg* utan att tala om det :) | |
| swingmatism | 2008-10-31 01:32 | |
![]() | Så det var därför som du var tvungen att tala om att du har stora bröst? | |
| robmandodo | 2008-10-31 01:34 | |
![]() | Varför inte bara låta tjejerna vara fixerade vid sina bröst? Och om de nu talar om sina stora bröst så låt dem vara stolta över dem. Alla är inte så timida och ödmjuka som du påstår dig vara =) Vissa är utåtriktade och vill få blickar på sig och använder sig då gärna av sina utmärkande delar på kroppen. Det handlar om människans psykologi. Alla är olika. Om du vill dölja dina bröst så använd inte u-ringat men gnäll inte på tjejer som gör det. | |
| Lilla Busan | 2008-10-31 01:36 | |
![]() | *s* tror att du misstolkade andledningen till varför jag startade tråden då jag vart nekad bild.. Läs andledningen igen... O klart att man kan ha problem att träna om man får ont osv vad är problemet för dig där?? Bara för att man nämner boobs betyder det absolut inte hej look at me jadjadjadaja o ja det låter avundsjukt att man ens måste påpeka det ... Så hur ser du på alla tidningar tv osv???? Skall dem hålla käften o sluta producera program artiklar mm just för att folk som du INTE vill höra att se så smal den modellen är, o den tjejen har problem just för det eller det.. Eller läsa träningstips eller klädtips osv .. Då skulle tidningarna inte ha ngt att skriva om, folk inte ha ngt att gnälla eller prata om.... Har du problem med din vikt och dina bröst så gå till doktorn.. är problemen så stora så får du remiss o ta bort dem .. O kan du tala om hur man kommer långt med stora bröst så man får lite tips.. Min bil har nämligen gått sönder o skall behöva ta mig till stockholm imorgon.. O jag har ca 15 mil dit o det är lååååångt ... *ler brett* sussa sött allesammans | |
| angie_hell | 2008-10-31 01:36 | |
![]() | kommer ganska långt med dem små också;) Men jag håller med. Denna bröstfixering är absurd. Dem är till för att ungarna ska få käk. Att lägga så mycket energi i ett par fettklumpar är löjligt. Har fått söta små bröst som jag är förträffligt nöjd med. Precis som man bör vara med restan av sig själv. | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 01:36 | |
![]() | swingmatism : det var ju så klart på rent jävelskap....jag tog upp ämnet... ville nog mest ha fram att det är inte ett enda dugg skönt att ha kronisk värk i nacke / axlar / bakhuvudet.. | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 01:37 | |
![]() | alltså det är ingen fördel i längden.... | |
| Lilla Busan | 2008-10-31 01:37 | |
![]() | swingmatism//////// KLOCKREN kommentar .. Jag kommer somna med ett leende påå läpparna ... Robmandodo///// Håller med du ..... Nu säng säng säng | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 01:39 | |
![]() | angie_hell du har alldeles rätt..... fattar inte dom som förstorar / minskar / formar om osv för svindyra pengar.... Man är den man är...och bara folk är trevliga så kvittar det hur dom ser ut tycker jag... Personligheten är jätteviktigt för mig....inte utseendet... Sen om det är kille eller tjej det kvittar... | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 01:41 | |
![]() | oj oj vad kul...folk blir irriterade med.... | |
| angie_hell | 2008-10-31 01:49 | |
![]() | trevliga människor blir fina i mina ögon. desutom hur man än fixar och trixar med sig själv så är det endå så at skönheten sitter i betraktarens ögon | |
| krutmarie | 2008-10-31 01:51 | |
![]() | Giant Charm, rubrik i versaler, tyder allting egentligen på att du är väldigt stolt över dina stora bröst. Vet inte om alla killar är så fixerade vid storleken. Det är väl mest hur brösten passar till resten isf? Har träffat många killar under åren som gillar mindre bröst faktiskt och det är väl tur att det finns olika smak. Med stora eller små bröst spelar ingen roll egentligen för det är ju människan innanför som är det viktiga. Håller iaf med om att utseendehysterin är idiotisk, vare sig det gäller vikt, bröst, näsa eller nåt annat. Det får ju så många att må dåligt och tro att dom inte duger. Är man sig själv och glad över den man är tror jag man kommer längst här i världen. Det syns, känns och märks om man är en glad och lycklig människa. Denna glädje sprids lätt till andra och det kommer man långt med. Sov gott nu allesammans! | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 02:02 | |
![]() | nej krutmarie jag är inte stolt ett enda dugg...dom är mest i vägen....jag skulle kunna operera bort en del men "vågar inte" rota i brösten...pga av att jag inbillar mig att det kan köra igång bröstcancern som vi har i släkten...Nej du....vad ska man ha utväxter till i onormala propotioner...när dom ändå är mest till besvär....iof så tänker jag inte så mkt på dom dom bara finns där...det tillhör ens kropp....men nacken o axlarna talar sitt tydliga språk....och det är jobbigt eftersom jag kör häst och i en träningsulky sitter man inte så där bekvämt som på en stol...efter ett träningspass så har jag jätteont...men skam den som ger sej... | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-31 02:03 | |
![]() | "swingmatism : det var ju så klart på rent jävelskap....jag tog upp ämnet... ville nog mest ha fram att det är inte ett enda dugg skönt att ha kronisk värk i nacke / axlar / bakhuvudet.." och "fattar inte dom som förstorar / minskar / formar om osv för svindyra pengar...." upplevs som motsägelsefullt av mig. En del tjejer kanske inte vill ha "kronisk värk i nacke / axlar / bakhuvudet" och skalar bort de stora brösten istället för att gnälla om hur synd det är om dem. Detta löser säkert även eventuella träningsproblem för dem och de får kanske en högre livskvalitet. Eller så sätter de dit större. Och? Vem bryr sig? | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-10-31 02:07 | |
![]() | det var inte det som saken handlade om egentligen...du har missuppfattat en del tina_tiger | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-31 02:11 | |
![]() | Det har jag säkert. | |
| fo sho | 2008-10-31 02:34 | |
![]() | Det där med "kronisk värk" som anledning till att förminska brösten låter ju bara dumt. Räcker ju med några veckors träning för att bygga upp tillräckligt med muskler i nack-trakten, eller om man är slö en redig bh? | |
| robmandodo | 2008-10-31 03:07 | |
![]() | Precis! Vem bryr sig? Världen är så grym idag och jag kan inte bry mig mindre om alla dessa kroppsideal. Alla säger att synen på kvinnokroppen är sjuk. Barnen i afrika kan inte ens välja om de ska vara tjocka eller inte. Bryr mig inte så mycket om dessa människor heller, tyvärr. Men summan av kardemumman är att jag skiter i andra människor oavsett kön, hudfärg eller sexuell lä vggning. Varför ska vi bry oss om vad vår granne sysslar med? Det är väl deras liv? Nej, det som inte passar i vår egocentriska verklighetssyn ska det klankas på. | |
| Oscar_90 | 2008-10-31 04:36 | |
![]() | Ta till Jantelagen som grundlag - Du är inte bättre än någon annan! Om alla skulle sköta sitt, så skulle nog samhället inte handla om såna absurda befängdheter som bröststorlekar.. | |
| Pocaloca | 2008-10-31 08:15 | |
![]() | jag tycker att kvinnokroppen är både fantastisk och vacker, oavsett "skalet" | |