Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 498 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teppy | 2008-11-07 11:40 | |
![]() | Sanningens ögonblick. hallå! Vad tycker ni om programmet? Det börjar igen på söndag. Ska bli riktigt skoj att se faktiskt. :) | |
| ElinHelena | 2008-11-07 11:47 | |
![]() | Ska bli kul att se om Linda Rosing är avundsjuk på Carolina Gynning ialf :D | |
| Teppy | 2008-11-07 11:50 | |
![]() | Fast det såg man ju i den lilla "video-snutten" som visats :) "jag är avundsjuk för Carolina Gynning blir jämt skitsnygg på bild".. haha Detta programmet är rätt roligt. Sen när dom svarar sitt svar och det kommer upp att det är falskt, vissa blir så chockade och säger att dom faktiskt svarade sant. haha | |
| l0llo | 2008-11-07 12:19 | |
![]() | Jag följde det förra gången och jag tycker att det är skit bra. Ska se det på söndag också! Men jag kan tycka att det ibland kan kännas lite väl uppgjort.. Känns inte riktigt sant ibland =/ Men grymt bra program ändå. | |
| Pluttisen | 2008-11-07 12:57 | |
![]() | JAg ska kolla :D Är ju kul å se dom göra bort sej... Men jag skulle inte vilja sitta där själv... Skulle ni??? | |
| ElinHelena | 2008-11-07 12:58 | |
![]() | Jag skulle ställa upp! | |
| efrezina | 2008-11-07 13:08 | |
![]() | vilken kanal? kan man se det på webben? låter kul.. men bor utomlands :( | |
| fal3n | 2008-11-07 13:30 | |
![]() | Ganska uppgjort program verkade de som förra gången iaf. Klart man skulle ställa upp, har inte ett skit att dölja eller "ljuga" om :P | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-11-07 13:33 | |
![]() | Det verkar vara ett bra tillfälle att få pengar om man har gjort en jävla massa skit mot ngn men redan rett ut det. Då finns det ju inga egentliga avslöjanden att göra och man kan lugnt svara på dom jävligaste frågor utan att behöva oroa sig för ngt. | |
| Piaree | 2008-11-07 13:51 | |
![]() | Kanal 5, efrezina. Skitprogram för övrigt. Finns väl bättre saker att göra än att gotta sig åt andras olycka. Förnedrings-tv känns ruskigt 90-tal. Ute, tröttsamt & tråkigt. | |
| Teppy | 2008-11-07 14:53 | |
![]() | Förnedrings-tv? Dom ställer ju faktiskt upp självmant och dom vet ju vilka omständigheter det är. Jag hade gärna suttit i stolen :) | |
| Piaree | 2008-11-07 14:56 | |
![]() | Jag tänker nog mest på de anhöriga. De blir ju mer eller mindre tvingade att medverka då man ju vill höra saker direkt & inte på rikstäckande tv flera månader senare. Den mesta förnedrings-tvn är "frivillig", det är ju det som är så sjukt. | |
| Teppy | 2008-11-07 14:57 | |
![]() | Ja, och det är det som verkar vara modernt nu. det hela började ju med Baren.. | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-11-07 15:19 | |
![]() | Jag skulle vilja se hur kontraktet för deltagarna ser ut. Jag antar ju att de förbundit sig att delta i TV-inspelningen redan när de går den där "testronden" från vilka frågorna sedan tas. Men vad skulle det innebära för dem att bryta den överenskommelsen? Och jag tycker också mest synd om de anhöriga, förra säsongen mest om den där tjejen som hade en sådan svinaktig pojkvän, och han hade ju tydligen bestämt sig för att göra slut på henne och gjorde det på det där förnedrande sättet. Andra program som jag inte gillat av samma skäl: "Förlåt mig" (som dessutom lades ner efter det som jag anser vara det grövsta; de hade tagit dit en ung flicka (under 15 år) som bad sin pappa om förlåtelse för att hon sagt att han utnyttjat henne sexuellt. Det blev rättegång och pappan dömdes dessutom för det, och sedan var alltså pappan, dottern och mamman med i TV och flickan sa att hon hittat på allt!) * Det där programmet som Hanna Widell hade och där en panel bestånde av några "människofördömare" (som dock hade fina titlar) skulle avgöra vem av de tävlande som mest förtjänade att vinna pengar.... Tutti-Frutti var ju inget i jämförelse, tjejerna där visade ju "bara" sina bröst --- i andra program har folk vänt ut och in på sitt inre. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-08 06:38 | |
![]() | Bra sagt Paniksurr! Det är ju förnedrings -TV inget som TV 5 hymlar med att det inte är. Förnedringen består ju inte av de som förbundit sig till ett kontrakt utan de är ju vänner, anhöriga och partners som eventuellt blir förnedrade inte den som sitter i "heta stolen". Han/hon vet ju exakt vad de ska svara. De är ju de tillbjudna som får spekulera, det är ju oftast de som blir drabbade. Tyvärr säljer ju sådant, liksom tidningarna lever på dåliga nyheter! | |