Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trtl - Ej medlem längre | 2008-11-19 08:07 | |
![]() | Trilskande tangentbord! Jag behöver akut hjälp med mitt tangentbord som av och till är helkajko! Hela översta bokstavsraden (Q - Å) fungerar inte, inga tecken går att skriva! Detta problem uppstår utan särskild anledning och det är skitjobbigt då man får googla fram bokstäverna för att kunna skriva nåt! Nån med ett bra tips? Tacksam för hjälp! | |
| micro113 | 2008-11-19 08:15 | |
![]() | Rengör med dammsugaren. Funkar inte det, så köp ett nytt -- ett vettigt tangentbord kostar ju under hundringen. | |
| Bitte - Administratör | 2008-11-19 08:15 | |
![]() | Köp nytt tangetbord .. det borde vara den enklaste lösningen Bitte | |
| Fruktsaft | 2008-11-19 08:35 | |
![]() | ja, köp nytt. själv har jag 'a' på laptopen som trilskas... vart kan jag hitta en ny laptop för 100:-? :) | |
| mrperfect | 2008-11-19 09:22 | |
![]() | man kan ansluta ett extern tangentbord till lappen....fast det är ju obekvämt ibland | |
| micro113 | 2008-11-19 09:44 | |
![]() | Jag tror laptopen behöver rengöras -- mitt tangentbord var trögt, tills maken öppnade och rengjorde min laptop. Nu funkar den utmärkt igen. För att inte tala om att jag slipper kylklamparna, för fläkten funkar mycket bättre utan dammfilt än med :)) Laptop -- vet du någon, eller kan du själv, öppna och försiktigt rengöra med dammsugaren -- så prova det. Annars lämna in ..... det är troligen värt pengarna. | |
| mrperfect | 2008-11-19 11:59 | |
![]() | Ahhhhh, det är härligt med högtryckstvätt :D | |
| trtl - Ej medlem längre | 2008-11-20 16:04 | |
![]() | Hej igen, tyvärr visa det sig att det INTE är t-bordet det är fel på utan ngt annat. (har prövat annat t-bord med exakt samma resultat, ej heller fel på portarna). Har varit i kontakt med både hårdvarulev. o MS, (kör tyvärr på OS Vista...) de har ingen lösning mer än en total ominstallation vilket jag tycker är vidrigt. Drivrutiner? Nä, inte där heller. Slänger därför ut ytterligare ett rop på hjälp i hopp om att det kanske finns ett datasnille här på sidan... | |
| -Lala-la | 2008-11-20 16:53 | |
![]() | Kanske är du ordblind? Ta en duplo. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-20 17:00 | |
![]() | trtl: Vad är vidrigt med total avinstallation? | |
| Kirkelina | 2008-11-20 17:21 | |
![]() | Hur ansluter du tangentbordet? Med USB eller en rund kontakt? Det kanske är något fel på kontakten i datorn. Använder du redan USB så testa att sätta tangentbordet i ett annat uttag eller om du har en gammeldags rund kontakt så testa med ett sådant tangentbord. Eller tvärtom om du redan använder den äldre versionen. | |
| Kirkelina | 2008-11-20 17:23 | |
![]() | oj, såg inte att du redan testat portarna. Har du kollat i systemegenskaperna så du inte har något fel där? | |
| trtl - Ej medlem längre | 2008-11-20 21:19 | |
![]() | Lala- kul. NOT! Nattravn- Total OMinstallation är vidrigt och jobbigt, inget jag tror ngn längtar efter! Kirkelina- ja, inget som indikerar ngt fel. Skriver detta via skärmtangentbordet - det tar TID! "En som är trött på datorer..." | |
| Kirkelina | 2008-11-20 21:47 | |
![]() | I ditt första inlägg skriver du att du måste googla fram bokstäverna för att kunna skriva. Jag kanske är dum, men vad menar du med det? | |
| trtl - Ej medlem längre | 2008-11-20 23:18 | |
![]() | Innan jag fann"skärmtangentbordet" på min dator, var jag tvungen hitta bokstäver jag behövde via Google. | |
| Kirkelina | 2008-11-21 07:41 | |
![]() | Nu förstår jag! Du kopierade och klistrade in de ord eller bokstäver du behövde därifrån. Smart! | |