Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trosell | 2006-03-09 11:49 | |
![]() | Grodor Jag tillhör den del av befolkningen som inte tänker efter innan jag öppnar munnen... alltså hoppar det ut många grodor ur min mun :P Tror inte jag är ensam om det här på betapet så jag startar en grodtråd. En klassiker från mig är: "Man måste vara dum för att ha roligt" | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-03-09 11:57 | |
![]() | kanske inte ett måste men det undanlättar | |
| Fjupplisa | 2006-03-09 13:55 | |
![]() | En av många konstigheter jag sagt är : Jadu...det beror på att jag har memografiskt foto....dvs fotografiskt minne | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2006-03-09 13:56 | |
![]() | "du får skylla dig ensam" tycker jag är bra, istället för "själv" | |
| trosell | 2006-03-09 14:07 | |
![]() | "Var ligger atrappen till videokameran" Mamma menade självklart adaptern.... det är inte lätt :P | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2006-03-09 15:05 | |
![]() | "-oj, det där blev en rejäl massuppfittning" =missuppfattning :p | |
| Dr Jacoby | 2006-03-09 15:07 | |
![]() | Jag har försökt beställa en "Cola utan läsk" och räckte sen fram ett kvitto för att betala med... En såkallad dubbelklump :) | |
| GM Flash - Ej medlem längre | 2006-03-09 17:19 | |
![]() | En vän berättade att hon hade sagt "vad fin du är, jag känner inte igen dig" till en person hon inte hade settt på ett tag. | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2006-03-09 18:17 | |
![]() | Jag råkade säga "tfm" i kassan på konsum för ett tag sen | |
| willas - Ej medlem längre | 2006-03-09 18:22 | |
![]() | Jag arbetar som högtsadielärare. En gång klarade en svag elev av att svara på en fråga som andra i klassen inte kunde. Jag utbrast berömmande: "Se, nog kan du något du också"... | |
| TomasLeonard | 2006-03-09 21:20 | |
![]() | En psykiskt sjuk patient sa en gång till mig: - Vem som helst kan bli psykiskt sjuk eller hur? jag svarade: -Nää jag kan inte hålla med dig... Hoppas gudarna sov eller nåt ..usch å fy... | |
| Darleen | 2006-03-09 21:43 | |
![]() | "Ett par fåglar fåglade förbi" Jag har jobbat som frisörassistent en hel del, där jag tvättade kunders hår. Då en kund frågade mig när jag tvättade håret på henne. "Hur vare i början, vare svårt att inte skvätta ner kunderna?" "Ja de va lite svårt när det spruta..ehh kom i ansiktet på dom!" Blev fel båda svaren...!! sen sluta vi prata...hrrm | |
| Darleen | 2006-03-09 21:52 | |
![]() | Min kompis jobbade som reseledare förra året då hon hade en transfer från flygplatsen och berättade lite om ön.. Hon visste inte om hon skulle välja ordet hitta eller finna när hon skulle berätta om en grej... så det blev "Ja där kan fitta..." (som tur var, var gästerna danskar, så de reagerade inte så värst mycket) | |
| BBKing | 2006-03-09 22:57 | |
![]() | I min sons klass på högstadiet hade de en musiklärare som inte var speciellt omtyckt. Han lyckades inte "nå fram" till eleverna som det kallades. En dag när en av eleverna kom till musik klassen hade han fått en MP3-spelare som han hade igång. När musikläraren såg detta sa han: "- Här i klassrummet lyssnar vi inte på musik!" Nähä.... Lite fel ordval kanske........ | |
| Jenniepennie | 2006-03-09 23:31 | |
![]() | Min mamma sa en gång: att grannarna var "flyssinyttade".... | |
| Anna Maria | 2006-03-10 00:18 | |
![]() | När jag jobbade i affär så var det en mamma o en liten bebis vid kassan. mamman skulle köpa shampoo dä sa jag på bebis språk till bebisen...."Sta duu heem o tätta håååålet nu???? | |
| HappyU | 2006-03-10 16:33 | |
![]() | Det här hände för nästan exakt 20år sen.. Jag gick i 7an och när vi ställt upp vid skåpen (för att i gemensam trupp marchera till matsalen) så skulle vi ha en tyst minut för Olof Palme som blivit mördad. När alla sansat sig och stod knäpptysta kurrade min mage.. jag viskade till min kompis "nej, min kurre magade" vilket resulterade i att hon bröt i hop av skratt.. | |
| pilutta-dej | 2006-03-10 17:06 | |
![]() | Mitt bästa exempel är väl snarare ett bevis på mitt förvirrade tänkande än en språkgroda. Jag hade lånat ut bilen till en arbetskamrat och när jag kom till jobbet på morgonen hade hon parkerat bilen där. Jag tänkte förbryllad: Är jag redan här? | |
| HappyU | 2006-03-10 22:27 | |
![]() | Pilutta-dej.. den va bra! Det går ju skylla på att det var på morgonen och säkert jätte tidigt ;o) | |
| pilutta-dej | 2006-03-10 22:52 | |
![]() | Det är trösterikt med människor som tänker väl om en, tack HappyU! | |