Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade24
Mobilspel
Pågående21 734

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lelou - Ej medlem längre2006-03-15 16:05
Antal inlägg: 2025

även om jag inte håller med carola ett smack så har hon ändå rätt att tycka precis vad hon villl...(även om det inte är många som håller med).
Jag tycker den diskussionen är rent av löjlig. Har ju inget med varken hur hon framför låten eller låten i sig.
 
HumbleBug2006-03-15 16:23
Antal inlägg: 1836

Slemmet, Jag var bara sarkastisk förut.

Egentligen ÄÄÄÄÄÄÄÄLskar jag melodifestivalen. :)
 
nina73 - Ej medlem längre2006-03-15 16:26
Antal inlägg: 2694

Jag hoppas att folk INTE ringer o röstar på såna som Carola, kikka bjrörn Kellman , Linda Bengtzing... de e schlager, Ja visst, men dom hör itne hemma i eurovision song contest.. Dags att börja fatta att de e nyare tider..
Nä heja Poodels, BWO ; Andreas eller magnus =)
 
Sweet Ama - Ej medlem längre2006-03-15 16:37
Antal inlägg: 212

jag som inte tyckte carolas låt var något bra även om hon gjorde den bra kom på mig själv med att sjunga med när jag hörde den på radion här om dagen. Åh andra sidan gjorde jag det samma med andreas johansson som jag tyckt om från början. så nu blir jag nog glad om nån av dom vinner. källman tyckte jag inte om alls men vem vet, kan jag ändra mig i carolas fall kan jag ändra mig i hans...
 
HumbleBug2006-03-15 16:55
Antal inlägg: 1836

Tycker att folk stirrar sig blind på vad de själva tycker om. Man måste försöka se till vad som kan funka där ute i finalen. Björn, Carola, Bentzing - ingen av dom har en bra låt som funkar. Sverige har inte ens en liten fjuttig chans det här året. Det är bara att inse.

Nu var jag seriös för en gångs skull . . .
 
gubbi2006-03-15 17:25
Antal inlägg: 2638

Frågan är dock om man vill skicka den låt man gillar bäst eller den man tror har störst chans... det är inget självklart val!
 
Russinkvist2006-03-15 17:31
Antal inlägg: 5


Tack gubbi för länken nu har jag kunnat kolla in Finlands bidrag, trodde inte det var sant när jag för en vecka sedan läste vilka som vunnit den finska festivalen. Go Finland! Röj rejält! den stora festivalen kan behöva chockas lite :)
 
gubbi2006-03-15 17:49
Antal inlägg: 2638

Visst är det intressant... :) Norge kör på klassiskt etno-stuk och Danmark vet jag inte riktigt vad jag ska säga om...
 
IMO - Ej medlem längre2006-03-15 19:52
Antal inlägg: 1766

Ifall ni vill höja nivån lite på låtarna till nästa år så bidra gärna i denna tråd:

www.betapet.com/inde...am p;page=0
 
sporten - Ej medlem längre2006-03-16 01:12
Antal inlägg: 32

BWO är absolut bäst och kommer ha absolut störst chans i Aten!

Martin och bard rockar stenhårt!!!

Vinner carola gräver ja ned mig...
 
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd2006-03-16 03:09
Antal inlägg: 4814

Enligt 2800 röster (och fler kommer) på svt.se/melodifestivalen/ så kommer Carola iaf att vinna nätpubliken (3 av 10).

BWO har å andra sidan cirka 2 av 10, och 1 på Rednex, Poodles, Linda, Andreas.

Magnus & Magnus har inte ens 1 av 10 tillsammans.

Längst ned hittar man Björn & Kikki.
 
Pekkis2006-03-16 18:17
Antal inlägg: 1173

Carola kommer vinna, och det skär i mitt hjärta. Inte nog med att hon är en ond person, låter var kass och hon var kass. Utstrålning=noll.

Jag hejjar, hejjar, hejjar på BWO, precis som sporten ska, kommer de ha störst chans i Aten.

Fast Rednex låt var bra bra efter andra lyssningen =)
 
MrsFlash2006-03-16 19:17
Antal inlägg: 240

Håller med om att Andreas Johnsson ska vinna, bara han sminkar sig lite mindre :) Gillar Rednex också!
 
Angus2006-03-16 19:22
Antal inlägg: 380

Roger, idag föreställer jag en älg, Pontare!!
Jag tycker den låten är bra..
 
Pastor Green - Ej medlem längre2006-03-16 19:24
Antal inlägg: 192

Som vanligt misstar sig Betapets trogna användare om både det ena och andra. I ett pluralistiskt samhälle måste ju Carolas (och som bekant även mina) åsikter kunna absorberas. Annars är det ju inte ett pluralistiskt och demokratiskt samhälle, annars biter sig så att säga samhället i svansen.
Jag och mina närmaste kommer hålla tummarna på Carola - för hennes underbara röst, sin scenvana och gudomliga utstrålning!
 
keyzer zöze - Ej medlem längre2006-03-16 21:43
Antal inlägg: 8

Carola kommer vinna bara för att hon är Carola, hon skulle kunna ställa sig på scen o rapa alfabetet, svenska folket skulle gladeligen rösta på den skenheliga lilla bögikonen..
 
grisiparis - Ej medlem längre2006-03-16 23:06
Antal inlägg: 17

Carola får inte vinna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hon är gammal och förlegad
min favorit är magnus carlsson
 
lelou - Ej medlem längre2006-03-17 22:13
Antal inlägg: 2025

fast egentligen så ...när man bara lyssnar på låtarna (som man kan göra på aftonbladet)..så är det faktiskt Magnus Bäcklunds låt som låter starkast..alltså som en låt som både fastnar med lite röst och riv i.

Äsch...vi får väl se i morgon. Problemet är att de som röstar på Carola figurerar inte ute på nätet och får ta del av våra kloka åsikter :). De flesta svenssons i medelåldern suckar ju sig hänförda över denna lilla tös. Suck. Och ringer som besatta.
Själv är jag för snål för att rösta, jag nöjer mig med att gnälla över resultatet i efterhand.
 
Domino12006-03-18 08:43
Antal inlägg: 68

Gillar inte Carolas åsikter men hon är en fantastisk artist med enorm utstrålning! Hejar på henne eller BWO!
 
Fjupplisa2006-03-18 17:41
Antal inlägg: 2010

Det enda Carola utstrålar är elakhet, finns inte ett uns känslor i hennes ögon, är bland det läskigaste jag har sett. Fast å andra sidan vore det ju kul om hon vann i kväll o så kvalar vi inte in till den stora tävlingen....hmm, kallas skadeglädje tror jag.
 
Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?