Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 227 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sandrawallin | 2008-12-09 10:59 | |
![]() | Virus på Msn Hjälp! Härom dagen fick jag en fotolänk skickad till mig på msn, dum som jag var öppnade jag den =( Varje gång jag går in på msn så skickas samma länk till de av mina kontaker som är uppkopplade, oftast har jag hunnit varna dem, men nu vågar jag inte logga in. Jag har laddat ner msn-cleaner, men den bara låser sig. Är det ngn som vet hur jag kan bli av med detta?? | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-09 11:10 | |
![]() | Byt lösenord... de gjorde ja o de hjälpte.. o öppna ALDRIG nåt som ser skumt ut... ja fick oftast länkar från mina kontakter som inte ens va inloggade.. | |
| cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 11:13 | |
![]() | ja såntdär händer | |
| sandrawallin | 2008-12-09 11:13 | |
![]() | ok, ska testa med det. Tack så mycket EssQ | |
| malekhamoves | 2008-12-09 11:16 | |
![]() | sandra: Du har väl letat upp viruset med ditt antvirus-program och avlägsnat det? Annars har jag svårt att tänka mig att det skulle försvinna av sig självt bara man byter lösenord. | |
| malekhamoves | 2008-12-09 11:18 | |
![]() | Tror jag letade upp det med Spyware och tog bort det med AVG, båda är gratis (har jag också för mig)... Äsch, någon kan säkert hjälpa dig bättre :) | |
| sandrawallin | 2008-12-09 11:20 | |
![]() | ja, jag har tagit bort det men det återkommer så fort jag går in på msn. Jag känner mig så otroligt arg på mig själv, men jag trodde ju bara att min kompis skickade ett foto till mig, brukar annars vara väldigt försiktigt....... | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-09 11:28 | |
![]() | Efter att ja fick sånt så frågar ja alltid vedebörande om hon/han skickat nåt till mig innan.. :) | |
| malekhamoves | 2008-12-09 11:32 | |
![]() | Äsch, känn dig inte allt för dum nu sandra... Det finns olika, en del har t.o.m. en text till och sedan en länk. Du är ju inte ensam om att blivit lurad precis ^^ .. men frågan är om det verkligen är borta då, det verkar ju inte som det. Men gör så som EssQ säger också iaf, fråga dina vänner innan och skriv till alla att inte öppna några länkar som du skickar. | |
| sandrawallin | 2008-12-09 12:51 | |
![]() | nu har jag både bytt lösenord (tog mig ett tag att hitta hur jag skulle göra) och kört msn cleaner från spyware, så nu hoppas jag att jag är av med elländet!!! tack för alla tips, och hoppas att jag inte kommer att behöva be om fler........fingers crossed!!! | |
| milla39 | 2008-12-09 13:04 | |
![]() | Ja se upp med alla dessa mail,det finns t.om nåt virus nu som fördärbar hela hårddisken om du öppnar det: Om du får ett mail kallat POSTCARD, trots att det skickas till dig från en vän; öppna det inte!! Stäng av datorn omedelbart!!! Man vågar snart inte starta datorn med allt skit som kan komma in | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-12-09 13:17 | |
![]() | Hett tips: Ha alltid kopior på viktiga dokument på en extern hårddisk. Oavsett om ni då blir drabbade av värstingvirus så har inget viktigt gått förlorat. Detta har jag lärt mig den hårda vägen... Mååånga bilder försvann. | |