Spelrum
Giraffen27
Krokodilen2
Elefanten3
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 322

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lilltilda2008-12-11 13:52
Antal inlägg: 2

I valet och kvalet
Hej, jag har ingenting att göra så jag tänkte bara se om det finns några här som läser/har läst till sjuksköterska nyligen?
Jag tar studenten till våren och har bestämt mig för att jag vill bli sjuksköterska. Jag vet bara inte vart jag skall göra det (ville Lund men har tyvärr inte tillräckliga betyg för det...). Jag funderar på att läsa i Halmstad eller Kristianstad (jag gillar nedre delen av Sverige....). Finns det någon som har läst där? Var det bra? Ge mig lite tips! Jag har en värdelös syokonsulent....

Matilda

Tess 082008-12-11 13:53
Antal inlägg: 18003

Läser nu. Har snart gjort 2 av 3 år....

Tess 082008-12-11 13:54

Fast jag bor i norrland... ;-)
Kul i alla fall!!!

lilltilda2008-12-11 13:55
Antal inlägg: 2

Okej, hur gamla är människorna som går ditt program? Är det vanligt med unga människor där?

Tess 082008-12-11 14:04

Våran klass är en liten 'specialare', men i den stora klassen vi går i är det flera yngre.
Det är många som går direkt från gymnasiet och utbildar sig och det kan funka jättebra. Dock är det bra många av de yngre som vill leva 'studentliv' med fester och så och det funkar inte lika bra.
Det finns många yngre som inte festar järnet och det går jättebra för dom!
Den yngsta vi har i klassen är väl ca nyss utgången från gymnasiet och den äldsta är väl 40+ (minst två är 42, men det kanske finns fler/äldre)...

Åldern har ingen betydelse i fallet, är man bara intresserad och motiverad så går det!

Lycka till!

StinaD2008-12-11 14:13
Antal inlägg: 349

Jag började läsa för flera år sedan (nu ser SSK-linjen helt annorlunda ut sen EU-standarden kom)... men då läste jag på Borås Högskolan. Det sägs att den utbildningen skall vara väldigt bra.

Lycka till!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?