Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade71
Mobilspel
Pågående22 434

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Pekkis2006-03-16 21:24
Antal inlägg: 1173

sämst på TV
Bottenskrapet måste vara City Guys som går på femman, vardagar 7:50.
Men jag ser det ändå varje morgon, för att pigga upp min müsli =)

Har ni andra några tips?
 
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd2006-03-16 21:30
Antal inlägg: 2977

Språka på serbokratiska var en riktig höjdare när man yngre o sjuk o hemma från skolan
 
keyzer zöze - Ej medlem längre2006-03-16 21:47
Antal inlägg: 8

Jag kan varmt rekommendera serien ocean avenue på tv4+, ett svensk-amerikanskt samarbete som resulterat i en alldeles fantastiskt usel serie med huvudlöst dåligt manus och totalt talanglösa skådisar. Går på vardagnätter runt 2.30, missa inte..
 
Jo-na-tan - Ej medlem längre2006-03-16 21:52
Antal inlägg: 1955

Keyzer: Haha, förlöjligade inte Filip & Fredrik den i 100 höjdare?
 
GM Flash - Ej medlem längre2006-03-16 23:51
Antal inlägg: 255

De sämsta måste väl vara alla jävla ring-in-och-gissa-spel som har ploppat upp i alla kanaler de senaste åren. Har aldrig ringt in, men har ibland kollat på det i min tristess. Har analyserat dom och kommit fram till att det är Sveriges största bluff för fan. Speciellt när det är så kallat "fast pris" man vinner. Då kan de ha ett ord som ser ut som _U_A. De har tänkt ut alla möjliga ord det kan vara och har bestämt sig för att ge priset till den som gissar på det sista möjliga ordet, eller den som gissar när programtiden håller på att ta slut. Ibland kan de nästan säga "nej det är tyvärr fel" innan man har svarat, brukar vara så bland de första som tävlar. När det har gått några varv med svarande ser man att programledaren kollar på producenten och inväntar dess svar på om gissningen ska vara rätt eller fel. Detta är fan något som Plus eller Insider borde ta upp. Någon sådan grov utnyttjning av IQ-befriade människor har jag aldrig sett.
 
HappyU2006-03-17 11:08
Antal inlägg: 6836

GM Flash - kunde inte sagt det bättre själv.
 
Dyslekso2006-03-17 11:28
Antal inlägg: 8945

"Veckans president" lovar att bli ett riktigt lågvattenmärke. Första avsnittet igår var som en arkeologisk utgrävning av skräp från 80-talet. Studion upplyst som en operationssal, vinjetterna bestod av opera och jazz och samspelet mellan de tävlande och programledaren var minst sagt stelt. Skräckfascination!
 
ewaleena - Ej medlem längre2006-03-17 12:32
Antal inlägg: 1977

jag håller fullständigt med GM Flash. Och kolla på allt annat skit som går på förmiddagarna i varenda kanal snart. finns inget vettigt att se annat än på discovery, som för den delen också börjar köra bara massa repriser...
 
Snurt2006-03-17 18:15
Antal inlägg: 1304

Jag tycker jeopardy luktar fisk.
 
Spyan2006-03-17 18:24
Antal inlägg: 673

jag såg repris av "tre kronor" idag. pinsamt värre. undrans vart dom har hittat alla jättedåliga skådisar nånstans? för att inte tala om "nya tider".... ojoj.
 
anduin - Ej medlem längre2006-03-17 19:35
Antal inlägg: 273

Blir less på alla nyhetssändningar, dom visar ju exakt samma saker hela dagen hundratals gånger. En gång på morgonen och en på kvällen kan väl fan räcka?
 
Amandarin2006-03-17 22:28
Antal inlägg: 173

Jag tycker det är tråkigt för oss som fortfarande bara har de tre standardkanalerna att det inte går någonting mitt på dagen. Ofta står det mellan tv-shop/trav och riksdagen i tvåan (finns inget som är så störande som när man väl börjat följa en av de odrägligt tråkiga debatterna och det börjar hetta till också BANG! nu över till textsnuttar från svt 24.
 
lelou - Ej medlem längre2006-03-17 22:34
Antal inlägg: 2025

de där hemska "days of our lifes" eller vad skiten heter...såna sega sura inomhus serier som tv 3 visar :(
 
ankiborg2006-03-17 23:12
Antal inlägg: 587

ocean avenue... vår egen lilla Viktoria Silverstedt är med i den, annars tycker jag Big Brother är den största dyngan som går på tv nu
 
Pastor Green - Ej medlem längre2006-03-18 01:24
Antal inlägg: 192

Jag är något gammalmodig och har fortfarande min svartvita tv som jag införskaffade mig 1973 (till ett förmånligt pris) och är därför lyckligt okunnig om all smörja som televiseras. Jag får bara in kanal 1 på den.
 
IMO - Ej medlem längre2006-03-18 01:32
Antal inlägg: 1766

Stackars Pastor Green!

Hur löser Pastorn sitt behov då Helgmålsringningen endast sänds på SVT 2?
 
myran_64 - Ej medlem längre2006-03-18 04:15
Antal inlägg: 3157

*S*.. han kanske håller i dom själv??
hur många avsnitt har det varit i "days of our lives" och hur mycket kan hända en familj?? helt orealistiskt. Det är trist att man ska betala när det är så skitdåligt på tv:n hela tiden, det finns nästan inget vettigt program kvar, bara massa såpor och vem är bäst/snyggast/roligast/me st talangfull/kvickast/händi gast/mest inspirationsfull osv..
 
Pastor Green - Ej medlem längre2006-03-18 04:20
Antal inlägg: 192

Tack för din medömkan IMO, men bär man tron inom sig behöver man näppeligen tevemediet för att förstärka och bekräfta den.
För övrigt verkade jag som konfirmationspräst i Bollnäs för ett antal år sedan, och redan då hade folk svårt att stava till Victoria SILVSTEDT, för bövelen. Det är en fin flicka. (Vart tog förresten det fina programet Visst nappar det vägen?).
 
GM Flash - Ej medlem längre2006-03-18 14:23
Antal inlägg: 255

myran_64 du behöver inte betala tv-avgift om du inte vill. Ring bara och säg att du har blivit hippie, frälst eller vad fan som helst och kastat bort tvn och radion. Har aldrig betalat tv-avgift, och känner inte heller någon som har gjort det. Dom pengarna behöver jag bättre själv.
 
Fjupplisa2006-03-18 17:31
Antal inlägg: 2010

Big brother...man är ju rätt glad att man inte är förälder till nån av de ärthjärnor som huserar i det huset...
 
Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?