Spelrum
Giraffen4
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 361

Forumkategorier

Användare Inlägg  
testdummy2008-12-16 19:41
Antal inlägg: 11

Akvarieproblem
Jaha då var det jul igen... åh vad jag älskar julen, myset med tända ljus och alla goda dofter som hör julen till.
GRAN tänker jag då på just nu i denna stund. Brukar plocka in en redan vid lucia eftersom den åker ut dan efter doppare dan...och ska man då som traditionen säger, ta in granen dan före dan, ja då blir det en väldigt massa jobb för en väldigt kort tid. Dessutom njutar man ju som mest av julen innan julafton- inte efter!! Så tycker jag!!
Nu till mitt gran problem?? Som alltid så skall man ju göra plats för denna julens finaste prydnad och det är ju en plats som man får försöka möblera fram?! Så är det hos mej iaf. Och nu är den på plats!! Problemet som kvarstår- Mitt akvarium!!
Det står nu mitt i rummet kan man säga, och det finns ingen plats där jag kan förvara det tillfälligt!!
så är det någon som vill köpa ett 375 L JÄTTE FINT AKVARIUM?? Hör gärna av er till mej, för jag ska få plats med lite främmat här på jul!

Testdummy

Lilla Busan2008-12-16 20:02
Antal inlägg: 896

Jag skulle helt klart kombinera dåligt utrymme o inte göra det mindre i sig än det redan är..

Så knyt fast ett ankare i julgransfoten, i med granen, stoppa in hela härligheten pyntad o klar i akvariumet...

Lite juligt för firrarna, du behöver inte tänka på att fylla på vatten så granen inte skall barra o det ser fruktansvärt kul ut..

;-)

Se det aldrig som problem se det som en utmaning.. o tänk hur kul fiskarna ha det som liksom människorna får dansa runt granen ..

GOD JUL PÅ´REJ

testdummy2008-12-17 19:51
Antal inlägg: 11

Ja du busan...din ide är inte tokig...men men, jag tycker ju om att se mina fiskar simma omkring, och det kan bli svårt med en julgran i akvariet. Go jul på re själv BUSAN.

Tina

Nattravn - Ej medlem längre2008-12-17 19:52
Antal inlägg: 9141

Pris?

skogstorparn2008-12-17 20:27
Antal inlägg: 2287

sjunkbomb?

Lilla Busan2008-12-19 08:52
Antal inlägg: 896

testdummy///// så dem stackars firrarna skall inte få simma runt gran bara för att du vill se dem hela tiden .. Sicken fångvaktare.. :-)

O jag har aldrig dumma ideer, bara ibland kanske lite svåra att få till skratt

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?