Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SaraAras | 2008-12-16 22:55 | |
![]() | Konstigt folk på blocket Sitter här och undrar över folk som lägger ut annonser på blocket, och folk som svarar på annonser. Min mamma la ut en annons om att hon ville hyra ett hus och blev uppringd av en gubbe. Han började berätta om huset för att sedan fråga mamma vad hon tyckte om. Mamma svarade väl lite kort men ville inte vara oartig. Sen frågade gubben hur hon såg ut och om inte dem kunde träffas mm. Psyco!! Mamma sa att hon inte var intresserad och då frågar han om hon inte har nån kompis som är singel. Varför gör man så här? Blocket = dejtingsida?? Jag har nyss svarat på 2 anonser ang kurslitteratur. Den ena skrev "ja, boken finns kvar, ge mig din adress så skickar jag den imorron" han har inte sagt någonting om betalningen! Tänk om han kommer hem till mig!? Inte för att jag egentligen tror det men lite skraj blir man ju. Den andra frågade oxå direkt efter min adress men honom/henne ska jag möta upp istället. Jag fråga vad han/hon hette och vad han/hon hade för nr så jag kunde ringa. Svaret blir "min mobil blev trasigt idag och jag vet inte hur ska jag fixa den kan jag få erat nummer i stället så kan jag kontakta er på nåt sätt" fortfarande inget namn... Ja, jag vet, säkert inget alls med detta men tanken slog mig att det finns många sjuka människor där ute. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-16 22:56 | |
![]() | Scchh, de sitter ju här med. Tänk på dårarnas känslor. | |
| SaraAras | 2008-12-16 22:57 | |
![]() | Haha!! Jo sant, men ingen har ju min adress här väl? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-16 22:58 | |
![]() | Kanske inte, men nu ligger din bikinitopp på blocket. | |
| canvas | 2008-12-16 22:58 | |
![]() | SaraAras, hur ser du ut och när vill du träffas? | |
| SaraAras | 2008-12-16 23:05 | |
![]() | Betapet=konstigt folk?? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:06 | |
![]() | Alla utom mig. | |
| canvas | 2008-12-16 23:07 | |
![]() | vad hade du räknat med när du la upp tråden? | |
| SaraAras | 2008-12-16 23:07 | |
![]() | Självklart trashone!! Jag är bara lite konstig.. | |
| SaraAras | 2008-12-16 23:09 | |
![]() | Kanske om nån annan vart med om liknade? | |
| _abc_ | 2008-12-16 23:10 | |
![]() | Det där om din mamma lät ju lite som en bra start på en romantisk komedi i Hollywood-anda. Starring Michelle Pfeiffer and Richard Gere. Feelgood-film. "Den andra frågade oxå direkt efter min adress men honom/henne ska jag möta upp istället. Jag fråga vad han/hon hette och vad han/hon hade för nr så jag kunde ringa. Svaret blir "min mobil blev trasigt idag och jag vet inte hur ska jag fixa den kan jag få erat nummer i stället så kan jag kontakta er på nåt sätt" fortfarande inget namn..." Låter som att ni båda lider av samma paranoid-problem? Där visserligen försäljaren alltid är mer oskyddad tycker jag. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:11 | |
![]() | Minns då syrran annonserade något i stil med "gör allt" och vi var totalt nerringda.. pervona raggade på alla som svarade. | |
| canvas | 2008-12-16 23:11 | |
![]() | är du helt säker på det? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:12 | |
![]() | Jag använder inte blocket sedan jag försökte sälja min Lexus och kaninen från Donnie Darko dök upp bakom mig: www.blocket.se/vi/18...tm ?ca=11_s | |
| SaraAras | 2008-12-16 23:12 | |
![]() | Du har nog rätt _abc_ men jag tycker att det är lite vett o etikett att lämna förnamn när man ska göra en affär | |
| _abc_ | 2008-12-16 23:21 | |
![]() | Håller jag med om, dumt att inte ens ge ett påhittat namn för nu skrämmer ju den personen upp dig, som i sin tur kanske leder till att ni båda tar med kniv och pepparsprej vid affären. Se, sådan rädsla gör att folk dödar varandra, se bara på USA. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:22 | |
![]() | Ja lade en gång ut en damkavaj i mocka.. bild o allt på Blocket. Då ringde en man/gubbe o frågade lite om den o sa att den va till hans fru. Sen började han berätta hur sexig hon skulle vara i den eftersom hon har en exakt likadan kjol till o berätta sen vidare vilken uppmärksamhet hon fick på en finlandsfärja av killarna då hon hade den på sig.. ja försökte att avsluta samtalet o fråga flera gånger om dom skulle ha kavajen eller inte. Han skulle återkomma... de va ett år sen o ja har fortfarande inget hört *s* | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2008-12-16 23:23 | |
![]() | Hahahaha Jaap | |
| sigvard1 | 2008-12-16 23:26 | |
![]() | Satte ut ett barnskrivbord en gång för 100 spänn. Det ringde en kvinna som tyckte jag skulle köra hem det till henne, tre mil bort. Kanske inte så sjukt men ändå, knäppt. | |
| kina65 | 2008-12-16 23:31 | |
![]() | Har lagt ut en del annonser, men ingen som vill flörta alls, trist. | |