Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 881 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-03-19 18:02 | |
![]() | Dagens MacGyver Jag lagade mina glasögon med häftmassa. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-03-19 18:05 | |
![]() | haha! då har du inte sett min Opel Kadett 88!!! | |
| sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-03-19 18:18 | |
![]() | Hur ser den ut då? =) | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-19 18:21 | |
![]() | herregud!! det är bara läsa den tråden, serirspellalot, den innehåller nog alla typer av lagningsmateriel.. inklusive jesustejp.. =) | |
| fyllskalle | 2006-03-19 18:29 | |
![]() | Medelst bågfil och diverse elektriska verktyg lyckades jag montera en solavskärmare i mitt sovrum. Mvh Fyllskalle | |
| TopBanana | 2011-04-26 16:26 | |
![]() | Jag fixade nytt "fanbelt" med "strumpbyxor" (trikå leggings...) | |
| koksiken | 2011-04-26 17:31 | |
![]() | När jag skulle låsa upp min SAAB V4 kombi (för en massa år sedan) så lossnade låskolven från dörren och satt kvar på nyckeln. Jag fick krypa in genom bakluckan, över en väska och baksätet tills jag kom till framsätet och kunde öppna dörren. MacGyvern som jag sedan gjorde, var att jag hängde öglan från ett gammalt hundkoppel runt handtaget på insidan av förardörren, den andra änden (karbinhaken, typ) fick sticka ut i dörrspringan. När jag sedan ville in i bilen, så drog jag bara i den utstickande delen tills dörren öppnades. Huuur smart som helst! =) Denna bilen brann upp ett par veckor senare, den självantände vid färd till jobbet, det var nog inget riktigt bra exemplar... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-04-26 17:42 | |
![]() | kul att starta en tråd som har legat i träda i 5år. Många av dagens spelare var inte ens födda då, det kallar jag Mcagyver | |
| koksiken | 2011-04-26 17:47 | |
![]() | Yonderboy: är det många här som inte ens är fem år? =) Jag tycker att det är en kul tråd, snacka om återvinning... som sagt: en MacGyver i ordets rätta bemärkelse! För övrigt så är det många tonåringar här som hat-gillar MacGyver i all sin töntighet, den har gått i repris, och går säkert någon dag, i någon kanal fortfarande! | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-04-26 18:00 | |
![]() | Har gjort så många MacGyver att jag vet inte ens var jag ska börja *S* men sista måste väl vara då jag helt demolerade sambons lilla rosa bärbara intill sista skruven (som inte ens ville starta upp) och fick ihop allt och den snurrar och går fortfarande...trots lite mindre skruvar och annat löst som jag borde ha skruvat dit. | |
| betabiffen - Ej medlem längre | 2011-04-26 18:00 | |
![]() | Byggde en bil av tejp... | |
| TopBanana | 2011-04-27 12:07 | |
![]() | Hahaha, perero :) Älskar det där, när man tar isär något som INTE fungerar, så sätter man ihop det igen och tänker "oj... undrar vart det här kom ifrån" - men det fungerar igen. Har nog en hel låda fylld med skruvar och andra delar från sådana projekt... | |
| Rödetott | 2011-04-27 12:31 | |
![]() | Byggde igår en hundbur av kompostgaller :) | |
| perero - Ej medlem längre | 2011-05-17 17:12 | |
![]() | TopBanana:Ja och till slut har man delar så man kan bygga nåt helt nytt man inte alls behöver igen..typ :) | |
| dinodog | 2011-05-17 20:29 | |
![]() | Hade fullt med myror som gick upp och ner i mitt äppelträd. Tänkte som så, jag tar dubbelhäftande tejp och lindar ett par varv runt stammen, det borde väl stoppa dom. Och visst det fungerade toppenbra, myrorna fastnade i tejpen men det som kom efter klättrade över de som satt fast i tejpen. Men det tog ett tag innan dom kom på hur de skulle göra. | |
| kverulanten - Ej medlem längre | 2011-05-17 20:32 | |
![]() | MacGyver for president! | |