Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Angeloflove | 2008-12-25 23:34 | |
![]() | Juldagen Vad gör man så här dagen efter julafton när julklapparna är slut och man tröttnat på julmaten? Själv sitter jag o glor på film med lillknyttet i famnen. | |
| Paniksurr - Ej medlem längre | 2008-12-25 23:35 | |
![]() | Vad fick du för julklappar? Jag fick en hel del böcker och de är ju knappast slut än. Fast en har jag redan läst ut. | |
| Angeloflove | 2008-12-25 23:46 | |
![]() | jag fick en förlovningsring, pengar, en gryta att koka pasta i (ingen lust att göra nu), en fönsterskrapa (nej tänker inte putsa fönster i natt...) sen fick jag lite badskum och lösnaglar och andra tjejgrejer... :) | |
| mrperfect | 2008-12-26 00:05 | |
![]() | Bah, vad är väl en förlovningsring mot en fönsterskrapa? :D | |
| Angeloflove | 2008-12-26 00:30 | |
![]() | ja av den blir inte fönstren rena iaf! | |
| Ceckes | 2008-12-26 00:36 | |
![]() | För första gången så har jag firat jul utan julklappar.. Ville bojkotta julen i år. Då förundras man ändå av att alla pratar om vad man fick för julklappar. Är julafton bara julklappar frågar jag mig då.. Jag har länge velat skippa det här med julklappar men det har tyvärr inte inträffat förr därför att så många av de man känner förväntar sig att de ska ha klappar o köper också klappar till mig för att "det ska va så" fast jag ödmjukt o bestämt bett om att jag inga vill ha..Jag stack dock iväg 60 mil hemifrån denna julen och befinner mig i Stockholm istället o slapp tvånget med julklappar. Och har bara svullat i en massa gottigheter o godsaker hela december o druckit julöl istället. Så idag har jag varit på promenad för att rasta av mig julfeset.. O jag kan nog säga att bättre jul har jag inte haft på länge eftersom jag bojkottade julklappdelandet. | |
| Angeloflove | 2008-12-26 00:39 | |
![]() | jag förväntar mig inte att få julklappar. jag blir glad om nån vill ge mig nåt. :) men jag älskar att ge till de jag älskar och se deras förhoppningsvis glada miner. ^^ | |
| Tedacious | 2008-12-26 01:39 | |
![]() | det går ju inte att undvika att känna sig som en små-kapitalist så här vid jul, men det till trots både ger jag och tar emot julklappar, blev speciellt glad i år av tanken och arbetet bakom presenterna, det står för mer än hälften av julklappen. | |
| Tedacious | 2008-12-26 01:40 | |
![]() | för att svara på frågan, så har juldagen (traditionsenligt) firats med de delar av släkten som är på annat håll under julafton, så det blir en till julafton. dock lite "mindre". | |