Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 643 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LiiiLooo | 2009-01-20 12:12 | |
![]() | Galningar på nätet Har du någon gång råkat ut för en galning på nätet eller känner du någon som har varit ute för detta? Jag började chatta med en kille på nätet för ett tag sen och sen helt plötsligt så stod han utanför min dörr. Vi hade chattat på msn i 3 dagar å sen helt plötsligt åkte han 24 mil för att träffa mig.. han hade kollat upp mig på eniro och sen hade han knackat på hos mina grannar för få reda på vilken dörr som var min.. jag öppnade såklart inte men han häckade utanför min dörr i 2 timmar och smög omkring utanför mina fönster.. under hela denna tiden satt jag livrädd i duschen och bara önskade att han skulle försvinna.. aldrig mer chatten för mig iaf... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:14 | |
![]() | *Gisp!!!* =S | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:22 | |
![]() | Galningar på nätet är ju vardag. Men härrejösses, att någon är så besatt är svårt och tänka sig men värt att registrera. Polisanmälde du honom? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:23 | |
![]() | men GUD stackare har faktiskt varit med om liknande blommor i brevlådan och rop utanför fönstret man ska se upp med de FÖR utåtriktade | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:26 | |
![]() | De finns där alltid men inte så grovt för mig. Jag hittade en tjej en gång på nätet och vi började pratas vid i telefon och pratade om att träffas. Vi gjorde aldrig det men pratade mycket i telefon som sagt, det gick så långt att hon kunde bråka med mig i telefon som om vi var ett stadgat par eller något. Vissa är skruvade helt enkelt. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:31 | |
![]() | Haha, ägd. :D | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:33 | |
![]() | Jag har aldrig varit med om något konstigt. Jag talar bara med normala människor. Om de uppför sig märkligt dödar jag dem med en gammal rostig tumstock. | |
| Miss_jk | 2009-01-20 12:33 | |
![]() | Jag har lite svårt att förstå varför man ger ut sitt fullständiga namn om man bara chattat i tre dagar... Man brukar faktiskt märka efter ett tag vad det är för en typ man pratar med, om han är hetsig på att få närmare kontakt och om han verkar desperado. Då avbryter man kontakten. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:35 | |
![]() | Håller nog med miss_jk. Varför vara så snabb att ge ut info om sig själv, speciellt som tjej! Folk kan verka hur normala som helst bakom skärmen, men sen IRL.. Fråga mig :D | |
| ANDERStG | 2009-01-20 12:36 | |
![]() | Jag tror betapet har en fördel. Rankingen är negativt korrelerad med våldsamma störningar. :) | |
| LiiiLooo | 2009-01-20 12:38 | |
![]() | NameIsNobody: ne jag polisanmälda honom inte.. skäms faktikt över hela situationen.. jag hade ju berättat att jag hade pojkvän men jag var så HIMLA dum & naiv och trodde att man bara kunde prata ´med vem som helst om vad som helst utan att de skulle få några följder... Jag hade ju aldrig ens pratat med honom på telefon så jag kunde ju aldrig drömma om att han skulle göra något sånt. innan han drog så lämnade han iaf 3 röda rosor utanför min dörr och en lapp där de stod att han var ledsen över att han inte fick träffa mig | |
| trovik - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:40 | |
![]() | Haha, det är ju Internets ABC. Ge aldrig ut för mycket info om ni inte kan ta konsekvenserna. Personligen har jag inga erfarenheter av hembesök. Men det låter ju faktiskt riktigt kul. Tänk om du hade haft en killkompis hemma och bett han öppna. :D | |
| Miss_jk | 2009-01-20 12:41 | |
![]() | -Are men ever nice to strange women for no reason? -No, only for sex. Glöm aldrig det! ;-) | |
| tinagu | 2009-01-20 12:44 | |
![]() | Håller med Miss_jk man ska inte lämna ut sitt fullständiga namn. Man kan råka riktigt illa ut. | |
| trovik - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:44 | |
![]() | Inget som säger att det motsatta inte är sant också. Människor är människor. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:50 | |
![]() | Behöver ju inte va så att man alltid lämnar ut sitt namn.. den som vill kan ju ta reda på ipnummer o galna sig på den vägen.. | |
| Miss_jk | 2009-01-20 12:51 | |
![]() | Ja, fast denna gång hade han kollat upp henne på Eniro, och det är lite svårt med ip-nummer. | |
| EssQ - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:52 | |
![]() | jooo men ja menar bara att man e inte säker bara för att man inte lämnar ut namn :) | |
| Miss_jk | 2009-01-20 12:54 | |
![]() | Nä nä, absolut inte. =) Men man minskar ju risken betydligt i alla fall om man behåller sitt namn och sin adress för sig själv. | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-20 12:59 | |
![]() | Klassiskt dilemma när offret skäms för att polisanmäla. Men det är givetvis en svår balansgång som krävs lite mod och vakenhet. Tur att det inte blev värre iaf. | |