Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hungerstrejk | 2009-01-22 23:39 | |
![]() | Konserthuset i Malmö Är det någon som har varit på Konserthuset i Malmö och tittat på något annat än symfoniorkestern? Jag skulle precis boka biljetter till Håkans spelning där, och fick sittplatsnummer (!) Surfade in på deras hemsida och hittade bilder på "konsertsalen", där står 1200 stolar fint uppradade. Måste det inte va så att dom slänger ut alla stolar och att man får ett sittplatsnummer på biljetten fast man inte sitter!? | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2009-01-22 23:46 | |
![]() | Det är sittplatser. Det är inte som en festivalspelning. Inget hoppa och dansa där inte. Men man får klappa takten tror jag. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-22 23:49 | |
![]() | Värdelöst med sittplats på rockspelningar. Men misströsta inte, om du och alla andra sitter ner i början lär han med all sannolikhet uppmana er att ställa er upp efter några låtar. :) | |
| hungerstrejk | 2009-01-22 23:50 | |
![]() | Men det kan inte stämma. Menar du allvar? | |
| hungerstrejk | 2009-01-22 23:53 | |
![]() | Jag som hade planerat å stå längst fram vid scenen bland alla andra fjortisar.. Nu blev jag riktigt besviken. ska man trängas med stolar e ju allt förstört! fan. | |
| patboone | 2009-01-22 23:55 | |
![]() | Birgerkung: Bara om man klappar på ettan och trean. :) | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2009-01-23 00:09 | |
![]() | Inte nödvändigtvis är allt förstört, kommer bli hur fint som helst ändå. Jag stod på rad sjutton i höstas. Och fick ändå krama Håkan. Och fick sjukt bra överblick över vad som hände på scenen. :) Visst, man är med på ett annat sätt längst fram, men att vara längre bak har sina fördelar. | |