Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 9 |
Mobilspel
Pågående | 19 953 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Piaree | 2009-01-27 18:57 | |
![]() | Trasig cd-spelare mm Cd/dvd-spelaren i min lap-top vill inte fungera. Det är som att den inte orkar få runt disken. Vad kan detta bero på & vad kan man göra åt saken? Går det att koppla in en bärbar cd-spelare som substitut, eller rent av dvd-spelaren? Detta är bara första steget av mina datorproblem. Har numer en permanent banner som påstår att mitt Windows-ex inte är äkta, fast datorn är köpt i butik. Tänkte jag skulle försöka åtgärda detta, men då behöver jag datorns cd-spelare... Någon som har en annan lösning. datorn är en bärbar Acer, typ 3 år gammal. | |
Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-27 18:59 | |
![]() | haha jag har exakt samma problem med min Acer, typ tre år gammal... Jag var in till butiken och frågade om de kunde fixa CD-enheten, men eftersom datorn är så pass gammal så är det inte lönt. Jag ska köpa en ny när jag får råd istället... | |
Piaree | 2009-01-27 19:00 | |
![]() | Åhå. Tack ändå... =( | |
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-27 20:20 | |
![]() | Köp en extern dvd-brännare eller liknande så skall det nog funka | |
Piaree | 2009-01-27 21:04 | |
![]() | Jag får väl göra det. Tack för tips. | |
mrperfect | 2009-01-27 21:28 | |
![]() | ja men att byta den är väl inte dyrt, ty 250 spänn? sen kan du göra vad du vill åt op systemet | |
Ceckes | 2009-01-28 01:52 | |
![]() | Jag är förbannad på att mina mp3-spelarhörlurar är sönder o nu har min handsfree till mobilen också tappat ljudet. Jag skriver det här inne så vet ni det nu alla att det är faktiskt inte roligt!!! Grr o jag har inte så mkt pengar än att jag kan köpa nya.. | |
Orm | 2009-01-28 04:53 | |
![]() | Min acer har också defekt cd/dvd enhet. den syns inte ens i listan över maskinvaruenheter. det gör att jag inte kan formatera om min hårddisk som jag egentligen skulle vilja göra. den är nog fem år gammal. hade problem med att tangentbordet slutade svara med ojämna mellanrum också men jag har kunnat använda det i flera månader nu. gött jag vet tyvärr inte alls vad du bör göra. det är coolt att laga grejer men att skaffa en ny är nog lättast. | |
Linders - Ej medlem längre | 2009-01-28 11:27 | |
![]() | Orm, du får helt enkelt l'ägga windows på disketter. Borde väl räcka med 500 st, och så byt en hel del när du installerar! | |