Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 199 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:12 | |
![]() | vad är det för fel på vissa användare här? finns det redan en liknande tråd så skiter jag högaktningsfullt i det, bara så några vet! asså, en del driver en till totalt vanvett eftersom de ska paja tråd efter tråd efter tråd här i forumet. jag är inte nån forumnörd direkt, men så fort jag hittar en tråd jag finner intressant så tar det fanemej inte mer än 5-6 inlägg så är det ett par-tre brudar (utger de sig för att vara iallafall) som ska sabba och söka uppmärksamhet. det ramlar ofta in några till av manligt (utger de sig för att vara iallafall) kön också. man kunde ju tro att folk som spelar här borde vara rätt intelligenta, men jag blir mer o mer tveksam. vad får ni ut av det? att etableras som betas alldeles egna idioter??? ps. blir jättespännande att se vem av dom som först kliver in med ett av sina korkade blåbärsinlägg. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:13 | |
![]() | *tar åt mig* :D Haha, du såg bra ut. | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:15 | |
![]() | Jag tar inte det här på allvar helt enkelt och tycker inte att humor eller skämt är störande men jag har märkt både här och i verkliga livet at det finns stelbenta typer som inte gillar att man skojar till det, dessbättre är dessa kanska fåtaliga | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:16 | |
![]() | Dröjer nog inte länge förrän även den här tråden har kommit upp i 600 inlägg av typen "hej", "nu ska jag dricka kaffe", "var är ni", "godnatt, puss", "va fin din bild eee!" Tyvärr så är det så att snart varje tråd urartar i sånt, det var betydligt roligare och diskutera saker i forumet för ett tag sen...Hur många ggr måste man *titta in och säga hej* till sina "betakompisar"? Ta varandras telefonnr istället vetja... Ni vet vilka ni är.. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:17 | |
![]() | Nu blev jag sugen på blåbär. Nedrans! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:18 | |
![]() | Blåbär är gott ja. Blir man nu så upprörd så kanske lite terapi vore på sin plats. | |
| kermis | 2009-03-02 20:19 | |
![]() | Måste man vara stelbent bara för att man inte vill att varenda tråd tramsas ner? Tråden om favoriter som inte funkade är ju ett extremt bra exempel på hur det brukar gå till härinne. En person ställer en fråga och genast är sandlådemaffian där och tramsar ner hela tråden, till den grad att trådstartaren ger upp. Är det HUMOR? Är det SKÄMT? Vari ligger det roliga? | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:20 | |
![]() | Tror han är lite putt för han inte är en i gänget ;) | |
| kermis | 2009-03-02 20:21 | |
![]() | Det är inte ofta jag håller med kaninen men i det här fallet har du mitt helhjärtade stöd. Ni som vill chatta, flamsa och "roa" er. Håll er till chattråden eller byt msnadresser. | |
| mrperfect | 2009-03-02 20:22 | |
![]() | så är det ju i verkliga livet, en del tål att man säger hej , en del är ena jäkla surputtar starta en tråd för surputtar så ska jag lämna er i fred :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:22 | |
![]() | Allt skriveri i en tråd är för att synas och att få bekräftelse. Skämt som allvarsinlägg. Så det är lite lite synd om vissa tror sig ha större rätt att skriva ngt. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:22 | |
![]() | Haha, trodde verkligen TS att vi inte skulle driva med honom? xD Denna tråden är ju så lol som det går. | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:23 | |
![]() | två av de jag tänkte på var ju snabba som fan å svara. jätteförvånad är jag - inte. tack kanin o kermis. ni verkar ha insett att livet inte är ett evigt dagis. | |
| kermis | 2009-03-02 20:23 | |
![]() | mrperfect: är inte det här en sån då? du verkar ju trivas härinne ändå. | |
| mekonium | 2009-03-02 20:24 | |
![]() | Det finns faktiskt en flik för seriösa trådar. | |
| bobo flux | 2009-03-02 20:24 | |
![]() | Det har du alldeles rätt i, Ser bra ut. Jag efterlyser hårdare tag från forumvärdarna! Det börjar bli tråkigt att besöka forumet här. Följ reglerna gällande chattrådar och stäng ner alla chattrådar! Om det nu är prioriterat från Betapets håll att tillfredsställa vissa (vad jag tror är ett synnerligen begränsat antal) användares chattbehov, öppna ett renodlat chattrum i så fall och döp den till Ekorren eller nåt. Se annars till att rensa bort det irrelevanta chattandet. Det finns väl MSN och andra liknande chattprogram om man nu måste chatta? | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:25 | |
![]() | Ser bra ut: Naw. Du behöver en kram. Kram! | |
| ALFAHINGSTEN - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:25 | |
![]() | förstör nu inte denna tråden också hanna. Detta är en viktig tråd för oss, vi som vill vara seriösa på den här sajten. | |
| Ser bra ut | 2009-03-02 20:26 | |
![]() | driver ni med mig?? helt onödigt - jag tar inte åt mig. jag tycker bara att det är synd att folk inte har nåt förstånd och utan att skämmas visar det. inser inte du hannaroman att du driver med dig själv o att de flesta förmodligen enbart känner medlidande med dig? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-02 20:26 | |
![]() | Måste man få sin eventuella tråd pajad med en massa larv, när det faktiskt finns ett antal fjanttrådar...om man dessutom undanber trams så dyker det lik förbannat upp ändå..verkar ju helt maniskt att man måste in och fåna sig i alla jävla trådar... | |